تولیدی ایران سایبان
ایران سایبان
18 آبان 1399
سایبان دو طرفه
سایبان دو طرفه
18 آبان 1399
نمایش همه
ثبت اختراع سایبان برقی

ثبت اختراع سایبان برقی

اختراع سایبان برقی

اختراع در زمینه سایبان برقی افتخار ایران سایبان میباشد.ایران سایبان تنها تولید کننده سایبان برقی میباشد که موفق به ثبت اختراع در صنعت تولید سایبان شده است.

ایران سایبان

ایران سایبان با مدیریت آقای مردی از سال 1360 با پشتوانه فنی پیشینیان صنعت سایبان سازی در ایران، فعالیت خود را آغاز نمود. ابتدا سایبانهای معروف به سایبان معمولی تولیدات اصلی ایران سایبان را تشکیل میدادند. به مرور سایبان کالسکه ای نیز به تولیدات ایران سایبان اضافه شد.با اضافه شدن جوانان تحصیل کرده ایران سایبان تصمیم به تحقیق و توسعه در تولید سایبانهای برقی یا بازویی که در کشورهای دیگر ساخته میشد، گرفت. پس از مهندسسی معکوس و استفاده از نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف سایبانهای تولیدی در کشورهای دیگر ایران سایبان موفق به تولید سایبان برقی و بومی ساخت داخل گردید در همین زمینه ایران سایبان در سال 1392 اقدام به ثبت اختراع در صنعت سایبان بعنوان تنها تولید کننده نیز نمود.

نکنه قابل توجه این سال اینست که برخی از فعالان (فروشندگان) این حوزه با تاسیس سایت با قدمت کمتر از چند سال از برند ایران سایبان سو استفاده مینمایند. به هیمن علت ایران سایبان اعلام میدارد.راههای تماس با ما به شرح زیر میباشد.وبسایتهای مشابه ارتباطی با ایران سایبان اصلی ندارند. هنگام ثبت سفارش جهت جلوگیری از متضرر شدن احتمالی، حتما به آرم و آدرس سایتهای ما توجه نمایید.

مشتریان سازمانی ایران سایبان

ایران سایبان با توجه به ماموریت سازمانی خود اخلاق مداری را کنار مشتری مداری سر لوحه کار خود قرار داده است. و با همین اصول توانسته طی سالیان متمادی پروژه های بسیاری را طراحی ،تولید و در سطح کشور و خارج از کشور اجرا نماید. و رضایت مشتریان سازمانی و همینطور مشتریان شخصی را هموراه کسب نماید. تمدید قرارداد هرساله در خصوص سایبان تبلیغاتی شرکتها و برندهای مطرح کشور گواه ادعای ماست. برخی از مشتریان ما عبارتند از،شرکت همراه اول،شرکت ایرانسل،تون ماهی تحفه،ماءالشعیر جوجو، ماءالشعیر شمس،دنت،دامداران،لبنیات صباح،پمینا،کلاسنو،چای محمود،آب معدنی بلومر،ماءالشعیر آرگو ،ال جی ، سامسونگ،الکتروژن و…

محصولات ایران سایبان

ایران سایبان در زمینه تولید انواع سایبان مغازه،سایبان برقی،سایبان بازویی،سایبان تراس،چتر پایه کنار،چترتبلیغاتی،سقف برقی،چتر مربعی،چتر پایه وسط،سایبان خودرو،سایبان بالکن،سایبان پاسیو،سایبان استخر،سایبان ویلا،سایبان حیاط و … فعالیت مینماید. ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد در کمترین زمان ممکن پس از سفارش با بهترین کیفیت ممکن سفارش شما را تحویل مینماید. محصولات ما دارای یکسال گارانتی سازه و 3 سال گارانتی روکش میباشد.و پس از آن خدمات مادام العمر مشمول محصولات تولیدی ما میشود.

طراحی و چاپ طرحهای و لوگو های مورد درخواست مشتری به رایگان توسط طراحان ایران سایبان صورت میپذیرد.پس از طراحی، طرحها برای مشتری ارسال میشود تا اصلاحات نهایی را اعلام نمایند. پس از آن مجدد برای مشتری ارسال میشود و پس از تایید مشتریان، طرح ها برای چاپ ارسال می گردند.سایبانهای ما  علاوه بر محافظت از برف و باران و اشعه آفتاب محل مناسبی جهت تبلیغات در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

راههای تماس رسمی با ایران سایبان اصلی 

www.iransayeban.com

www.iransayehban.com

www.saybaniran.com

09208199519

“ایران سایبان ، سایبانی به وسعت ایران”

جهت استعلام قیمت ها و اخذ مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. مشاوره صادقانه به مشتریان یکی از اصول اخلاقی و افتخار شرکت ایران سایبان میباشد.

ثبت اختراع سایبان برقی

ثبت اختراع سایبان برقی

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×