سایبان آفرود
سایبان آفرود
21 دی 1400
فروش سایبان چتری
فروش سایبان چتری
21 دی 1400
نمایش همه
چتر پایه وسط

چتر پایه وسط

5
(1)

چتر پایه وسط

چتر پایه وسط به چترهایی اطلاق می شود که پایه نگهدارنده آنها دقیقا مثل یک چتر معمولی در وسط قرار می گیرد. این نوع چتر ها دارای یک سازه فلزی و یا چوبی هستند. که بر اساس اصول و استانداردهای اروپایی تهیه می شوند.

قبل از خرید این مدل سایبان چتری بهتر است، اطلاعات کامل و دقیقی را در مورد این محصول کسب کنیم. در این مطلب سعی شده تا در مورد روکش و کاربردهای این نوع چترها صحبت کنیم. تا شما همراهان عزیز اطلاعات مفیدی را پیرامون این موضوعات دریابید، پس ما را تا انتها همراهی کنید.

توضیحاتی در مورد سایبان چتری پایه از وسط

 پس از اینکه سازه فلزی این نوع از سایبان ها ساخته شد. با استفاده از رنگ های کوره ای این سازه را رنگ می کنند. رنگ سازه فلزی مربوط به سایبان  چتری می تواند. بر اساس سلیقه مشتری انتخاب شود. کیفیت بالای رنگ می تواند به جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی کمک کند.

این مدل چتر مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط مختلف جوی مثل باد، نور آفتاب، برف و باران دارد. این موضوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی به دنبال این نوع از سایبان های چتری باشند. پایه این نوع چترها از نظر طراحی کاملا استاندارد بوده و این موضوع باعث می شود تا تعداد بسیار خوبی داشته باشند و بتوان روی آنها حساب ویژه ای برای مکان های مختلف باز کرد. این نوع از چترها در ابعاد مختلف قابل تولید هستند و به راحتی می توان آنها را در اندازه دلخواه سفارش داد.

چتر تبلیغاتی

                              چتر تبلیغاتی

روکش سایبان چتری پایه وسط

برای این نوع از چترها از روکش های بسیار مختلفی می توان استفاده کرد. روکش های ساده با رنگ های مختلف از محبوب ترین روکش های سایبان هستند. که برای این نوع از سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته روکش های طرح دار و چاپی نیز برای این چترها قابل استفاده می باشند. این موضوع باعث می شود تا بتوان برای تبلیغات نیز بتوان از چترهای پایه وسط استفاده کرد.

جنس روکشی که برای این نوع سایبان مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس نیاز مشتری و یا بودجه مورد نظر تهیه می شود. گاهی اوقات ممکن است مشتری با توجه به مکانی که از این نوع سایبان استفاده می کند، نیاز به روکشی بسیار مقاوم داشته باشد. در چنین مواقعی روکش های پی وی سی گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند. اما زمانی که نیازی به کیفیت بالای روکش نیست. روکش های پارچه ای گزینه مناسبی به شمار می روند. روکش های پارچه ای دارای قیمت به مراتب مناسب تری نسبت به سایر روکش ها می باشند.

چتر پایه وسط قطر 2

کاربرد سایبان باغی پایه وسط

چادر و چتر پایه از وسط را بیشتر افراد در فضای باز مورد استفاده قرار می دهند. زیرا هدف اصلی از به کار گیری این نوع سایبان ها، جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب می باشد. باغ و ویلا از اصلی ترین مکان ها برای استفاده از چترهای پایه وسط به شمار می روند. این چترها را معمولا در رستوران های سر باز نیز مورد استفاده قرار می دهند. تا افراد بتوانند در محیطی سایه و به دور از نور آفتاب بنشینند. برای سفارش این نوع چترها کافی است به سایت آقای سایبان مراجعه کنید. تیم باتجربه آقای سایبان توانسته است بهترین قیمت ها را در کنار کیفیت بسیار مناسب و ایده آل ارائه نماید. تا از این طریق بتواند نظر افراد بیشتری را به محصولات خود جلب نماید.

انواع سایه بان چتری پایه از وسط

این مدل سایه بان چتری  از لحاظ مدل در انواع زیر قابل تولید میباشد:

سایه بان چتری چوبی

چتر فلزی پایه از وسط 

همچنین از نظر ابعاد چتر وسط پایه در این اندازه ها قابلیت تولید دارد. 

سایبان چتری پایه از مرکز قطر 2     

سایه بان چتری پایه از وسط قطر 3               

چتر و سایه بان پایه از مرکز قطر 4

چتر پایه وسط ماهواره ای

                                                          

نمونه کارهای سایه بان و چتر 

پروژه های های سایبان چتری پایه وسط و انواع سایه بان را از طرق زیر میتوانید مشاهده فرمایید/.

نمونه کارهای سایبان و چتر

 

اینستاگرام ایران سایبان

 

قیمت سایه بان چتری وسط پایه 

قیمت چتر پایه از وسط بر اساس مدل و اندازه آن تعیین میگردد. 

خرید سایه بان چتری 

برای خرید سایه بان چتری پایه وسط میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. و یا در صورت تمایل به خرید آنلاین چتر و سایه بان چتری میتوانید فرم زیر را تکمیل نمایید .

خریدسایبان چتری پایه وسط

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×