ایران سایبان (خیمه مردی سابق ) از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید و نصب انواع سایبان آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. به جرئت میتوان گفت مجموعه ایران سایبان، پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد.رزومه پربار ایران سایبان بر این ادعا گواهی میدهد.

شایان ذکر است ایران سایبان با بهره گیری از جوانان تحصیلکرده از طریق Reverse Engineering سایبانهای بازویی (برقی) کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه و کرهرا انجام دهد. با بهره گیری از نقاط قوت هرکدام و پوشش نقاط ضعف هریک موفق به تولید سایبان بازویی (برقی) بومی کشور عزیزمان گردد و با افتخار اعلام مینماید این سایبان کاملا قابل رقابت با مدلهای اروپایی میباشد. این موفقیت توسط اداره کل مالکیت صنعتی، ثبت اختراع نیز گردید.

جهت سهولت در ثبت سفارش ایران سایبان مفتخر است اعلام نماید تنها مجموعه در صنعت تولید سایبان میباشد که نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت معدن،صنعت و تجارت نیز دریافت نموده است .

ایران سایبان، ساخت سازه هايی كارا، زيبا، فني و مطمئن را جهت ارائه به مشتريان خود در راستاي تأمين آسايش و جلب رضايت مشتریان گرامی با كيفيت و قيمت مناسب، سرلوحه كار خويش قرار داده اند.

رسالت ایران سایبان مشتری مداری،اخلاق مداری و ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان میباشد.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×