سایبان آفتابگیر
سایبان آفتابگیر
05/06/2017
چادر برقی
چادر برقی
07/09/2017
نمایش همه
نصب سایبان برقی

نصب سایبان برقی

0
(0)

نصب سایبان 

نصب سایبان نیاز به تجربه دارد. و بهتر است توسط نصابان حرفه ای ایران سایبان صورت پذیرد. گرچه هرکسی با دانش فنی و تسلط به جوشکاری میتواند نصب چادر برقی را انجام دهد.

سفارش نصب چادر و سایه بان

مراحل نصب سایه بان

جهت نصب سایه بان بازویی و برقی کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

دو قطعه u شکل 5 سانتی متری، همراه سایبان ارسال شده است. کافیست این یو شکلها را به سمت چپ و راست محل نصب جوش دهید. یا رول بولت نمایید. سپس سایبان را داخل یو شکلها قرارداده و پیچهای مربوطه را ببندین. 

در هر مرحله میتوانید بصورت تلفنی یا ویدئو کال مراحل را با کارشناس فنی ایران سایبان چک نمایید. 

""</a

اجرای سایبان برقی، نصب سایه بان بازویی،نصب چادر فنری، نصب سایه بان اتوماتیک بستگی به محل نصب چادر و ابعاد سایبان دارد .اکثرا بست های سایبان به چارچوب سایبان جوش میشود. ولیكن گاهی لازم است از رول بولت نیز برای نصب سایه بان برقی استفاده شود. تيم نصب ايران سايبان با بهترين كيفيت ممكن و دقت بالا سايبان برقي را نصب مي نمايد .حتي مشتريان عزيزي كه از تابلوهاي كامپوزيت استفاده نموده باشند نيز مي توانند هر محلي را كه تمايل دارند مشخص نمايند تا نصب سايبان برقي توسط تيم ايران سايبان براي آنها صورت پذيرد.

فیلم آموزش نصب سایبان 

نصب سایه بان و چادر برقی 

""</a

نصب مدل فولباکس

پروتکل نصب سایبان

اجرای سایبان یکی از مهم ترین مراحل در قانون ساخت و اجرای سایبان است که در خصوص ساخت و استفاده از آن باید مد نظر قرار بگیرد. زیرا در صورت عدم رعایت پروتکل ها و استاندارد های فنی و مهندسی در زمان نصب استفاده در آن خطرناک و زیان بار خواهد بود. به این معنی که با وارد آمدن نیرو به بخش های مختلف اسکلت سایبان و ایجاد نیروی گشتاور در آن ممکن است خسارات مالی فراوانی را متوجه افراد نماید. به همین دلیل توجه به پروتکل های مرتبط بسیار حائز اهمیت است. برخی از پروتکل های راه اندازی سایبان شامل موارد ذیل می باشند.

  • لازم است مرحله اجرای سایبان توسط افراد متخصص انجام شود.
  • از به کارگیری ابزارها و قطعات تیز و برنده و سنگین در سایبان خودداری شود.
  • اجرای سایبان در یک محل امن و بی خطر.
  • رعایت کلیه دستورالعمل های ایمنی هم در زمان نصب و هم در زمان استفاده از سایه بان.
  • از ابزارهای مناسب و دقیقی برای راه اندازی سایبان های بدون پایه استفاده شود.

هزینه اجرای سایبان

هزینه نصب سایبان بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود. با این حال اگر به دنبال نصب یک سایبان با قیمت مناسب هستید باید به ابعاد و سایز، کیفیت متریال های به کارگرفته در آن و نوع پوشش و سازه سایبان توجه کنید. هرچند، لازم است در زمان خرید و انتخاب سایبان کیفیت سازه و پوشش آن را در اولویت قرار داد. برخی از عوامل و فاکتورهای تعیین کننده قیمت سایبان به قرار ذیل می باشند.

  • نوع طراحی سایبان
  • حجم پروژه قابل انجام
  • نوع تجهیزات و مصالح به کار گرفته شده
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • تخصص و دانش نصاب و تیم اجرا کننده
  • جنس پارچه
  • جنس سازه (فلز یا چوب)
  • برقی یا مکانیکی بودن
  • ثابت یا متحرک بودن

اجرای سایبان در هر مکانی و با هر هدفی که انجام بگیرد مزایای بسیاری به دنبال خواهد داشت. البته این در شرایطی اتفاق می افتد که اجرا و نصب آن را مطابق با استانداردها و قوانین موجود انجام داد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

وبلاگ سایبان مغازه
04/03/2013
وبلاگ تمام عرض
04/03/2013
نمایش همه
نصب سایبان بازویی

نصب سایبان بازویی

0
(0)

نصب سایبان بازویی

نصب سایبان 

نصب سایبان بازویی بهتر است توسط نصابان خود شرکت ایران سایبان انجام شود تا نصب، اصولی و درست صورت گیرد. اجرای سایبان در مکان های مختلف مانند درب های ورودی، انجام می شود.

خرید و نصب سایبان بازویی

نصب سایبان بازویی دستی چگونه انجام می شود؟

نصب سایبان فنری در مکان های مختلفی مانند :

مغازه ها، فروشگاه ها، ویلاها، تراس منازل، پاساژ ها و… انجام می شود. سایبان بازویی به طور کلی به دو دسته ی برقی و دستی تقسیم بندی می شود. سایبان های برقی توسط یک موتور که معمولا موتور توبلار است کار می کند. این سایبان قابلیت کنترل از راه دور داشته و اگر روی آن سنسور هوشمند نصب شود کارایی بیشتری پیدا می کند.

در نصب سایبان برقی اگر از سنسور استفاده شود امکان آن فراهم می شود تا تنظیمات را طوری انجام دهید که با (تغییرات جوی) سایبان به صورت خودکار باز و بسته شود. سایبان ها علاوه بر ایجاد سایه از ورود اشعه های مضر خورشید به داخل مغازه، خانه و… جلوگیری می کند.

نصب سایبان بازویی دستی :

این سایبان دارای یک میل لنگ جدا شونده است که به وسیله ی آن می توانید سایبان را باز و بسته کنید. این سایبان به راحتی روی لبه ی دیوار، سقف های کاذب، بالای پنجره، بالکن و تراس، درب های ورودی قابل نصب است. سایبان بازویی متشکل از بازو ها ، قاب و پوشش است.

بازوها و قاب از جنس فلزاتی همچون آلومینیوم می باشد تا در برابر تغییرات آب و هوایی پوسیده و زنگ زده نشود. جنس پوشش سایبان نیز از پارچه های مستحکم مانند برزنت ، فلکس و… است تا در برابر (تغییرات جوی) تغییر رنگ ندهد و دوام کافی داشته باشد.

نصب چادر فول باکس

نصب چادر فول باکس

نصب سایبان برقی :

برای نصب سایبان بازویی برقی بهتر از نصابان خود شرکت کمک بگیرید تا نصب کاملا اصولی و درست انجام شود. سایبان پس از طراحی و تولید در شرکت سایبان سازی به شما تحویل داده می شود. نصابان ماهر طبق نقشه ی نصب، سایبان را نصب کرده سپس به تنظیم زاویه و شیب سایبان برقی می پردازند.

برای اجرای سایبان بازویی برقی تنظیمات به وسیله ی محاسبات نرم افزاری صورت می گیرد. تنظیم شیب نیز با استفاده از پیچ انجام می شود. بعد از آنکه سایبان توسط نصابان نصب شد نوبت آن می شود که سایبان را از تمامی جهات تست کنند. این گونه اگر مشکلی ایجاد شده باشد توسط خود نصابان برطرف می شود.

امکان خرید انواع سایبان از همه ی شرکت وجود دارد. اما سفارش و خرید یک سایبان با کیفیت از یک شرکت معتبر و با سابقه بسیار مهم است. چرا که سایبان های با کیفیت عمر طولانی تری دارند و هزینه ی نگهداری آنها کم است.

نصب انواع سایبان

در مقایسه ی اجرای سایبان برقی با سایبان دستی هر کدام مزیت هایی دارند که با توجه به نیاز شما قابل استفاده هستند. سایبان دستی قیمت پایین تری دارد اما سایبان برقی به واسطه ی مراحل طراحی و تولید قیمتش بالاتر است. سایبان برقی به علت سهولت کار با آن مورد توجه قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارد.

شما با یکارگیری خرچنگی می توانید هزینه های مصرف انرژی را هم کاهش دهید. زیرا با استفاده از سایبان از ورود گرما و سرمای اضافی به داخل جلوگیری می شود. در نتیجه در تابستان هزینه ی برق کاهش می یابد و در زمستان هزینه ی گاز کم می شود.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×