نصب سایبان کالسکه ای
نصب سایبان کالسکه ای
23 آبان 1397
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی شرکت ایرانسل
23 آبان 1397
نمایش همه
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

0
(0)

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

مزایای سایبان مغازه با توجه به فواید و ویژگیهای آن بیشمار است. اکثر مغازه ها و فروشگاهها، رستورانها، فست فودها، مغازه های مواد غذایی و غیره دارای انواع ویترین، قفسه و یخچال در پشت شیشه ها و جلوی مغازه بوده که در معرض تابش نور خورشید هستند. نصب سایبان برای مغازه موجب جلوگیری از فساد مواد غذایی و گرم شدن بیش از حد داخل مغازه می شود. در مواقع بارندگی استفاده از سایه بان مغازه موجب جلوگیری از بارش باران و برف بر روی مواد غذایی، ویترین، قفسه و شیشه ها شده و همچنین موجب خشک و تمیز ماندن جلوی مغازه می گردد.

جدا از موارد فوق، با نصب سایبان سر درب مغازه شما از یک بیلبورد تبلیغاتی متعلق به خود و رایگان بهره مند می شوید. از اینرو امکان این را دارید که برند، نام فروشگاه، لوگو و سایر مشخصات خود را بر روی سایبان بازویی مغازه و یا حتی سایبان چتری مغازه چاپ کنید. این نوع سایه بان به سایبان مغازه تبلیغاتی نیز معروف هستند.

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی نصب در سوپر اجرا توسط ایران سایبان , سایبان کالسکه ای , سایبان تبلیغاتی , سایبان مغازه , نصب سایبان کالسکه ای , نصب سایبان تبلیغاتی , نصب سایبان مغازه , اجرا سایبان کالسکه ای , اجرا سایبان تبلیغاتی , اجرا سایبان مغازه

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×