سایه بان مغازه 

سایبان مغازه بصورت دستی یا برقی تولید میشود. با توجه به نوع استفاده و جنسی که برای پوشش از آن استفاده میشود. این نوع سایه بان دارای ارزش و اهمیت بیشتری نسبت به سقف های ثابت و فلزی دارد.

معمولا سقف های فلزی را نمی توان به راحتی تغییر داد، زیرا نیاز به جوشکاری و برشکاری بسیار وسیع و گسترده ای دارند. این در حالی است که چادر مغازه را می توان به راحتی به ابعاد مختلفی تغییر داده و یا حتی آن را از جایی به محل دیگری منتقل کرد.

انواع سایبان مغازه

انواع سایبان مغازه تولیدی ایران سایبان عبارتند از:

سایه بان برقی   

 سایه بان پوششی

سایه بان کالسکه ای 

 سایبان تبلیغاتی 

سایه بان مغازه

کاربردهای چادر مغازه

از سایبان مغازه برای موارد دیگری نیز میتوان استفاده نمود که مهمترین آنها عبارتند از:

سایه بان تراس (سایبان بالکن)

سایه بان خودرو 

قابلیت های سایبان مغازه نسبت به سایر سایه بان ها

متحرک بودن سایبان مغازه

یکی از قابلیت های اصلی سایبان مغازه نسبت به سایر سایه بان ها، امکان متحرک بودن این محصول می باشد. با نصب سایبان مغازه باز شو می توان به راحتی در مواقعی که نور آفتاب باعث آزار و اذیت می شود. از چادر بهره برده و زمانی که نیاز به نور آفتاب بوده و یا مواقعی که اصلا نور آفتاب وجود نداشته، مانند شب، چادر مغازه را جمع کرد.

سایه بان دستی مغازه و سایه بان برقی مغازه

از دیگر قابلیت های سایبان مغازه می توان به امکان نصب موتور برقی و یا گیربکس دستی اشاره کرد. موتور های برقی معمولا دارای خواهان بیشتری می باشند، زیرا کار کردن با سایبان مغازه که دارای موتور برقی بوده بسیار ساده و راحت می باشد. موتور برقی چادر مغازه ممکن است. خارجی یا ایرانی باشد. سایه بان برقی مغازه در مدلهای متنوع و با قیمت های مختلف قابلیت طراحی و تولید را دارد.

چادر دستی مغازه و چادر برقی مغازه تنها تفاوتشان در موتور برقی است و هیچ تمایز دیگیر در متریال و قطعات و اسکلت با یکدیگر ندارند.

نوع خارجی آنها محصولی از بارزانته ایتالیا بوده و نمونه ایرانی این موتور های برقی متعلق به شرکت ایران سایبان می باشد.

استفاده از چادر مغازه در اماکن مسکونی و تجاری

از دیگر قابلیت های سایبان مغازه، امکان استفاده در منازل و یا ادارات می باشد. با توجه به اینکه این سایبان می تواند برای محافظت از خودرو و یا هر محصولی که نسبت به آفتاب حساس بوده، مفید می باشد، می توان در هر مکانی از آن استفاده کرد.

سایه بان مغازه-مجتمع رفاهی

قیمت سایبان مغازه

قیمت سایبان مغازه فاکتور مهمی در تصمیم گیری مشتریان برای خرید یک سایه بان مطمئن میباشد. برای داشتن یک سایه بان با کیفیت و با قیمت مناسب میتوانید بطور مستقیم با تولید کننده سایبان مغازه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان، سفارش سایه بان خود را ثبت نمایید.

چادر مغازه ایران سایبان با بهترین مواد و متریال تولید میشود.

زمان تحویل چادر مغازه

زمان تحویل سفارش سایبان در ایران سایه بان 3 روز میباشد. و امکان ارسال سایه بان به سراسر کشور نیز با قیمت یکسان وجود دارد.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×