سایبان تراس

سایه بان تراس امروزه مورد استقبال بسیاری از هم وطنان قرار گرفته است. لذت نوشیدن یک فنجان چای را زیر سایبان تراس تجربه نمایید. از انواع سایبانهای مغازه میتوان برای تراس منازل نیز استفاده نمود. پرکاربرد ترین نوع سایه بان که بعنوان سایبان تراس، چادر بالکن و سایبان پاسیو مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان برقی و سایبان کالسکه ای تراس میباشد.

سفارش و خرید سایه بان تراس

معرفی سایبان تراس

منازل مسکونی، ویلاها، و … میتوانند از سایبان برقی(سایبان بازویی)به عنوان سایبان تراس،سایبان بالکن و سایبان پاسیو استفاده نمایند. سایبان تراس آپارتمان علاوه بر نمای زیبایی که دارد. قابل باز و جمع شدن هم بصورت سایبان دستی و هم بصورت سایبان ریموت دار میباشد. سایبان تراس در حال جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال مینماید. سایبان بالکن (سایبان تراس) گزینه بسیار مناسبی نسب به پلی کربنات ،شیروانی و … میباشد.

سایبان تراس

دلایل استقبال از سایه بان تراس 

 معمولا آپارتمان ها دارای فضاهایی بسته بوده که زندگی طولانی مدت در آنها می تواند خسته کننده باشد. با استفاده از سایه بان تراس ، سایبان بالکن و سایبان پاسیو  ایران سایبان می توان تراس آپارتمان شما را به یک محیط خاص و کاربردی تبدیل کند .که بتوانید در فصول مختلف سال، ساعاتی از شبانه روز را در تراس ویلا یا آپارتمان خود بگذرانید. و از محیط داخلی آپارتمان خارج شوید. این موضوع باعث می شود تا افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند. هم بتوانند از هوای آزاد بهره مند شوند. بدین ترتیب در سال های اخیر آپارتمان نشینان استقبال بسیار مناسبی از سایه بان تراس یا سایبان بالکن داشته اند. این استقبال باعث شده تا شرکت ایران سایبان دست به  طراحی و ساخت سایبان مخصوص تراس بزند.

 

سایه بان تراس

نکات مهم در انتخاب سایبان تراس

نکات مهمی را برای سفارش و نصب سایبان تراس بایستی در نظر داشت.

اندازه سایبان

اول آنکه حد استاندار سایبان تراس منزل تا عرض 6 متر و بازشوندگی 2.5  متر میباشد. گرچه تولید سایبان با بازشوندگی تا 3 متر نیز امکان پذیر است. ولی همواره توصیه ما سفارش بر حسب اندازه های استاندارد می باشد.

انتقال سایه بان

دوم آنکه برای تراسهایی که در طبقات بالایی ساختمان قرار دارند. موضوع مهم بعدی انتقال سایبان تا آن طبقه است.در صورتی که تراس شما در طبقات بالایی است. و مثلا  اندازه آن 6 متر است توصیه میگردد. بجای سفارش یک عدد سایبان، دو عدد سایبان با عرض 3 متر سفارش دهید. تا  امکان انتقال سایه بان تراس میسر باشد. شایان ذکر است حسن دیگر این کار استحکام و طول عمر بالای سایبانهای تولیدی در این متراژ  میباشد. چرا که دو عدد سایبان 3 متری استحکام بالاتری از یک عدد سایبان 6 متری خواهند داشت.

اخذ مشاوره رایگان از ایران سایبان

در آخر توصیه میشود قبل از سفارش تصویر محل نصب را جهت  مشاوره رایگان و بررسی امکان نصب برای کارشناسان مجموعه ایران سایبان ارسال فرمایید.

سایبان تراس

فضای ناب زندگی با سایبان تراس ویلا

امروزه داشتن فضایی خاص و زیبا در هر خانه جزئی از ضروریات زندگی است. و هر کس تلاش میکند که این فضا را در حد ممکن ایجاد کند. سایبان بالکن نیز یکی از وسایلی است که در ایجاد فضای زیبا دو دل انگیز درخانه تاثیر زیادی دارد. قبل از اینکه سایه بان تراس  را بشناسیم. بهتر است با انواع سایبان کمی آشنایی پیدا کنیم.

نمونه کارهای سایبان

انواع سایبان تراس 

سایبان ها به دو دسته  سایبان دستی و سایبان برقی، تقسیم میشوند.

سایبان دستی تراس

سایه بان دستی از گذشته تا به امروز برای همه ما آشنا بوده و همانطور که از نامش مشخص میگردد. به وسیله دست باز و بسته میشود.

سایبان برقی تراس 

 دسته دوم سایبان برقی میباشد. که با سرعت هر چه تمام تر، جایگاه خوبی در سطح بازار و‌همچنین استفاده عمومی پیدا کرده است. این گروه به وسیله موتور برقی و به تازگی به وسیله ریموت کنترل، باز و بسته و بالا پایین میگردند. سایبان های برقی انواع مختلفی دارند و در جایگاه های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته اند. به دلیل سهولت در باز و بسته کردن این سایبان ها، یکی از کاربردهای سایبان برقی، سایبان بالکن میباشد.

اهمیت استفاده از سایه بان

چادر بالکن با نامهای زیر نیز شناخته می شوند: سایبان تراس،سایه بان تراس آپارتمان،سایبان منزل،سایبان هوشمند،سایبان خانگی  و غیره که توسط ایران سایبان ساخته میشود. وجود سایبان ها برای محافظت از اشعه های خطرناک آفتاب ضروری میباشد. این اشعه ها نه تنها برای پوست ما ضرر دارند. بلکه به تجهیزات و خودرو و…. نیز آسیب وارد میکنند. بنابراین در بعضی مکان ها وجود سایبان مناسب جهت جلوگیری از تابش مستقیم این اشعه ها خیلی ضروری است.

سایه بان تراس

تفاوت سایبان تراس با سایبان بالکن و سایه بان پاسیو 

سوال دیگری که ممکن است مطرح شود. فرق سایبان تراس با سایبان بالکن و یا سایبان پاسیو است ؟

انواع سایبان برای منزل و یا انواع سایبان برای بالکن، شامل سایبان برقی ،سایبان کالسکه ای و سایبان بازویی تولید شده با کیفیتهای متنوع در ایران سایبان میباشد. این سایبانها با نامهای سایبان کلاسیک،سایبان مدرن و سایبان هایکلاس و سایبان لاکچری قابل ثبت سفارش توسط شما میباشد. در مجموع  جهت تنویر ذهن شما عنوان میشود سایبان تراس با سایبان بالکن تفاوتی ندارد اغلب از سایبان بازویی مجهز به موتور برقی (سایبان برقی ) بعنوان سایبان تراس یا سایبان بالکن استفاده می شود و با توجه به استفاده از آن در تراس ،بالکن یا پاسیو با این نامها شناخته میشود.

سایبان تراس ، سایبان بالکن و سایبان پاسیو

سایبان تراس را می توان یکی از سایبان های بسیار شیک و کاربردی دانست. که افراد زیادی امروزه آن را پسندیده و در ساختمان های مسکونی از آن استفاده می کنند.

سایه بان تراس چیست؟

تراس به جایی گفته می شود که می توان در فصل هایی مانند بهار در آن به استراحت پرداخته و از هوای آزاد و طبیعی بهره مند شد. بدین ترتیب استفاده از سایبان تراس می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. علاوه بر سایبان تراس سایه بان های بسیار زیادی وجود داشته که دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی در ساختمان های مسکونی می باشند.

نمونه کارها در اینستاگرام

سایبان بالکن چیست؟

 این در حالی است که سایبان تراس تفاوت های نسبتا زیادی با سایبان بالکن دارد. این موضوع باعث شده تا در ادامه این مطلب با برخی از تفاوت های مهم سایبان بالکن و سایبان تراس آشنایی پیدا کنیم. تا بتوانیم در هنگام نیاز به انواع سایه بان، به درستی نمونه مناسب را انتخاب کرده و از مزایای آن سایه بان بهره مند شویم.

سایبان تراس (3)

تفاوت سایبان تراس و سایبان بالکن

سایبان تراس معمولا برای قسمتی از ساختمان مناسب بوده که دارای سقف نمی باشد. همین امر ایجاب می کند. که روکش سایبان تراس را از جنس هایی انتخاب کنیم. که در برابر رطوبت مقاوم بوده و رطوبت را از خود عبور نمی دهند. سایبان تراس را معمولا با ابعاد 6 متر عرض و 2.8 متر مقدار باز شوندگی تهیه و تولید می کنند.

خصوصیات سایبان بالکن و سایه بان تراس

بدین ترتیب سایبان تراس تا حدود زیادی می تواند نیازهای مختلف هر خانواده ای را برطرف نماید. سایبان بالکن برای قسمتی از یک آپارتمان کاربرد دارد که از دیوار های ساختمان بیرون زده و نیاز به پوشش مناسب داشته تا بتوان از آن بهره مند شد. سایه بان بالکن کمک می کند. تا در مواقعی از سال که نور آفتاب بسیار قوی بوده و حرارت زیادی به داخل ساختمان ها منتقل می کند. اثرات کمتری داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا سایبان بالکن بتواند در میزان مصرف انرژی نیز تا حدودی تاثیر گذار باشد. سایبان بالکن را می توان از سایبان های کالسکه ای و یا بازویی انتخاب کرد. نوع پارچه سایه بان بالکن را می توان هم از نظر جنس و هم از نظر رنگ به راحتی و به صورت دلخواه انتخاب کرد.

سایبان بالکن

تفاوت سایبان تراس و سایبان پاسیو

امروزه بسیاری از واژه ها در میان عموم مردم به عنوان مترادف مورد استفاده قرار می گیرند. که این نوع استفاده از واژه ها تا حدودی اشتباه می باشد. یکی از این موارد که در اینجا به آن اشاره می شود، استفاده از کلمه سایبان تراس به جای سایبان پاسیو می باشد. سایبان تراس معمولا در آپارتمان ها کاربرد گسترده ای دارد. زیرا معمولا در آپارتمان ها خبری از حیات های دلباز نمی باشد. بدین ترتیب برای فرار از محیط داخلی خانه و گذراندن چند دقیقه در فضای باز، تراس گزینه بسیار مناسبی میباشد. سایبان تراس برای پوشش دادن به تراس خانه ها و محافظت از افراد در برابر نور آفتاب و یا رطوبت باران نصب می شود.

سایبان پاسیو چیست ؟

سایبان پاسیو این توانایی را دارد که یک بخش زیبا و دلنشین در گوشه یک حیاط ایجاد کند. زیرا به راحتی با استفاده از این سایه بان ها می توان یک بخش مسقف در داخل حیاط ایجاد کرده و از آن استفاده های بسیار زیادی نیز انجام داد. سایبان پاسیو معمولا این قابلیت را دارد که با ابعاد و اندازه های متفاوتی ساخته شود. از این نوع سایه بان ها می توان برای پوشاندن حیاط خلوت و یا نورگیر ساختمان ها نیز استفاده کرد. قیمت این نوع سایبان ها به متریال مورد استفاده بستگی دارد.

سایبان پاسیو

استفاده از سایبان تراس،سایبان بالکن یا سایبان پاسیو برای منزل

با توجه به توضیحاتی که  به آن ها اشاره شده است. می توان به این نتیجه رسید که استفاده از انواع سایبان ها در سال های اخیر چشمگیر بوده، زیرا نحوه ساخت سایبان ها پیشرفت های بسیار زیادی داشته است. سایبان تراس یکی از کاربردی ترین نمونه از این سایبان ها محسوب می شود. که می توان آن را با ابعاد و قیمت های بسیار متنوعی بر حسب نیاز تهیه کرده و از آن بیشترین بهره را برد.

ویژگی های سایبان بالکن 

سایبان بالکن از دیگر نمونه های سایه بان محسوب می شود. که در برخی از ساختمان ها می تواند بسیار مفید باشد. بالکن بخشی از ساختمان محسوب شده و بر روی متراژ ساختمان آن را در نظر می گیرند، این در حالی است که تراس جزء مشاعات بوده و متراژ آن تاثیری بر روی متراژ ساختمان ندارد. سایبان پاسیو نیز توانسته در سال های اخیر خود را به جایگاه مناسبی در بین مشتریان برساند. زیرا معمولا سایبان پاسیو می تواند فضاهای بسیار زیبایی را به وجود بیاورد و استفاده از این مکان ها بسیار دل انگیز می باشد. سایبان پاسیو را می توان با ابعاد و رنگ های دلخواه تهیه کرد که این موضوع باعث افزایش رضایت مصرف کنندگان نیز شده است.

پروژه های سایبان تراس

دو عدد سایبان بالکن برای تراس آقای عدل در اصفهان توسط تیم ایران سایبان تولید و نصب گردید.

سایبان-تراس-سایبان-مغازه-سایبان برقی (1)

سایبان-تراس-سایبان-بالکن

سایه بان تراس اصفهان 

سایبان تراس توسط تیم ایران سایبان برای آقای پوستی در شهر اصفهان تولید و نصب گردید.

سایه بان بالکن،سایه بان پاسیو

سایبان تراس آپارتمان

سایبان تراس توسط تیم ایران سایبان برای بازیگر محبوب جناب آقای علی صادقی  تولید و نصب گردید.

“اعتماد شما افتخار ماست”

سایبان ویلا 

با توجه به افتابگیر بودن از کناره ها سایبان تراس از نوع سایبان کالسکه ای برای مشتری توسط تیم ایران سایبان تولید و نصب گردید.

“اعتماد شما افتخار ماست”

سایبان کالسکه ای

سایبان تراس کاسکه ای

4 عدد سایه بان تراس در شهرستان دماوند تولید و نصب گردید.

“اعتماد شما افتخار ماست”

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که ذهن برخی مشتریان را بخود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید. دلایل زیادی برای انتخاب یک سایبان وجود دارد. که به جرات میتوان گفت مهمترین دلیل آن فروشنده معتبر میباشد. بنابر دلایل زیر خرید  از شرکت ایران سایبان توصیه میشود.

تنها تولید کننده سایبان دارای ثبت اختراع در کشور 

ایران سایبان، تنها تولید کننده سایبان در کشور میباشد که موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

دارای بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید انواع سایبان

ایران سایبان، از سال 1360 با مدیریت آقای مردی، فعالیت خود را در تولید انواع سایبان شروع کرده استو در این مدت پروژهای بیشماری را اجرا نموده است. برخی از پروژه های اخیر این مجموعه بزرگ را میتوانید در اینستاگرام رسمی ایران سایبان مشاهده نمایید.

دارای شرکت ثبت شده 

ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون 

ایران سایه بان از تیرماه 1396 نماد اعتماد الکترونیکی خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. یکی از راههای تشخصیص ایران سایبان اصلی از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد.

دارای مدیریت پاسخگو 

مدیریت دکتر مردی موجب گردیده، پرسنل ایران سایبان پاسخگوی تمامی سوالات هموطنان باشند و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی در خصوص سایبان با سرعت آن را رفع نمایند.

کیفیت تضمین شده

تولید و فروش انواع سایبان با کیفیت یکی از سیاستهای شرکت ایران سایبان است. 

ارسال به سراسر کشور با قیمت تولیدی 

یکی دیگر از سیاستهای ایران سایبان ارسال انواع سایبان به سراسر کشور با قیمت تولیدی است. تا به این ترتیب حتی شهرهای دور از پایتخت هم امکان دستیابی به سایبان با کیفیت با قیمت تولیدی را داشته باشند.

خرید از تولید کننده 

ایران سایبان تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید.

راههای تماس با ایران سایبان

برای خرید انواع سایبان میتوانید از طرق زیر با شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

سایتهای ایران سایبان

سایتهای رسمی شرکت ایران سایبان به شرح زیر است. از همکاران و مشتریان محترم تقاضا میشود. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. تا گرفتار سواستفاده کنندگان از برند ایران سایبان نشوند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند.

www.iransayeban.com

www.iransayehban.com

www.saybaniran.com

آدرس: تهران، بزرگراه آزادگان،شهرک علی آباد قاجار، خیابان امام خمینی،جنب هایپر مارکت

دفتر فروش:           3002 90 44-021

کارشناس فروش :  19 95 819 -0920

تلفن کارگاه :            55848821-021

مدیریت فروش:       29 48 169-0912

زمان تحویل سایبان پس از سفارش چه مدت است؟

زمان تحویل سایبان پس از ثبت سفارش 3-6 روز توسط ایران سایبان میباشد.

آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟

بله، ایران سایبان برای تمام شهرستانهای کشور عزیزمان،برای کشورهای همجوار و حتی کشورهای اروپایی ارسال سایبان را انجام میدهد. شایان ذکر است اعلام نماییم با داشتن تیم نصب بسیار حرفه ای که در اختیار داریم، در صورت تمایل مشتریان  میتوانیم علاوه بر ارسال سایبان،نصب سایبان را نیز انجام دهیم.

 

ایران سایبان طرف قرارداد با چه شرکتهایی بوده است؟

شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تولید چادر تبلیغاتی میباشد. ما مجری تبلیغات برندها و شرکتها روی انواع سایبان کالسکه ای،سایبان بازویی،چتر و آلاچیق میباشد.برخی مشتریان سایبان تبلیغاتی ایران سایبان عبارتند از :شرکت ایرانسل،شرکت همراه اول،شرکت کاله،شرکت سولیکو، شرکت گلرنگ،شرکت کیمبال ،صنایع لبنی صباح،صنایع لبنی دامداران، آب معدنی بلومر، آب معدنی دیزین، شرکت کلاسنو،شکت دنت، چای محمود، شرکت دبش ، شرکت مینو، شرکت سامسونگ، شرکت ال جی،شرکت گلنوش،شرکت رایتل ،شرکت شمس شرکت جوجو،شرکت الکتروژن،شرکت تحفه و بسیاری مشتریان دیگر در واقع تبلیغات روی سایبان  برای اکثر برندهای معتبر طی 50 سال اخیر در ایران توسط  ایران سایبان صورت پذیرفته است.

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟ ایران سایبان از سال ۱۳۶۰با هدف تولید و فروش انواع سایبان مغازه فعالیت خود را آغاز کرده و با مدیریت دکتر مردی تنها تولید کننده سایبان است که موفق به ثبت اختراع شده است.

ایران سایه بان افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتی طی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد. کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است.

سایباتهای رسمی ایران سایه بان

موفقیت روز افزون ایران سایبان باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر سوء استفاده از نام تجاری ایران سایبان افتاده و سایت هایی با نام مشابه و کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای ایران سایبان اصلی معرفی کنند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سایبان داشته، باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و ابتدا سایتهای ایران سایبان رسمی را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند.

  1.  www.iransayeban.com
  2.  www.iransayehban.com
  3.  www.saybaniran.com
  4. اینستاگرام ایران سایبان

جهت اخد مشاوره رایگان،استعلام قیمت و ثبت سفارش سایبان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت اختراع سایبان برقی

ثبت اختراع سایبان برقی

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×