سایبان بازویی تبلیغاتی
سایبان بازویی تبلیغاتی
5 شهریور 1399
قیمت سایبان فول باکس
قیمت سایبان فول باکس
5 شهریور 1399
نمایش همه
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

5
(1)

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

خرید سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی کالسکه ای یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سایبان ها است. از این سایبان جهت کاربردهای مختلفی استفاده می شود. مغازه داران بیشترین مشتری های این نوع سایبان را تشکیل می دهند. استفاده از این محصول مزیت های بسیاری به همراه دارد. در ادامه به معرفی هر چه کامل تر سایبان کالسکه ای تبلیغاتی و کاربردهای آن می پردازیم.

معرفی سایه بان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان هلالی تبلیغاتی، کاربردهای بسیار متنوعی یافته است. از سایبان مغازه گرفته تا تبلیغات محیطی از این مدل سایبان استفاده فراوانی میشود. در این میان سایبان تبلیغاتی کروی نیز باتوجه به قیمت پایینتری که نسبت به سایبان بازویی تبلیغاتی دارد به تعداد زیاد توسط ایران سایبان تولید و نصب می گردد.

تولید و نصب انواع چادر تبلیغاتی توسط  ایران سایبان در کشور آغاز گردید. در اواخر دهه 60 خورشیدی برخی از شرکتها برای تبلیغات محصولات خود در کنار تابلو تبلیغاتی به تبلیغات روی سایبان کالسکه ای نیز روی آوردند. و پس از آن تولید این نوع سایبان با تیراژ بالا در مجموعه ایران سایبان (خیمه مردی) بطور جدی پیگری گردید.

انواع سایبان تبلیغاتی هلالی

انواع سایبان دایره ای تبلیغاتی در نوع استفاده خود با هم فرق دارند. برخی از سایبان های کالسکه ای ثابت هستند و نصب آن ها همیشگی است. یعنی امکان باز و بسته کردن آن ها وجود ندارد. اما برخی دیگر متحرک هستند. یعنی می توان در هنگام نیاز آن ها را باز کرد و در صورت عدم نیاز به آن سایبان را بست. هدایت سایبان کالسکه ای مغازه به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می شود. در نوع دستی فرد به وسیله میله مخصوصی سایبان را باز وب سته می کند. در نوع هوشمند که به آن سایبان برقی نیز می گویند. سایبان به وسیله موتور مخصوصی که روی آن نصب می شود. کنترل میشود.

  1. سایبان تبلیغاتی کلاسیک

  2. سایبان تبلیغاتی مدرن 

نمونه کارهای سایبان

چادر کالسکه ای تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی هلالی یکی از با صرفه ترین چادرهای مغازه برای مشتریان است. ایران سایه بان بعنوان سازنده چادر مغازه آماده تولید و ارسال انواع چادر مغازه بصورت عمده و جزئی را  دارد.

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی یک نوع سایبان آفتاب‌گیر است. که برای جلوگیری از ورود نور خورشید، آب باران و برف به داخل مغازه و یا منزل استفاده می شود. از جنس هایی همانند فلکسی و جنس بنر برای ساختن سایبان های تبلیغاتی استفاده می کنند. این نوع سایبان می تواند درب یا پنجره مربوطه را از همه جهات ممکن پوشش دهد.

دلیل نام‌گذاری سایبان کالسکه ای شباهت بسیار زیاد آن به سایبان کالسکه کودکان است. از دهه شصت خورشیدی چاپ تبلیغات متنوع روی این کالسکه ها شروع شد. از آن زمان به بعد چاپ تبلیغات روی سایبان کالسکه ای افزایش پیدا کرد. زیرا این گونه مغازه داران علاوه بر بهره گیری از مزایای سایبان مغازه، می توانستد به تبلیغ مغازه خود نیز بپردازند. تبلیغات یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از سایبان کروک تبلیغاتی است. مزیت دیگر این نوع سایبان آن است که باعث دیده شدن مغازه های با دهنه کوچک میشود. ممکن است بارها مغازه ای را به دلیل کوچک بودن آن ندیده باشید. اما ساخت سایبان و درج نام مغازه و اطلاعات آن می تواند باعث شناسایی بیشتر مغازه شود.

سایه بان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی چه کاربردهایی دارد؟

سایبان تبلیغاتی کالسکه ای در مکان های بسیار مختلفی کاربرد دارد. که مهم ترین کاربرد آن برای مغازه ها و فروشگاه ها است. تبلیغات روی این محصولات باعث بیشتر دیده شدن خدمات می شود. کاربرد دیگر این سایبان برای نورگیری و جلوگیری از ورود برف و باران به داخل تراس و بالکن آپارتمان و ویلا است. به همین دلیل از آن برای سایبان تراس هم استفاده می شود.

با استفاده از این سایبان می توانید فضایی امن برای تراس خود ایجاد کنید. نصب کردن این سایبان برای پنجره های ساختمان های مسکونی و اداری بسیار رایج است. زیرا سایبان اجاره ورود بیش از حد نور خورشید و آب باران را به داخل ساختمان نمی دهد. در منازل مسکونی این سایبان را برای پنجره ها به منظور تمیز نگه داشتن آن ها استفاده می کنند.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×