نصب سایبان آفتابگیر (آلاچیق)
نصب سایبان آفتابگیر (آلاچیق)
29 آبان 1397
سایبان بازویی
سایبان بازویی نصب روی درب ساختمان
29 آبان 1397
نمایش همه
سایبان مغازه کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان مغازه کالسکه ای تبلیغاتی

5
(1)

سایبان مغازه کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان مغازه کالسکه ای تبلیغاتی دارای کاربردهای متنوع و متفاوتی میباشد. کاربرد اصلی سایه بان مغازه در جلوگیری از تابش اشعه آفتاب، گرما و ایجاد سایه و هوای خنک است. همچنین در روزهای بارانی و فصول سرد سال موجب جلوگیری از بارش برف و باران می گردد. تابش اشعه خورشید و ماوراء بنفش دارای مضراتی است. از اینرو چنانچه به مدت طولانی در معرض اشعه خورشید قرار بگیرید موجب بروز سرطان پوست می شود. همچنین انواع مواد غذایی، بطریهای پلاستیکی و یکبار مصرف چنانچه در زیر تابش مستقیم نور خورشید باشند فاسد و غیر قابل استفاده می گردند. بنابراین جلوگیری از تابش اشعه خورشید توسط سایبان های مغازه ای موجب حفاظت مواد غذایی می شود.

آشنایی با سایبان تبلیغاتی کالسکه ای

سایبان کالسکه ای بصورت ربع دایره میباشد بر خلاف سایبان بازویی که فقط بصورت مستقیم موجب ایجاد سایه و موجب پوشش مغازه میشود. چادر کالسکه ای از کناره ها نیز مانع تابش اشعه آفتاب و همینطور بارش برف و باران می گردد. سایه بان کالسکه ای تبلیغاتی به همین دلیل از کناره ها نیز فضا در اختیار طراحان جهت انجام تبلیغات برند قرار میدهد.

ایجاد سایه و هوای خنک برای داخل مغازه، علاوه بر فراهم آوردن آسایش و راحتی برای مغازه داران و مشتریان موجب صرفه جویی در مصرف انرژي خواهد شد. به عبارتی بدلیل گرمای کمتر داخل مغازه وسایل سرمایشی به مدت کمتری روشن خواهند بود، از اینرو در مصرف برق و آب نیز صرفه جویی می گردد.

سایبان-مغازه-سایه-بان-کالسکه-ای-تبلغاتی

سایبان-مغازه-سایه-بان-کالسکه-ای-تبلغاتی

مشخصات فنی سایه بان تبلیغاتی کالسکه ای

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی در تولیدی سایبان ایران سایبان معمولا از جنس اسکلت آهن ساخته میشود دهنه استاندارد برای این نوع سایبان تا 6 متر میباشد که با الزامات فنی تعریف شده در ایران سایبان بدون شکم دهی و کاهش طول عمر تا سالها قابل استفاده خواهد بود . روکش سایبان کالسکه ای تبلیغاتی نیز معمولا از جنس بنر با کیفیت و با ضخامت مناسب تهیه میشود .

از لحاظ چاپ نیز با توجه به در اختیار بودن چاپخانه اختصاصی و تبحر چندین ساله در زمینه چاپ تبلیغات بهترین کیفیت چاپ همواره خروجی محصولات تولیدی ایران سایبان بوده است.

قیمت چادر تبلیغاتی کالسکه ای

قیمت چادر کالسکه ای تبلیغاتی بعلت استفاده از فلز آهن بجای فلز الومینیوم در آن کمتر از چادر بازویی تبلیغاتی میباشد. معمولا شرکت ایران سایبان برای سایبان کالسکه ای تبلیغاتی از روکش بنر با اونس بالا استفاده مینماید و برای سایبان بازویی تبلیغاتی از فلکس با اونس بالا در ایران سایه بان استفاده میشود . از آنجاییکه قیمت بنر کمتر از فلکس است در نتیجه تفاوت روکش نیز در کاهش قیمت تمام شده سایبان کالسکه ای تبلیغاتی موثر واقع میشود.

سفارش چادر تبلیغاتی کالسکه ای

جهت ثبت سفارش انواع سایبان از جمله سایبان کالسکه ای تبلیغاتی میتوانید با کارشناسان ما تاس حاصل فرمایید و پس از اخذ مشاوره رایگان و دریافت استعلام قیمت ثبت سفارش خود را بصورت تلفنی از طریق شماره زیر ثبت نمایید .

02144903002

09208199519

سایبان مغازه کالسکه ای تبلیغاتی در سوپر , سایبان مغازه , سایبان کالسکه ای , نصب سایبان مغازه , نصب سایبان کالسکه ای , اجرا سایبان مغازه , اجرا سایبان کالسکه ای

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×