سایبان پوششی
سایبان پوششی نصب شده در ویلا
11/26/2018
سایبان بازویی برقی
نصب سایبان بازویی برقی
11/26/2018
نمایش همه
سایبان بازویی برقی و سایبان چتری

سایبان بازویی برقی و سایبان چتری

0
(0)

سایبان بازویی و سایبان چتری

سایبان بازویی برقی و سایبان چتری باهم تفاوت هایی دارند که در ادامه به آن می پردازیم :

درباره ی تعریفی از سایبان برقی و سایبان چتری، همان طور که از نام (سایبان های چتری) پیداست. این سایبان کاملا شبیه چتر است. جنس پارچه ی آن معمولا از پلی استر یا نایلون است. این سایبان شامل یک پایه و چند دنده از جنس فولاد است که پارچه روی دنده ها را می پوشاند. دنده ها کمک می کنند تا سایبان بتواند باز و بسته شود.

خرید سایبان برقی بازویی

تفاوت سایبان برقی و چتری 

سایبان زنجیری و سایبان چتری زمانی که (هوا آفتابی و گرم) می شود با ایجاد سایه به شما کمک میکند تا از اوقات خود لذت ببرید. حتی زمانی که هوا ابری و بارانی است هم این سایبان ها برای شما قابل استفاده خواهند بود. در صنعت سایبان سازی سایبان های چتری در دو نوع ثابت و متحرک تولید و عرضه می شوند.

سایبان چتری در اندازه های مختلف با توجه به محیط مورد نظر تولید می شود. برای ساخت این سایبان ها می توان از آلیاژهای سبک استفاده کرد که امکان جا به جایی سایبان وجود داشته باشد.

سایبان چتری

سایبان بازویی و سایبان چتری هر کدام کاربردهایی دارند، کاربرد های سایبان های چتری به شرح زیر است :

  • فضای باز جلوی رستوران ها و کافه ها
  • رستوران های ساحلی
  • حیاط خانه و ویلا ها
  • فضای سبز و پارک ها
  • روف گاردن ها
سایبان چتری

سایبان چتری

سایبان و کاربردهای آن :

بین سایبان فنری و سایبان چتری، سایبان های بازویی برقی جزو مدرن ترین سایبان ها هستند. ویژگی منحصر به فرد این سایبان این است به دلیل وجود موتور توبلار، قابلیت تغییر حالت به سایبان دستی را دارد. مثلا در زمانی که برق قطع است به راحتی می توان این سایبان را به صورت دستی باز و بسته کرد.

در مقایسه جنس سایبان جکی  و سایبان چتری، سایبان بازویی از آلیاژ آلومینیوم و رنگ آمیزی آنها با رنگ الکترواستاتیک انجام می شود. رنگ الکترواستاتیک به علت مقاوم بودن در برابر تغییرات آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساخت سایبان بازویی معمولا از پارچه های مقاوم مانند (برزنت و پلی استر) استفاده می شود تا در برابر باد، طوفان، باران های شدید و… استقامت داشته باشد.

برای بیان کاربرد های سایه بان برقی و سایبان چتری، در اینجا به سراغ کاربرد های سایبان های چتری می رویم :

  • مغازه ها
  • بالکن ها
  • پارکینگ ها
  • تبلیغات

در مورد جنس سایبان اتوماتیک و سایبان چتری اینکه سایبان بازویی از جنس فلز باشد یا پارچه، فرقی نمی کند. در دو حالت شما می توانید روی آنها تبلیغات و یا لوگوی خود را حک کنید. ابعاد و سایز سایبان طبق سفارش و نیاز شما قابل تغییر است، این سایبان (بیش از 2 متر) را پوشش می دهد و شیب آن نیز تا( 50 درجه )قابل تنظیم است.

سایبان متحرک برقی

سایبان متحرک برقی

سایه بان بازویی برقی

جنس روکش سایبان بازویی برقی معمولا از پی وی سی، پلی استر، پارچه و فلکسی است. برای حک کردن تبلیغات از (پارچه ی فلکسی)، و در مکان هایی که سرپوشیده هستند و نیاز به مراقبت کمتری دارند از (پارچه های پلی استر) استفاده می شود.

نکته پایانی :

طبق توضیحاتی که در مورد دو سایبان برقی و سایه بان چتری داده شد، سایبان فنری برتری بیشتری دارد. چرا که سایه ی بیشتری را ایجاد می کند و قابل تنظیم است، تنظیم شیب به وسیله ی پیچ ها صورت می گیرد. 

سایبان بازویی برقی و سایبان چتری نصب در ویلا , سایبان بازویی , سایبان برقی , سایبان چتری , نصب سایبان بازویی , نصب سایبان برقی , نصب سایبان چتری , اجرا سایبان بازویی , اجرا سایبان برقی , اجرا سایبان چتری

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×