سایبان کالسکه ای تبلیغاتی
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی
10 شهریور 1399
سایبان برقی مغازه
سایبان برقی مغازه
10 شهریور 1399
نمایش همه
قیمت سایبان فول باکس

قیمت سایبان فول باکس

5
(1)

قیمت سایبان فول باکس 

قیمت سایه بان فول باکس به عوامل گوناگونی بستگی دارد. و باید پارامترهای مختلفی را بررسی کرد تا بتوان قیمت این نوع از سایبان ها را بدست آورد. در ادامه با عوامل مختلفی که بر روی قیمت سایبان بازویی فول باکس ایران سایبان تاثیرگذار است آشنا می شویم .

خرید سایه بان فولباکس

عوامل موثر بر روی قیمت چادر فول باکس

ابعاد و اندازه سایبان

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت سایبان فول کاور، ابعاد و اندازه این نوع از سایبان ها است. معمولا این نوع از سایبان ها را ایران سایبان با عرضی برابر با 3 الی 5 متر و بازشو 2، 2.5 و 3 متر تولید می کنند. هر چه عرض و بازشو این سایبان ها بیشتر باشد، قطعا مواد اولیه بیشتری مصرف شده و هزینه ساخت سایبان را افزایش می دهد.

برقی یا دستی بودن

معمولا برای ساخت سایبان برقی فول باکس نیاز به صرف هزینه بالاتری است. زیرا برای ساخت سایبان برقی فول باکس به یک موتور الکتریکی ،ریم.ت و ریسیور فرمان هم نیاز است تا به وسیله موتور بتوان سایبان را باز و بسته کرد. سایبان برقی فول باکس به خاطر کاربری بسیار راحت و آسان، بیشتر از سایبان های دستی و یا کالسکه ای  مورد استقبال قرار گرفته است.

متریال مورد استفاده

یکی دیگر از عواملی که اهمیت بسیار زیادی بر روی قیمت سایبان بازویی فول باکس دارد، متریالی است که برای ساخت این سایبان مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا از آلومینیوم برای ساخت این نوع سایبان ها استفاده می شود. با توجه به قیمتی که آلومینیوم نسبت به آهن و فولاد دارد، لذا ممکن است کمی قیمت این سایبان ها افزایش پیدا کند. جنس روکش نیز می تواند بر روی قیمت سایبان فول کاست تاثیرگذار باشد. معمولا پارچه هایی که از آنها استفاده می شود، ضد اشعه UV بوده و طول عمر بالایی دارند. ضد آب و ضد انجماد بودن از دیگر مزایای روکش سایبان بازویی فول باکس محسوب می شوند.

نمونه کارهای سایبان

چاپ تبلیغات

یکی دیگر از عواملی که می تواند برروی قیمت سایه بان فول باکس تاثیرگذار باشد، چاپ تبلیغات بر روی آن می باشد. تبلیغات روی سایبان ممکن است در ابتدا کمی هزینه ساخت را افزایش دهند، اما برای کسب و کارهای مختلف میتواند سود دهیبسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

محاسبه قیمت چادر فول باکس 

محاسبه قیمت سایبان فول باکس بر حسب متر مربع انجام میگیرد. کافیست دهنه مد نظر را در بازشوندگی مورد نظر ضرب نمایید تا مجموع متر مربع بدست آید.

نمونه کارها در اینستاگرام

سفارش سایبان فول کاور 

سفارش سایبان فول باکس از مجموعه ایران سایه بان بسیار راحت میباشد. شما میتوانید به آسانی و  تنها با یک تماس و یا یک پیام از طریق واتس آپ رسمی ایران سایبان (09208199519) مشاوره رایگان اخذ نموده و پس از استعلام قیمت، سایه بان فول باکس خود را ثبت سفارش نمایید.

پس از انتخاب رنگ و گذشتن  مدت کوتاهی از سفارش شما، سایبان فول کاست آماده نصب می گردد. نصب سایبان فول باکس نیز زمان زیادی نمیبرد و در مدت کوتاهی چادر فول باکس در محل مد نظر شما نصب خواهد شد.

قیمت سایبان فول باکس

قیمت سایبان فول باکس

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×