روکش سايبان

روکش سایبان براساس نوع مدل آن در شرکت ساخت سایبان ایران سایبان ،تنوع گوناگونی دارد. روکش سایبان مورد استفاده در سایه بانهای تولیدی ایران سایبان ضد آب میباشد. برای آشنایی بیشتر با روکش سایبان با ما همراه باشید.

انواع روکش سایبان

روکش سایبان یو پی وی سی

 روکش پی وی سی یا روکش کره ای کاربرد بسیار زیادی در سایبان بازویی و سایبان برقی دارد. وقتی سایبان بازویی به این روکش مجهز شود . شما دیگر نگرانی در خصوص عبور آب باران و برف نخواهید داشت. این نوع روکش ضد اشعه یو وی میباشد. و تحمل گرمایی بالایی نیز دارد. به همین علت در مناطق دارای بارندگی زیاد و یا در مناطث با گرمای سوزان این نوع روکش به راحتی قابل استفاده میباشد.

روکش سایبان نانو

روکش سایبان ترانزیت

روکش سایبان  فلکسی

روکش سایبان از نوع  بنر

روکشهای متفاوتی هستند. که برای انواع سایبان با توجه به سلیقه مشتری، نوع کاربرد سایبان و تمایل به چاپ تبلیغات از آنها میتوان بطور بهینه بهره برد.

پارچه سايبان مغازه

پارچه سايبان مغازه

کاربردهای روکش سایبان

موارد مصرف روکش یوپی وی سی سایبان :

 سايبان برقي (سايبان بازويي) ، سایبان کالسکه ای ، سایبان پوششی

بهترین روکش سایبان مورد استفاده در سايبان برقي (سايبان بازويي) پارچه كره ای دورور PVCمي باشد. از آنجاییکه سایبان برقی تحت فشار است این نوع روکش با توجه به کشسانی و مقاومت بالای خود بهترین نتیجه را در سایبان برقی برای مشتری ارائه مینماید. تولید سایبان کشسان با این روکش ایران سایبان بدون هیچ مشکلی امکانپذیر است .

-پارچه کره اي داراي الیاف پلی استر و روکش  2 رو pvc  مي باشد.

پارچه كره اي مورد استفاده در سايبان برقي با توجه به داشتن الياف پلي استر عایق مناسب در برابر  گرما مي باشد.

همينطور با توجه به داشتن روكش 2 رو pvc  مقاوم در برابر نفوذ آب ، پوسيدگي و اشعه uv مي باشد.

از پارچه كره اي در سايبان كالسكه اي ایران سایبان  نيز مي توان استفاده نمود.

جنس پارچه مورد استفاده در سايبان كالسكه ای:

در سايبان كالسكه اي بسته به سفارش مشتري ميتوان از پارچه كره اي يا پارچه ترانزيت ایران سایبان استفاده نمود .

پارچه ترانزیت توليد شده در كارخانجات ايراني مي باشد.دارای روکش های متشکل از الیاف پلی استر و  یک رو پی وی سی است .پارچه های ترانزیت نسبت به پارچه كره اي استقامت کمتری در مقابل نور خورشید دارد .پارچه های ترانزیت تنها از یک طرف قابل شست و شو هستند و نصف پارچه هاي كره اي استقامت دارند.

روکش نانو سایبان:

پارچه نانو با توجه به داشتن طرحهای و رنگهای متنوع، مشتریان خاص خود را دارد. از این نوع پارچه در انواع سایبان از جمله سایبان برقی،سایبان کالسکه ای و سایبان پوششی می توان استفاده نمود .

مواردمصرف روکش سایبان از جنس نانو  :

سایبان برقی (بازویی)،سایبان کالسکه ای،سایبان پوششی

در ذیل نمونه طرحها و کالیته روکش سایبان نانو (پارچه نانو) را میتوانید مشاهده بفرمایید.

سایبان مغازه ایران سایبان

برترین و پرسابقه ترین تولید کننده انواع سایبان 

تنها تولید کننده دارای گواهی ثبت اختراع و نماد اعتماد الکترونیکی

آماده ارایه انواع سایبان مغازه،سایبان برقی،سایبان تبلیغاتی،سایبان کالسکه ای،سایبان پارکینگ ،سایبان تراس با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن میباشد.

ایران سایبان آماده ارائه خدمات در زمینه انواع سایبان مغازه به شما مشتریان گرامی می باشد.

جنس اسکلت سایه بان مغازه

سایه بان مغازه ایران سایبان  را معمولا از جنس های مختلفی می توانند تهیه و تولید کنند. با توجه به محل مورد استفاده و بودجه ای که برای ساخت سایبان مغازه در نظر گرفته شده، می توان جنس اسکلت سایبان را انتخاب کرد. ایران سایبان می تواند به راحتی اسکلت سایه بان مغازه را از فولاد و یا الومینیوم تهیه نمایند.

با توجه به قیمت مناسبی که فولاد نسبت به آلومینیوم داشته، معمولا استقبال بیشتری از این نوع سایبان ها می شود. اما معمولا سایبان برقی را از اسکلت آلومینیومی تهیه کرده و برای ساخت سایبان کالسکه ای از فولاد استفاده می شود. این تنوع جنس اسکلت سایه بان مغازه باعث شده تا ایران سایبان بتواند سایبان ها را با قیمت های متنوعی تهیه و تولید نمایند.

بدین ترتیب افراد مختلف با هر بودجه ای می توانند از سایه بان مغازه استفاده کنند. بدین ترتیب سایه بان مغازه یکی از محصولاتی به شمار می رود که دارای کاربرد بسیار وسیع و گسترده ای بوده و در موارد بسیار زیادی می توان از این محصول استفاده کرد.برای مشاهده قیت سایبان مغازه به اینجا مراجعه فرمایید/.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×