سایبان مغازه
چادر مغازه
25 مرداد 1398
سایبان درب
سایبان درب
25 مرداد 1398
نمایش همه
سایبان هوشمند مجهز به سنسور لرزش

سایبان هوشمند ایران سایبان مجهز به سنسور لرزش

5
(1)

سایبان هوشمند 

سایبان هوشمند یکی از مدرن ترین نمونه از انواع سایبان تولید شده توسط شرکت ایران سایبان میباشد. این نوع سایبان دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد. که این مزیت ها را تا کنون هیچ کدام از سایبان های عرضه شده به بازار نداشته اند. سایه بان هوشمند با استفاده از قطعات الکترونیکی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است، از این رو معمولا نیاز به سیستم الکترونیکی بسیار دقیق و کاربردی دارد.

سفارش و خرید سایه بان هوشمند

معرفی سایه بان هوشمند

 این سایه بان توانایی دارد که به صورت هوشمند برای مکان های مختلف سایه تولید کرده و از تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری می کند. سایه بان اسمارت از جدید ترین نمونه از سایبان های طراحی شده در شرکت اقای سایبان میباشد. که می تواند نیاز مشتریان به سایبان برقی در هر مکانی را برطرف نماید. بدین ترتیب این انتظار می رود که در سال های آینده میزان استفاده از این سایبان بسیار بیشتر از سایبان های برقی معمولی باشد. زیرا هوشمند بودن سایبان باعث می شود تا بتوان با مزایای بسیار بیشتری از این محصول استفاده کرد.

سایه بان هوشمند

سایه بان هوشمند

آشنایی با برخی از قطعات سایه بان هوشمند ایران سایبان

سایه بان هوشمند نیز مانند هر نوع سایبان دیگر از قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده است. سایه بان برقی هوشمند معمولا نیاز به قطعات الکترونیکی بیشتری نسبت به سایر سایبان ها دارد. زیرا علاوه بر همه قطعاتی که بر روی سایر سایبان ها وجود داشته، نیاز به تجهیزات الکترونیکی بسیار مدرن هم دارد تا بتواند به صورت هوشمند سایبان را باز و بسته کند. باز و بسته شدن هوشمند باعث وجه تمایز میان چادر هوشمند ایران سایبان و سایر سایبان های موجود در بازار شده است.

سنسور سایبان

چادر برقی هوشمند دارای حسگر ها یا سنسور هایی بوده که توانایی تشخیص آفتاب و یا سایه را دارند. این حسگر ها معمولا هنگامی که آفتاب وجود داشته باشد. دستوری را به عملگر ها یا فعال کننده می دهند. معمولا برای اینکه هر کدام از اجزای الکترونیکی سایه بان هوشمند فعالیت خود را به خوبی انجام بدهند، می بایست منبع قدرت مناسبی نیز برای این نوع از سایبان ها تعبیه شود. منبع قدرت باید این توانایی را داشته باشد. که برق مورد نیاز همه قطعات الکترونیکی که در سایه بان هوشمند از آنها استفاده شده است را تامین کند. در غیر این صورت عملکرد سایه بان هوشمند با مشکلات جدی مواجه می شود.

سایبان هوشمند برقی

سایبان هوشمند برقی

نحوه کارکرد سایه بان هوشمند ایران سایبان

همانطور که از نام چادر هوشمند پیداست. این نوع از سایبان ها دارای عملکردی کاملا هوشمند بوده و دارای قابلیت برنامه ریزی می باشند. برنامه ریزی سایه بان هوشمند باعث می شود تا کار با آن بسیار ساده به نظر برسد. زیرا برای استفاده از این سایبان ها نیاز به انجام هیچ گونه کار خاصی نیست. همه فعالیت های سایبان های هوشمند به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. لذا افرادی که از سایه بان اتوماتیک استفاده می کنند. با هیچ گونه مشکلی برای استفاده از این محصولات مواجه نخواهند شد.

نحوه عملکرد سنسور سایه بان

سنسور های موجود در سایه بان این توانایی را دارند. که روشنی و تاریکی هوا را به راحتی اندازه گیری می کنند. پس از اندازه گیری روشنایی و تشخیص اینکه نیاز است. تا سایه بان باز شود. به صورت اتوماتیک سایبان شروع به باز شدن می نماید. همین منوال برای زمانی که هوا به سمت تاریکی رفته و روشنایی از بین می رود نیز اجرا می گردد. یعنی زمانی که نور آفتاب شدت خود را از دست داده و هوا به سمت سایه شدن می رود. به صورت کاملا اتوماتیک با دستور سنسورها سایه بان هوشمند جمع می شود. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از چادر برقی هوشمند ایران سایبان داشته باشند.

مزایای سایه بان هوشمند 

چادر برقی هوشمند نیز مانند هر نوع دیگری از سایبان ها دارای مزایایی می باشد.

قابلیت استفاده آسان از سایبان

سایه بان هوشمند معمولا این قابلیت را دارد که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. زیرا اغلب افراد با توجه به پیچیده بودن ساختار الکترونیکی سایه بان هوشمند گمان می کنند. که استفاده از این نوع سایبان ها نیاز به دانش و اطلاعات فنی خاصی دارد. این در حالی است که همه افراد می توانند به سادگی از این نوع سایبان ها بهره مند شوند، بدون آنکه مشکل خاصی برای آنها به وجود بیاید.

قابلیت برنامه ریزی برای سایبان

یکی دیگر از مزایای چادر برقی هوشمند قابلیت برنامه ریزی این نوع از سایبان ها می باشد. بدین ترتیب می توان طبق یک برنامه مشخص بدون نیاز به فشار دادن حتی یک دکمه از این سایبان استفاده کرد. برنامه ریزی سایه بان هوشمند می تواند بر اساس نیاز به سایه در طول روز و یا وجود آفتاب در طول روز انجام شود. هوشمند سازی سایبان ها کمک می کند تا بتوان گام های بسیار بلندتری در مسیر هوشمند سازی ساختمان ها برداشت.

سایبان اتوماتیک

سایبان اتوماتیک

کاربرد چادر هوشمند 

سایبان خانه هوشمند

یکی از کاربردهای سایه بان هوشمند ایران سایبان در داخل منازل می باشد. معمولا در داخل منازل ویلایی نیاز به سایبان بیشتر از هر مکان دیگری احساس می شود. معمولا در حیاط خانه ها نیاز به سایه برای ماشین و یا سایر وسایل وجود دارد. از طرفی ممکن است به دلیل کوچک بودن حیاط نیاز به نور کافی نیز وجود داشته باشد. با استفاده از سایه بان هوشمند می توان هم در مواقع نیاز از سایه ایجاد شده بهره مند شد. و هم در مواقعی که نیاز به سایه وجود ندارد، از نور طبیعی در خانه بهره مند شد.

سایبان مغازه هوشمند

یکی دیگر از کاربردهای اصلی سایه بان هوشمند ایران سایبان استفاده در معابر برای مغازه ها می باشد. معمولا هر مغازه ای نیاز به یک سایبان دارد تا از ورود نور آفتاب در ساعات مختلف روز جلوگیری کند. بدین ترتیب می توان به صورت اتوماتیک سایبان را درب مغازه باز کرده و در صورتی که نور آفتاب از بین رفته و هوا به سمت تاریکی رفت. سایبان نیز به صورت تمام اتوماتیک جمع می شود. بدین ترتیب در تمام ساعات شبانه روز حجمی از فضای معابر اشغال نمی شود. معمولا در مناطق گرم و خشک نیاز به استفاده از سایبان اسمارت بیشتر از سایر مناطق احساس می شود. البته سایه بان برقی هوشمند ایران سایبان هیچ گونه محدودیتی برای استفاده کردن ندارد.

ثبت اختراع سایبان برقی

قیمت سایه بان هوشمند

قیمت چادر هوشمند بر حسب اندازه آن متفاوت است. برای استعلام قیمت این مدل سایبان با کارشناسان ایران سایبان تماس بگیرید.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×