سایبان چتری
سایبان چتری
07/17/2017
اسكلت سايبان بازویی
قطعات سايبان
08/21/2017
نمایش همه
قیمت سایبان

قیمت سایبان

0
(0)

قیمت سایبان

قیمت سایبان با توجه به نوع آن و متریال مورد استفاده در آن و همینطور متراژ آن متفاوت میباشد. با توجه به پیشرفت هایی که در صنایع مختلف شده است. قطعا صنعت سایبان سازی نیز دستخوش تغییرات و پیشرفت هایی گردیده است. به همین خاطر مواد و متریال مورد استفاده برای سایبان های قدیمی از رده خارج است. در حال حاضر سایه بان های بسیار شیک و مدرنی ساخته میشود. و پس از ساخت در مکان های مختلف از آنها استفاده می شود.

استعلام قیمت سایبان ☎️ 09121694829

قیمت سایبان مغازه

سایبان مغازه یک نمونه از سایبان هایی بوده که شرکت ایران سایبان موفق شده است. با بهترین و جدید ترین مواد اولیه تولید و به مشتریان تحویل بدهند. با قراردادن موس روی هر تصویر میتوانید قیمت هر مدل سایبان را برحسب متر مربع مشاهده بفرمایید. لازم به ذکر است قیمتهای اعلامی قیمت تحویل درب کارگاه میباشد. جهت دریافت مشاوره رایگان خرید سایبان و دریافت لیست قیمت به روز شده لطفا با شماره 02144903002 و 09121694829 تماس حاصل فرمایید. تا اطلاعات تکمیلی تر در خصوص انواع سایبان را دریافت نمایید. کارشناسان فروش سایبان پاسخگوی سوالات شما در خصوص مشخصات فنی سایبان و قیمت سایبان، میباشند.

سایبان مغازه

قیمت چادر مغازه بر چه اساسی تعیین می شود؟

سایبان مغازه چه در روزهای گرم تابستان و چه در روزهای برفی زمستان برای فروشگاه ها و مغازه ها ضروری است. بنابراین داشتن اطلاعات کافی درباره قیمت سایه بان مغازه می توانید پروسه خرید را کامل تر و دقیق تر سازد. چرا که این قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد.

قیمت سایبان مغازه نسبت به کارایی آن مناسب است یا نه؟

قیمت چادر مغازه طبیعتا بر اساس نوع، کارایی، جنس و بسیاری موارد دیگر متغیر بوده و نمی توان نرخ ثابتی برای آن در نظر گرفت. با این وجود شما از هر نوع سایبان مغازه با کیفیتی هم که استفاده کنید در هر حالت هزینه منطقی برای شما در بر خواهد داشت. چرا که این نرخ و هزینه در برابر کارایی آن بسیار ناچیز بوده و می تواند رضایت کامل شما را جلب نماید. بنابراین پاسخ این سوال که آیا قیمت سایبان مغازه نسبت به کارایی آن مناسب است یا خیر را بررسی کردیم اما اکنون بایستی به این نکته توجه کنیم که این قیمت به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید بهترین انواع سایه بان با قیمت عالی

خرید بهترین انواع سایه بان با قیمت عالی

 

قیمت سایبان مغازه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سایه بان مغازه به عوامل زیادی مانند برقی بودن، متریال به کار برده شده در آن، نوع پارچه، سایز و اندازه، اسکلت و کیفیت کار سازنده بستگی دارد.

مدل سایبان مغازه

یکی از تاثیرگذارترین موارد بر روی قیمت سایبان مغازه، مدل و نوع آن می باشد. سایبان های کالسکه ای،سایبان برقی، تبلیغاتی، سایبان فنری، بازویی و سایر مدل های تولید شده، قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین شما هستید که انتخاب می کنید. کدام مدل مناسب مغازه و فروشگاه شما بوده و براساس آن چه بودجه ای نیاز خواهید داشت.

قیمت سایبان برقی و قیمت سایه بان دستی

قیمت چادر برقی به علت تجهیز آن به موتور برقی بالاتر از قیمت سایه بان دستی است.

روکش سایبان

 پارچه ای که قسمت اصلی سایبان را تشکیل می دهد. نقش بسزایی در سایبان دارد. به همین دلیل قیمت سایه بان مغازه با کیفیت در مقایسه با سایر آن ها که توجه زیادی به کیفیت پارچه نشده است، تفاوت خواهد داشت.

نمونه کارهای سایبان

اسکلت سایبان

سایبان با کیفیت باید از هر نظر کیفیت مطلوب را داشته باشد، بنابراین به جز پارچه، اسکلت آن نیز اهمیت زیادی دارد. البته نوع برقی و دستی سایبان های مغازه در اسکلت بندی نیز تفاوت هایی دارند که می تواند باعث اختلافات قیمتی در آن ها گردد.

قیمت سایبان مغازه با کیفیت بالاتر است.

قیمت سایبان مغازه با کیفیت یقینا با نوع معمولی در مدل مشابه خود تفاوت دارد. البته این بدین معنا نیست که سایبان ارزان لزوما بی کیفیت خواهد بود. گاهی اوقات ممکن است شرکت تولیدی ایران سایبان و یا وارد کننده به دلیل سیاست های کاری خود قیمت پایین تر از رقیبان خود ارائه دهد و این اختلاف قیمت لزوما به دلیل کیفیت پایین نیست. اما گاهی نیز سایبان مغازه ارزان ممکن است کیفیت درجه یک را نداشته باشد و استفاده از پارچه و سایر متریال بی کیفیت باعث افت قیمت آن گردد.

قیمت انواع سایبان

قیمت انواع سایبان

سایبان مغازه ارزان

 بایستی در هنگام خرید سایبان ارزان، دلیل این اختلاف قیمتی را بررسی نمایید. به عنوان مثال سایبان برقی با کیفیت مطمئنا بایستی قیمتی بالاتر از سایبان برقی داشته باشد که پس از چند مدت استفاده دیگر کارایی ندارد. لذا سایبان برقی ارزان شاید مناسب تمامی فروشگاه ها یا خریداران نباشد. توصیه می کنیم هنگامی که برای خرید هر نوع تکنولوژی هزینه ای پرداخت می کنید، خیلی به جنبه مادی آن توجه نکنید چرا که قیمت کارایی و کاربرد آن برای شما بالاتر از نرخ واقعی است.

قیمت سایه بان بازوئی

قیمت سایه بان بازوئی

 

قیمت سایه بان

(برحسب هر متر مربع)

ردیف مشخصات اجمالی نوع مدل

قمت

(به تومان)

۱

سایبان کالسکه ای کالسکه ای ایران سایبان

330.000

۲

سایبان بازویی مدرن

ایران سایبان

اسکلت تماما آلومینیوم ،مفاصل دایکاستی  

520.000

۳

سایبان بازویی مدل لاکچری ایران سایبان اسکلت تماما آلومینیوم سنگین، مفاصل دایکاستی ،تجهیز شده به ناودانی 

630.000

۴

سایبان بازویی “مدل فول باکس”  ایران سایبان اسکلت باکس دار با روکش دو طرف پی وی سی

790.000

۵ فروش پک کامل تجهیز به موتور برقی شامل: موتور،ریسیور ریموت برحسب توان و برند در 2 رنج قیمتی قابل ارائه میباشد. 1.650.000

1.850.000

       

*همه مدلهای سایبان بازویی ایران سایبان قابل تجهیز به موتور برقی میباشند.

جهت دریافت لیست قیمت به روز لطفا در واتس آپ پیام دهید 09121694829

 توضیحات مهم

از سایبان کالسکه ای و بازویی بعنوان سایبان تراس و سایبان پارکینگ خودرو نیز میتوان بهره برد.

قیمت چادر مغازه

قیمت چادر مغازه بر اساس عوامل مختلفی تعیین میشود. مهمترین عنصر در تعیین قیمت چادر مغازه(قیمت چادر مغازه)،انتخاب نوع سایبان مغازه می باشد.

عوامل موثر در قیمت سایبان مغازه

اصولا سایبان مغازه به دو دسته پرکاربرد: سایبان برقی (سایبان بازویی) و سایبان کالسکه ای تقسیم می شود. عامل مهم موثر درتعیین قیمت سایبان مغازه ایران سایبان، نوع اسکلت بکار رفته در سایبان مغازه (چادر مغازه)می باشد.همچنین نوع پارچه مورد استفاده در سایبان نیز در قیمت سایه بان مغازه موثر است.  قیمت چادر سایبان مغازه به عوامل دیگری نیز وابسته است.ابتدا به معرفی انواع سایبان مغازه می پردازیم.

قیمت چادر مغازه برقی

سایبان مغازه یا همان چادر مغازه از نظر استفاده از انرژی الکتریکی به دو نوع سایبان دستی و سایبان برقی تقسیم می شود.قیمت سایبان برقی مغازه به علت استفاده از موتور مورد استفاده در آن کمی بیشتر از قیمت سایه بان دستی مغازه می باشد.ایران سایبان در سایبان برقی با توجه به مسایل فنی از اسکلت تماما آلومینیومی با مفاصل دایکاستی استفاده مینماید .همچنین در روکش معمولا از پارچه پلی استر دو طرف pvc ساخت کشور کره استفاده مینماید.

سایبان-مغازه-سایبان-کالسکه-ای

هزینه سایه بان

جهت آگاهی از قیمت سایبان برقی، قیمت سایه بان دستی، قیمت چادر بازویی، قیمت سایبان متحرک، قیمت سایه بان اتوماتیک، قیمت چادر برقی ماشین، قیمت سایبان کالسکه ای، قیمت سایه بان پارکینگ، قیمت چادر تراس، قیمت سایه بان بالکن، قیمت سایبان ماشین ،قیمت چادر ماشین، قیمت چادر دستی مغازه، قیمت سایبان متحرک، قیمت چادر مغازه، قیمت آفتابگیر مغازه،قیمت سایه بان ماشین متحرک، قیمت سایبان چتری حیاط  لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

زمان تحویل سایبان

زمان تحویل انواع سایبان بازویی،سایبان برقی،سایبان کالسکه ای و انواع چتر ،حداکثر 3 روز کاری پس از ثبت سفارش در ایران سایبان میباشد.

سفارش سایبان

سایبان مغازه ایران سایبان

برترین و پرسابقه ترین تولید کننده انواع سایبان 

تنها تولید کننده دارای گواهی ثبت اختراع و نماد اعتماد الکترونیکی

آماده ارایه انواع سایبان مغازه،سایبان برقی،سایبان تبلیغاتی،سایبان کالسکه ای،سایبان پارکینگ ،سایبان تراس با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن میباشد.

ایران سایبان آماده ارائه خدمات در زمینه انواع سایبان مغازه به شما مشتریان گرامی می باشد.

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

0
(0)

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که ذهن برخی مشتریان را بخود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید. دلایل زیادی برای انتخاب یک سایبان وجود دارد. که به جرات میتوان گفت مهمترین دلیل آن فروشنده معتبر میباشد. بنابر دلایل زیر خرید  از شرکت ایران سایبان توصیه میشود.

تنها تولید کننده سایبان دارای ثبت اختراع در کشور 

ایران سایبان، تنها تولید کننده سایبان در کشور میباشد که موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

دارای بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید انواع سایبان

ایران سایبان، از سال 1360 با مدیریت آقای مردی، فعالیت خود را در تولید انواع سایبان شروع کرده استو در این مدت پروژهای بیشماری را اجرا نموده است. برخی از پروژه های اخیر این مجموعه بزرگ را میتوانید در اینستاگرام رسمی ایران سایبان مشاهده نمایید.

دارای شرکت ثبت شده 

ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون 

ایران سایه بان از تیرماه 1396 نماد اعتماد الکترونیکی خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. یکی از راههای تشخصیص ایران سایبان اصلی از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد.

دارای مدیریت پاسخگو 

مدیریت دکتر مردی موجب گردیده، پرسنل ایران سایبان پاسخگوی تمامی سوالات هموطنان باشند و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی در خصوص سایبان با سرعت آن را رفع نمایند.

کیفیت تضمین شده

تولید و فروش انواع سایبان با کیفیت یکی از سیاستهای شرکت ایران سایبان است. 

ارسال به سراسر کشور با قیمت تولیدی 

یکی دیگر از سیاستهای ایران سایبان ارسال انواع سایبان به سراسر کشور با قیمت تولیدی است. تا به این ترتیب حتی شهرهای دور از پایتخت هم امکان دستیابی به سایبان با کیفیت با قیمت تولیدی را داشته باشند.

خرید از تولید کننده 

ایران سایبان تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید.

راههای تماس با ایران سایبان

برای خرید انواع سایبان میتوانید از طرق زیر با شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

سایتهای ایران سایبان

سایتهای رسمی شرکت ایران سایبان به شرح زیر است. از همکاران و مشتریان محترم تقاضا میشود. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. تا گرفتار سواستفاده کنندگان از برند ایران سایبان نشوند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند.

www.iransayeban.com

www.iransayehban.com

www.saybaniran.com

آدرس: تهران، بزرگراه آزادگان،شهرک علی آباد قاجار، خیابان امام خمینی،جنب هایپر مارکت

دفتر فروش:           3002 90 44-021

کارشناس فروش :  19 95 819 -0920

تلفن کارگاه :            55848821-021

مدیریت فروش:       29 48 169-0912

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

زمان تحویل سایبان پس از سفارش چه مدت است؟

0
(0)

زمان تحویل سایبان پس از ثبت سفارش 3-6 روز توسط ایران سایبان میباشد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟

0
(0)

بله، ایران سایبان برای تمام شهرستانهای کشور عزیزمان،برای کشورهای همجوار و حتی کشورهای اروپایی ارسال سایبان را انجام میدهد. شایان ذکر است اعلام نماییم با داشتن تیم نصب بسیار حرفه ای که در اختیار داریم، در صورت تمایل مشتریان  میتوانیم علاوه بر ارسال سایبان،نصب سایبان را نیز انجام دهیم.

 

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

ایران سایبان طرف قرارداد با چه شرکتهایی بوده است؟

0
(0)

شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تولید چادر تبلیغاتی میباشد. ما مجری تبلیغات برندها و شرکتها روی انواع سایبان کالسکه ای،سایبان بازویی،چتر و آلاچیق میباشد.برخی مشتریان سایبان تبلیغاتی ایران سایبان عبارتند از :شرکت ایرانسل،شرکت همراه اول،شرکت کاله،شرکت سولیکو، شرکت گلرنگ،شرکت کیمبال ،صنایع لبنی صباح،صنایع لبنی دامداران، آب معدنی بلومر، آب معدنی دیزین، شرکت کلاسنو،شکت دنت، چای محمود، شرکت دبش ، شرکت مینو، شرکت سامسونگ، شرکت ال جی،شرکت گلنوش،شرکت رایتل ،شرکت شمس شرکت جوجو،شرکت الکتروژن،شرکت تحفه و بسیاری مشتریان دیگر در واقع تبلیغات روی سایبان  برای اکثر برندهای معتبر طی 50 سال اخیر در ایران توسط  ایران سایبان صورت پذیرفته است.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

0
(0)

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟ ایران سایبان از سال ۱۳۶۰با هدف تولید و فروش انواع سایبان مغازه فعالیت خود را آغاز کرده و با مدیریت دکتر مردی تنها تولید کننده سایبان است که موفق به ثبت اختراع شده است.

ایران سایه بان افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتی طی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد. کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است.

سایباتهای رسمی ایران سایه بان

موفقیت روز افزون ایران سایبان باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر سوء استفاده از نام تجاری ایران سایبان افتاده و سایت هایی با نام مشابه و کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای ایران سایبان اصلی معرفی کنند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سایبان داشته، باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و ابتدا سایتهای ایران سایبان رسمی را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند.

  1.  www.iransayeban.com
  2.  www.iransayehban.com
  3.  www.saybaniran.com
  4. اینستاگرام ایران سایبان

جهت اخد مشاوره رایگان،استعلام قیمت و ثبت سفارش سایبان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت اختراع سایبان برقی

ثبت اختراع سایبان برقی

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×