چتر تبلیغاتی
چتر تبلیغاتی
27 مهر 1399
تولیدی ایران سایبان
ماموریت ایران سایبان
27 مهر 1399
نمایش همه
سایبان دستی

سایبان دستی

5
(1)

سایبان دستی مغازه 

سایبان دستی مغازه محصول پر تیراژ ایران سایبان میباشد،در واقع سایبان بازویی در حالت نرمال، بصورت سایبان دستی تولید میشود. و در صورت نیاز و سفارش مشتری سایه بان بازویی به موتور برقی و ریموت تجهیز شده و بعنوان سایبان برقی ارایه میگردد.

خرید سایبان دستی مغازه

قیمت سایبان دستی مغازه بعلت استفاده از گیربکس دستی و اهرم پایینتر از قیمت ساییبان برقی میباشد. این نوع سایبان ارزان قیمت در صورتی که دهنه سفارش شما کوچکتر از 5 متر باشد، توصیه ایران سایبان میباشد چون در این متراژها سایبان بعلت کوچک بودن سازه براحتی با اهرم دستی قابل جمع و باز شدن میباشد.

سایبان دستی مغازه در مدلهای مختلف و با تنوع قیمتی متنوع توسط ایران سایبان تولید میشود.سایه بان دستی مغازه به کمک اهرمی که همراه سایبان به خریدار تحویل میگردد باز و بسته میشود. مصرف کنده نهایی سایبان به کمک این اهرم میتوانند هر مقداری که نیاز داشته باشد سایبان را باز و بسته نماید.

قیمت سایبان دستی

تفاوت سایبان برقی و سایبان دستی 

سایبان دستی و سایبان برقی از نظر نوع اسکلت ،نوع متریال به کار رفته در آنها و جنس روکش کاملا مشابه هم میباشند و تنها تفاوت آنها سیستم باز و بسته نمودن سایبان میباشد که در یکی سایبان به گیربکس و اهرم هدایتگرشده و در دیگری سایبان به موتور برقی و ریموت کنترل تجهیز میشود.

مزیت سایبان دستی نسبت به سایبان برقی

یکی از عوامل مهم در انتخاب هر محصول،  فاکتور قیمت میباشد. در سایبان مغازه نیز این فاکتور میتواند عامل مهمی جهت تصمیم گیری مشتریان در انتخاب نوع سایبان باشد.بر همین اساس،قیمت سایبان دستی پایینتر از قیمت سایبان برقی خواهد بود و این میتواند مزیت سایبان دستی نسبت به سایبان برقی برای مشتریانی که خواهان سایبان با قیمت مناسب هستند،باشد.

سفارش سایبان دستی مغازه 

جهت سفارش سایبان دستی مغازه، پیشنهاد میشود ابتدا از مشاوره رایگان کارشناسان خبره ایران سایبان بهره مند شوید و پس از مقایسه متریال، نوع اسکلت و مقایسه قیمتها با سایر تولید کنندگان،نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.جهت تکمیل  سفارش،اندازه گیری دقیق بایستی توسط کارشناسان ایران سایبان صورت گیرد.پس از آن فاکتور مربوطه برای مشتری ارسال خواهد شد.

سایبان مغازه دستی بصورت آماده وجود ندارد و بر حسب اندازه گرفته شده ظرف سه روز کاری توسط پرسنل فنی ایران سایبان،ساخته میشود.نصب سایبان دستی مغازه نیز در صورت درخواست مشتری، توسط تیم نصب ایران سایبان انجام خواهد گرفت.

نمونه کارهای سایبان

سایبان بازویی مغازه با دهنه های بین سه متر تا 6 متر و با بازشوندگی 2.50،2.80،3.30 تولید میشود. برای روکش سایبان دستی بازویی معمولا از روکش دو طرف پی وی سی شده که عایق رطوبت و اشعه یو وی میباشد، استفاده میشود این نوع روکش ، به علت پی وی سی دار بودن،مقاومت کشسانی بالایی دارد و به همین علت از طول عمر طولانی نیز برخوردار است. در کنار این روکش میتوان از روکش نانو که رنگهای مات دارد نیز استفاده نمود. تنوع روکش ها در مدل پی وی سی نیز متنوع بوده و شستشوی آنها بسیار راحت تر از روکش نانو میباشد چرا که لایه پی وی سی مانع از نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا به داخل بافت پلی استری میانی روکش می گردد.

سایبان دستی مغازه

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×