سایبان دو طرفه
سایبان دو طرفه
3 دی 1399
چادر برقی
چادر برقی نانو
3 دی 1399
نمایش همه
سایه بان تبلیغاتی

سایه بان تبلیغاتی

5
(1)

چادر تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی را می توان یکی از پرفروش ترین سایبان ها دانست. این نوع از سایبان ها هم برای تبلیغات و هم برای ایجاد سایه و جلوگیری از نفوذ رطوبت کاربرد دارند. بدین ترتیب می توانند به افراد مصرف کننده، سود کافی برسانند. برای آشنایی بیشتر با سایه بان تبلیغاتی، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

خرید چادر مغازه تبلیغاتی ☎️ 09121694829

سایبان تبلیغاتی چیست؟

چادر تبلیغاتی به سایبان هایی اطلاق می شود که علاوه بر استفاده از خاصیت یک سایه بان معمولی که جلوگیری از تابش نور آفتاب و همچنین محافظت در برابر رطوبت باران بوده، تبلیغاتی نیز بر روی پارچه سایبان چاپ شده باشد. چاپ تبلیغات از سال های دور یک روش مرسوم جهت بازاریابی محیطی به شمار رفته و اغلب فروشگاه هایی که در سطح شهرهای مختلف قرار دارند، این روش را به عنوان یکی از اصلی ترین روش های بازاریابی برای کسب و کار خود می دانند.

قابلیتهای چادر تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی می تواند به جذب مشتریان جدید برای هر کسب و کاری کمک بسیار زیادی کند. صاحبان کسب و کارهای مختلف، اول از هر چیزی به دنبال ارائه محصول یا خدمات با کیفیت بالا و بعد از آن به دنبال جذب مشتری برای محصول یا خدمات خود هستند. بدین ترتیب تبلیغات محیطی می تواند کمک کند تا افرادی که در نزدیکی کسب و کار مورد نظر زندگی می کنند، بتوانند با محصول یا خدمات مد نظر آشنا شده و در صورت نیاز به آن محصول یا خدمات، برای تهیه آن اقدام نمایند.

سایبان چتری تبلیغاتی

سایبان چتری تبلیغاتی

بازاریابی محیطی با سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی، بازاریابی محیطی را به راحت ترین شکل و در عین حال ارزانترین شکل ممکن انجام می دهد. بدین ترتیب حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند از سایه بان تبلیغاتی استفاده کنند. تبلیغات روی سایبان حتما باید به صورت ساده و در عین حال تاثیر گذار انجام شود. طراحی مناسب تبلیغات از نظر عبارات نوشتاری و همچنین ترکیب رنگهایی که استفاده می شود، کمک می کند تا تبلیغات محیطی به بهترین و تاثیرگذارترین شکل ممکن انجام شود. سایبان تبلیغاتی رایگان و بدون هزینه خاصی تبلیغاتی محیطی را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد تا از نظر اقتصادی برای صاحبان کسب و کارهای مختلف مقرون به صرفه باشند.

چادر تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی

کدام چادرها برای تبلیغات محیطی مناسب هستند؟

سایبان بازویی

جادر تبلیغاتی سالهاست که تبدیل به یکی از بهترین روش های تبلیغات محیطی برای کسب و کارهای مختلف شده است. فروشگاه ها و مغازه ها استفاده زیادی از سایبان بازویی دارند. سایبان تبلیغاتی بازویی را معمولا شرکت های تولیدی با روکش پارچه ای یا بنر تهیه می کنند.

بدین ترتیب امکان چاپ راحت و ارزان بر روی روکش سایبان مهیا می شود. سایبان بازویی به خاطر کیفیت بالایی که دارد، طول عمر نسبتا زیادی نسبت به سایه بان ها خواهد داشت. این موضوع باعث شده تا از نظر اقتصادی نیز استفاده از سایبان بازویی مقرون به صرفه باشد.

سایبان بازویی تبلیغاتی

سایبان بازویی تبلیغاتی

چادر کالسکه ای

سایبان تبلیغاتی کالسکه ای از دیگر نمونه های پرکاربرد برای تبلیغات محیطی به شمار می رود. این نوع سایبان ها به دلیل نوع طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند.تبدیل به یکی از محبوب ترین سایبان ها برای تبلیغات محیطی شده اند.

معمولا سوپرمارکت ها و یا فروشگاه های مواد غذایی را می توان از عمده مصرف کنندگان این نوع سایبان ها دانست. البته اصناف دیگر نیز استفاده زیادی از سایبان کالسکه ای برای تبلیغات روی سایبان مغازه استفاده می کنند.

نمونه کارهای سایبان

چادر و سایه بان تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی از دیگر نمونه ها از انواع سایبان محسوب می شود. بدین ترتیب معمولا در اغلب کسب و کارها از چادر تبلیغاتی استفاده می شود.

چادر تبلیغاتی را شرکت های سازنده با ابعاد و اندازه های مختلفی می توانند تولید کنند. معمولا چادر تبلیغاتی برای نمایشگاه های فصلی و فروش محصولات مختلف در مسیرهای شلوغ کاربرد دارند. جنس روکشی که برای چادر تبلیغاتی استفاده می شود بر روی قیمت آن تاثیر زیادی دارد. معمولا روکش پارچه ای مناسب ترین قیمت را در بین انواع روکش دارد.

چتر تبلیغاتی

سایبان چتری تبلیغاتی نوع دیگری از سایبان تبلیغاتی محسوب می شوند. سایه بان چتری  دارای انواع مختلفی بوده که معمولا بر اساس قرار گیری پایه مشخص می شوند. چتر پایه وسط و چتر پایه کنار از جمله انواع چترهای تبلیغاتی محسوب می شوند.

چتر تبلیغاتی را می توان برای مشاغل آزاد که کار فروش محصولات مختلف در فضای آزاد را بر عهده دارند مورد استفاده قرار داد. از سایبانهای چتری تبلیغاتی می توان برای مشاغلی مانند پارکینگ دار و یا حتی افسران راهنمایی و رانندگی استفاده کرد.

با توجه به سبکی و قابل حمل بودن این نوع سایبان تبلیغاتی، معمولا مشاغلی که جای ثابتی ندارند، می توانند از آن استفاده کنند.

چتر تبلیغاتی

آلاچیق تبلیغاتی

آلاچیق تبلیغاتی یکی دیگر از نمونه های سایبان تبلیغاتی محسوب می شود. معمولا تبلیغات روی آلاچیق برای رستوران ها و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات در فضای باز محصولی بسیار مناسب و کاربردی به شمار می روند.

با استفاده از آلاچیق تبلیغاتی می توان یک فضای مناسب در محیط باز فراهم کرد و از آن برای سرویس دهی به مشتریان استفاده کرد. رستوران ها، هتل ها، کافه ها و سایر صنف ها می توانند از آلاچیق  استفاده نمایند.

آلاچیق تبلیغاتی

اهمیت تبلیغات روی چادر مغازه

تبلیغات روی چادر تبلیغاتی مغازه در سال های اخیر یکی از ایده آل ترین روش های تبلیغاتی محسوب شده است. تبلیغات محیطی را می توان از تاثیر گذار ترین روش های تبلیغاتی بر روی افزایش سود مغازه ها دانست.

بدین ترتیب اغلب مغازه ها از سایبان تبلیغاتی استفاده می کند تا از این طریق بتوانند سطح درآمد خود را افزایش دهند. با استفاده از سایه بان تبلیغاتی می توان تعداد مشتریان یک کسب و کار را افزایش داد. این افزایش تعداد مشتریان می تواند رمز موفقیت این کسب و کارها به شمار رود.

افزایش بازدید برند

علاوه بر افزایش تعداد مشتریان، بحث وفادار سازی مشتریان نیز حائز اهمیت است. اگر تبلیغات روی سایبان مغازه به نحوی باشد که در ذهن مخاطب حک شده و هرگز از یاد او حذف نشود، در زمانی که به محصول ارائه شده در مغازه مورد نظر نیاز داشته باشد، آن مغازه را برای خرید محصول یا محصولات مورد نظر انتخاب می کند.

بدین ترتیب سایبان تبلیغاتی در عصر حاضر برای افرادی که صاحب یک مغازه هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد. بزرگ یا کوچک بودن مغازه اهمیت چندان زیادی ندارد، زیرا در هر صورت سایبان تبلیغاتی تاثیرات لازم را بر روی افزایش مشتریان و بیشتر شدن سطح درآمد مغازه می گذارد.

جذابیت سایبان تبلیغاتی

تبلیغات روی سایبان مغازه بهتر است با پیشرفته ترین دستگاه های چاپ انجام شود تا بتواند برای مشتری جالب به نظر برسد. معمولا دستگاه های جدیدی که برای چاپ بر روی پارچه، بنر و سایر روکش ها مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت بالاتری نسبت به دستگاه های چاپ قدیمی دارند.

البته طراحی تبلیغات نیز باید به صورت حرفه ای انجام شود. افرادی که خودشان تخصص کافی در این زمینه ندارند، بهتر است کار طراحی تبلیغات را به افرادی که در زمینه گرافیک تخصص دارند بسپارند. طراحی تبلیغات و استفاده از رنگ های مناسب می تواند بر روی جلب توجه مشتریان تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارد؟

زیبایی منحصر به فرد

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از سایبان تبلیغاتی، زیبایی منحصر به فرد این نوع از سایبان ها به شمار می رود. معمولا این سایبان ها در دو نوع برقی و دستی قابل تولید هستند. امروزه استقبال از نوع برقی سایبان تبلیغاتی بسیار بیشتر شده، زیرا می توان از آن استفاده بهینه کرد و نمای ظاهری زیباتری دارند. با توجه به کیفیت بالای ظاهر سایه بان تبلیغاتی، مغازه ها، فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، شرکت های بزرگ و کوچک از انواع سایبان تبلیغاتی استفاده می کنند.

ایجاد سایه مناسب برای فروشگاه

سایبان تبلیغاتی معمولا درب مغازه ها استفاده می شود. این نوع از سایبان ها از ورود نور مستقیم آفتاب به داخل مغازه جلوگیری می کنند. با توجه به اینکه نور آفتاب فضای داخل فروشگاه را گرم می کند و این گرمای هوا می تواند به محصولاتی که در مغازه موجود هستند، آسیب برساند. بدین ترتیب سایه بودن درب مغازه برای صاحب مغازه دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و همین موضوع سبب می شود تا اقدام برای خرید انواع سایبان تبلیغاتی افزایش یابد.

چاپ برند و لوگوی دلخواه

معمولا برخی از کسب و کارهای بزرگ و یا حتی کوچک دارای یک برند و لوگوی اختصاصی هستند که به نام خودشان ثبت شده اند. چاپ برند و لوگوی اختصاصی بر روی سایبان تبلیغاتی کمک می کند تا مشتریان با برند و لوگوی کسب و کار مربوطه بیشتر آشنا شوند.

بدین ترتیب مخاطب نام برند و طرح لوگوی آن کسب و کار را به ذهن خود می سپارد. به ذهن سپردن نام برند و لوگوی هر کسب و کار کمک می کند تا مشتریان در هنگام نیاز به خدمات آن کسب و کار، سریع به سراغ آنها رفته و این موضوع می تواند به یک کسب و کار برای سبقت از سایر رقبای خود کمک بسیار زیادی نماید.

قیمت سایبان تبلیغاتی

قیمت سایبان تبلیغاتی

مقرون به صرفه بودن تبلیغات

استفاده از سایبان تبلیغاتی کمک می کند تا بتوان تبلیغات ارزانتر و مقرون به صرفه را انجام داد. معمولا مغازه ها و فروشگاه ها می توانند به جای اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، سایبان تبلیغاتی را انتخاب کنند.

با نصب سایبان تبلیغاتی در محل دلخواه که اغلب بر روی سر درب مغازه ها انجام می شود، می توان با صرف کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را برای کسب و کار خود فراهم کرد. تبلیغات ارزان قیمت کمک می کند تا بتوان به راحتی مشتریان جدید برای کسب و کار خود پیدا کرده، در حالی که هزینه های گزاف نیز برای تبلیغات انجام نمی شود.

تبلیغات ارزان

معمولا اغلب کسب و کارها به دنبال تبلیغات ارزان و مقرون به صرفه هستند، زیرا سود دهی آنها کلان نبوده و حوزه فعالیت آنها از نظر جغرافیایی محدود است. در چنین شرایطی تبلیغات گران قیمت مانند بیلبوردهای تبلیغاتی و یا تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون کاربرد چندانی نداشته و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند. در چنین شرایط بهترین تبلیغاتی که می توان برای کسب و کار خود انجام داد، تبلیغات محیطی و استفاده از سایبان تبلیغاتی است. این سایبان ها با توجه به نوع سایبان و متراژ سایبان دارای قیمت های متفاوتی هستند.

نصب سایبان تبلیغاتی

نصب سایبان تبلیغاتی

نصب آسان سایبان تبلیغاتی

یکی دیگر از مزایای سایبان تبلیغاتی، نصب آسان و سریع آنها است. معمولا سایبان تبلیغاتی توسط متخصصان شرکت تولید کننده نصب می شود و این موضوع باعث می شود تا دقت و سرعت عمل نصب سایبان تبلیغاتی بیشتر شود. ریزه کاری های نصب سایبان را اگر شخصی به خوبی بلد باشد، به راحتی می تواند انواع چادر تبلیغاتی را نصب کند. شرکت های معتبری که انواع سایبان تبلیغاتی را تولید می کنند، افرادی را برای نصب انواع سایبان آموزش می دهند تا بتوانند سایبان های تولید شده را در شهرهای مختلف کشور برای مشتری نصب کنند.

نصب سایه بان

با نصب سایبان تبلیغاتی توسط افراد حرفه ای، احتمال آسیب دیدن قطعات مختلف سایبان در هنگام نصب نیز به حداقل می رسد. معمولا افرادی که با این کار آشنایی کامل ندارند، ممکن است برای نصب بخش های مختلف یک سایبان به مشکل برخورده و کار مونتاژ و نصب به خوبی انجام نشود. به همین خاطر است که شرکت های صاحب نام از جمله شرکت ایران سایبان این امکان را برای مشتریان فراهم نموده اند که انواع سایبان تبلیغاتی توسط افراد حرفه ای و متخصص در محل مورد نظر انجام شود.

امکان انتخاب دستی یا برقی بودن سایبان 

یکی دیگر از مزایای سایبان تبلیغاتی، ای است که مشتری می تواند بر اساس سلیقه و نیازی که دارد، برقی یا دستی بودن سایبان را انتخاب نماید. معمولا هر کدام از سایه بان های برقی و دستی دارای یک سری مزایا و معایب هستند.

به همین خاطر نیاز است تا مشتری به طور کامل با این دو مدل سایه با آشنا شود که بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. معمولا تفاوت اصلی این سایبان ها در داشتن موتور الکتریکی است.

قیمت سایبان تبلیغاتی

سایبان دستی تبلیغاتی

سایبان های دستی معمولا قیمت مناسب تری نسبت به سایبان تبلیغاتی برقی دارند. به همین خاطر افرادی که به دنبال خرید سایبان ارزان قیمت هستند، سایبان تبلیغاتی دستی را انتخاب می کنند.

این سایبان ها به راحتی باز و بسته نمی شوند و مشکلاتی را برای مصرف کننده به وجود می آورند. سایبان های برقی معمولا به راحتی باز و بسته می شوند و هر فردی می تواند به صورت اتوماتیک این سایبان را باز کند و در صورت عدم نیاز هم به راحتی می تواند آن را جمع کند. قیمت سایبان تبلیغاتی برقی بیشتر از نوع دستی این سایبان ها بوده اما به خاطر استفاده آسان و راحت، درخواست برای خرید سایبان تبلیغاتی برقی بسیار بیشتر است.

سایبان تبلیغاتی

کاربرد های چادر تبلیغاتی

سوپر مارکت

سوپر مارکت ها را می توان یکی از عمده ترین مصرف کنندگان سایبان تبلیغاتی دانست. معمولا سوپرمارکت ها نیاز به تبلیغات پیوسته دارند، یعنی سوپر مارکتی که 20 سال از تاسیس و راه اندازی آن می گذرد، نباید این تفکر را داشته باشد که دیگر به تبلیغات نیازی ندارد.

با توجه به اینکه هر روز شاهد راه اندازی یک سوپر مارکت جدید در محله های مختلف هستیم و شیوه های تبلیغاتی مختلفی که وجود دارد، هر لحظه ممکن است مشتریان چندین ساله یک سوپر مارکت به سمت مغازه رقیب حرکت کنند.

بهترین راه برای حفظ مشتریان قبلی و پیدا کردن مشتری جدید، تبلیغات محیطی با استفاده از سایبان تبلیغاتی است.

فروشگاه های صنف پوشاک

فروشگاه هایی که در صنف پوشاک فعالیت دارند، معمولا باید همیشه با طرح و رنگ های جالب و جذاب، تبلیغات جدید برای فروشگاه خود داشته باشند. با استفاده از سایبان تبلیغاتی می توان در فاصله های زمانی مشخص، پارچه یا روکش سایبان را تعویض کرد. بدین ترتیب همیشه مشتریان احساس طراوت و تازگی را از تبلیغات دریافت می کنند. این روش برای فروشگاه هایی که در صنف پوشاک فعالیت دارد بسیار مهم است.

فروشگاه های صنف کیف و کفش

فروشگاه هایی که در حوزه کیف و کفش فعالیت دارند، معمولا طرح های مختلف از محصولات خود را باید در معرض دید مشتریان قرار دهند. بدین ترتیب با استفاده از سایبان تبلیغاتی مناسب، می توانند همیشه محصولات با طرح و رنگ مختلف را بر روی روکش سایبان چاپ کنند.

این کار کمک می کند تا افرادی که در حوزه کیف و کفش فعالیت دارند، بتوانند جدید ترین مدل های روز خود را به نمایش بگذارند. این کار کمک می کند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه خود جذب نمایند.

هتل ها

معمولا هتل ها می توانند بر روی تراس و یا هر بخش دیگری که هم از ورود نور آفتاب جلوگیری کرده و هم در معرض دید همگان قرار گیرد از سایبان تبلیغاتی استفاده نمایند.

سایبان های تبلیغاتی می توانند برای جذب مشتری برای هتل مورد استفاده قرار بگیرند و یا تبلیغات سایر کسب و کارها نصب شده و از این طریق کسب درآمد برای هتل ایجاد کرد. با توجه به اینکه معمولا هتل ها چند طبقه بوده و ساختمان های شیک و بلندی هستند، محل مناسبی برای تبلیغات محیطی به شمار می روند. به همین خاطر اغلب کسب و کارها تمایل دارند برای جذب مشتری، در چنین مکان هایی تبلیغات محیطی کسب و کار خود را انجام دهند.

رستوران ها

این تصور که همه رستوران ها سر پوشیده هستند اشتباه است زیرا ر اغلب شهرهای کشور رستوران هایی وجود دارد که در فضای باز از مشتریان خود پذیرایی می کنند. این نوع رستوران ها نیاز به سایبان تبلیغاتی دارند تا هم تبلیغات خود و یا هر کسب و کار دیگری را بر روی روکش آن چاپ کنند و هم فضایی برای محافظت از مشتریان در برابر نور مستقیم آفتاب و بارش مستقیم باران داشته باشند.

رستوران ها نیز مانند هتل ها می توانند با اجاره این سایبان ها و چاپ تبلیغات سایر کسب و کارها، درآمد مناسبی برای خود داشته باشند.

اپراتورهای تلفن همراه

اپراتورهای تلفن همراه در حال حاضر به صورت 24 ساعته در همه نقاط کشور در حال سرویس دهی به مشتریان هستند. این اپراتورها معمولا تبلیغات گسترده ای برای کسب و کار خود انجام می دهند.

با توجه به درآمد بسیار زیادی که این اپراتورها دارند، معمولا از طریق آگهی های تلویزیونی به صورت وسیع تبلیغات خود را انجام می دهند. استفاده از بیلبورد در همه شهرهای کشور از دیگر روش های تبلیغاتی اپراتورهای تلفن همراه به شمار می رود.

استفاده از سایبان تبلیغاتی یکی دیگر از روش های تبلیغاتی بوده که اپراتورهای تلفن همراه انجام می دهند. معمولا اپراتورها تعداد زیادی سایبان تبلیغاتی سفارش می دهند.پس از آماده شدن این سایبان ها، مکان هایی در شهرهای مختلف برای نصب این سایبان ها در نظر گرفته می شود.برای مثال نمایندگی هایی که در سراسر کشور دارند، گزینه بسیار مناسبی برای نصب سایبان های تبلیغاتی هستند. تبلیغات وسیع و گسترده که به صورت هماهنگ انجام می شود، می تواند به تقویت برند و افزایش اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن همراه کمک کند.

انواع سایبان تبلیغاتی

انواع سایبان تبلیغاتی

تبلیغات محیطی اپراتورها

معمولا تبلیغات محیطی می تواند به انتخاب اپراتور از سوی کاربران کمک کند. البته انتخاب اپراتور به منزله استفاده همیشگی از خدمات آن اپراتور نیست. زیرا برخی از اپراتورها خدمات ویژه و بهتری را برای کاربران در نظر می گیرند. این خدمات نیز می توانند به عنوان یک روش تبلیغاتی قوی عمل کنند. بدین ترتیب ابتدا باید خدمات خوب و ارزان برای مشتریان در نظر بگیرند و سپس اقدام به تبلیغات محیطی از طریق سایبان تبلیغاتی نمایند. شرکت های ایرانسل، همراه اول و رایتل از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه در سراسر کشور محسوب می شوند. شاید شما هم تا به حال سایبان هایی با نام برند و لوگوی این شرکت ها را در خیابان های شهر خود مشاهده کرده باشید.

شرکت های خودرو سازی

یکی دیگر از کاربردهای اصلی سایبان تبلیغاتی، کمک به معرفی شرکت و محصولات جدید خودرو سازان است. معمولا شرکت های خودرو سازی در ایران زیاد نیستند و اما رقابت در بین آنها بسیار شدید است.هر کدام از این شرکت ها هر ساله محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار می کند تا مشتریان خود را حفظ کرده و مشتریان جدیدی را نیز جذب نمایند. معرفی محصولات جدید به مشتریان، نیاز به تبلیغات وسیع دارد. معمولا تیزرهای تبلیغاتی و بیلبورد از جمله تبلیغات این شرکت ها به شمار می روند، زیرا درآمد انها بسیار بالا بوده و فعالیت آنها نیز در سطح کشور انجام می شود.

تبلیغات خودرو سازان

گزینه بعدی که شرکت های خودروسازی برای تبلیغات انتخاب می کنند، سایبان تبلیغاتی است. نصب این سایه بان ها بر روی سر درب نمایندگی های این شرکت می تواند بهترین گزینه برای تبلیغات این شرکت ها به شمار برود. طرح های مختلفی از سوی شرکت های خودرو سازی ارائه می شود که تبلیغات محیطی می توان از بهترین روش ها برای معرفی این طرح ها به عموم افراد باشد. با توجه به وجود نمایندگی در سطح شهرها، شرکت های خودرو سازی می توانند بهره کافی از سایبان تبلیغاتی را ببرند.

تبلیغات روی سایبان چتری

تبلیغات روی سایبان چتری

چه عواملی بر قیمت سایبان تبلیغاتی تاثیر گذار است؟

قیمت سایبان تبلیغاتی دارای اهمیت بسیار زیادی است و معمولا مشتریان نیز به آن توجه ویژه ای دارند. سایبان تبلیغاتی دارای مدل های متنوع با تکنولوژی ساخت مختلف است. معمولا هر چه از تکنولوژی در ساخت یک سایبان بیشتر استفاده شود، قیمت آن افزایش می یابد که البته این افزایش قیمت با افزایش کیفیت و راحتی استفاده از این سایبان ها رابطه متقابل دارند.

قیمت سایبان تبلیغاتی عدد و رقم مشخصی ندارد، فاکتورهای بسیار زیادی در قیمت سایبان تبلیغاتی تاثیرگذار هستند. اگر مشتریان عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سایه بان تبلیغاتی را به خوبی بشناسند، راحت تر می توانند سایه بان مورد نیاز خود را سفارش دهند. زیرا بسیاری از مشتریان به خاطر عدم آشنایی کامل با این عوامل، نمی دانند چه نوع سایبانی بیشتر به کار آنها می رود. برای آشنایی بیشتر با قیمت سایبان تبلیغاتی با ما همراه باشید.

ثابت یا اتوماتیک بودن سایه بان

یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سایبان تبلیغاتی، ثابت با اتوماتیک بودن سایبان است. معمولا سایه بان هایی که اتوماتیک هستند، استفاده راحت تری برای مصرف کننده دارند. البته با توجه به اینکه تجهیزات بیشتری برای راه اندازی این سایبان ها مورد نیاز است، قیمت آنها افزایش می یابد. بدین ترتیب چنانچه قصد داشته باشید یک سایبان تبلیغاتی مدرن و بی عیب و نقص داشته باشید، بهتر است از سایبان بازویی تبلیغاتی اتوماتیک استفاده نمایید. این کار کمک می کند تا بتوان سالها از این سایبان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

مواد اولیه به کار رفته برای ساخت چادر تبلیغاتی

جنس پروفیل

یکی از انواع مواد اولیه به کار رفته برای ساخت سایبان تبلیغاتی، پروفیل است. معمولا پروفیل ها به نیم ساخته هایی اطلاق می شود که از فلزات مختلف ساخته می شوند. از رایج ترین پروفیل ها می توان به جنس فولادی آنها اشاره کرد. پروفیل های فولادی استحکام بالایی دارند اما معمولا نسبت به رطوبت حساسیت بالایی دارند.

بدین ترتیب در صورتی که رطوبت به پروفیل های فولادی برسد، زنگ می زنند. از این رو آنها را رنگ می زنند تا مقاومت آنها در برابر اکسید شدن یا خوردگی بیشتر شود. پروفیل های آلومینیومی نیز برای تولید سایبان تبلیغاتی به کار می روند. پروفیل های آلومینیومی هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهری عملکرد بهتری نسبت به نوع فولادی دارند. البته باید به این موضوع توجه شود که پروفیل آلومینیومی قیمت بالاتری نسبت به پروفیل فولادی دارد.

سایبان فنری تبلیغاتی

سایبان فنری تبلیغاتی

جنس روکش

یکی دیگر از مواد اولیه به کار رفته در تولید سایبان تبلیغاتی، روکش آن است. روکش های مختلفی در بازار موجود بوده که می توان از آنها برای ساخت سایه بان تبلیغاتی استفاده کرد. معمولا روکش های پی وی سی، پارچه ای و بنر را می توان از جمله روکش های معروف و پرکاربرد برای انواع سایبان دانست.

معمولا روکش های پارچه ای با قیمت مناسب تری نسبت به سایر روکش ها در بازار موجود هستند. البته قیمت در انتخاب روکش نباید ملاک اصلی ما قرار گیرد، زیرا ممکن است روکش ارزان قیمت نتواند انتظاراتی که از یک سایبان تبلیغاتی می رود را برآورده سازد.

بدین ترتیب ابتدا باید بدانیم هدف از خرید سایبان تبلیغاتی چیست تا بتوان بهترین و مناسب ترین انتخاب برای خرید این محصول را انجام داد. روکش های ارزان قیمت طول عمر کمتری دارند و در فاصله زمانی کوتاه تری نیاز به تعویض پیدا می کنند.

استفاده از موتور الکتریکی

اینکه یک سایبان تبلیغاتی نیاز به موتور الکتریکی داشته باشد، هزینه ساخت سایبان را افزایش می دهد. موتورهای الکتریکی به منظور اتوماتیک کردن باز و بسته شدن سایبان مورد استفاده قرار می گیرند، هر چه قدرت و کیفیت موتور الکتریکی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

بدین ترتیب اگر می خواهید سایبان اتوماتیک خریداری شده عملکرد مناسبی داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی دچار مشکل نشود، بهتر است از موتورهای الکتریکی باکیفیت برای اتوماتیک کردن انواع سایبان تبلیغاتی استفاده شود. هر چه کیفیت مواد اولیه و اجزای مورد استفاده برای ساخت سایبان بیشتر باشد، طول عمر مفید سایه بان نیز بیشتر خواهد شد.

نوع چادر تبلیغاتی

نوع سایبان از دیگر عواملی است که بر روی قیمت سایبان تبلیغاتی تاثیر دارد. انواع مختلفی از سایه بان در شرکت های تولید کننده قابل ساخت است. از بین همه نمونه های سایبان می توان به سایبان بازویی و سایبان کالسکه ای اشاره کرد.

سایبان بازویی به خاطر استفاده از پروفیل آلومینیومی به جای پروفیل فولادی، قیمت بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد. تبلیغات روی سایبان بازویی و کالسکه ای تفاوت خاصی ندارد، اما با توجه به محلی که قرار است سایه بان نصب شود، می توان نوع سایه بان تبلیغاتی را انتخاب کرد.

چتر تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی و آلاچیق تبلیغاتی از دیگر سایبان هایی محسوب می شوند که برای تبلیغات محیطی می توان از آنها بهره برد. این سه نوع سایبان معمولا برای مواردی که نیاز به وجود یک سایبان نسبتا کوچک، قابل حمل و کاربردی بوده، کاربرد دارند. معمولا در باغ رستوران و سایر مکان های سر باز، استفاده از چادر، چتر و آلاچیق کاربرد دارد. استخرهای رو باز از دیگر موارد استفاده از چادر، چتر و آلاچیق تبلغاتی به شمار می روند.

سایبان و چادر تبلیغاتی

سایبان و چادر تبلیغاتی

هوشمند سازی سایبان

معمولا برای هوشمند سازی یک سایبان، به سنسورهای مختلفی نیاز داریم. سنسور باد، خاک، رطوبت و… از جمله سنسورهایی بوده که کمک می کنند تا سایه بان تبلیغاتی بتواند عملکرد بهتری برای افزایش طول عمر مفید و افزایش رضایت مصرف کننده داشته باشد. سایبان هایی که هوشمند سازی شده باشند، قطعا کیفیت و کارایی بهتری نسبت به سایر سایه بان ها خواهند داشت. بدین ترتیب در سال های اخیر استقبال از سایبان هوشمند بسیار بیشتر از سایه بان های معمولی شده است. هوشمند سازی با توجه به اینکه قطعات بیشتری نسبت به سایه بان های معمولی داشته، موجبات افزایش قیمت سایه بان تبلیغاتی را فراهم می کند.

برند و شرکت تولید کننده چادر

ارزش و اعتباری که برند و شرکت تولید کننده دارند، می تواند به افزایش قیمت سایبان تبلیغاتی کمک کنند. هر چه شرکت سازنده سایبان همچون شرکت ایران سایبان اعتبار بیشتری در داخل و خارج از کشور داشته باشد، ممکن است هزینه خرید سایبان تبلیغاتی را افزایش دهد. این افزایش قیمت بخاطر تحویل سایبان با کیفیت بسیار بالا به مشتریان است.

برخی از تولید کنندگان محصولی بی کیفیت را تولید و به دست مشتریان می رسانند. شرکت ایران سایبان با مدیریت دکتر مردی را می توان خوش نام ترین و پر آوازه ترین شرکت  در حوزه تولید و فروش سایبان تبلیغاتی دانست.

ابعاد و اندازه چادر 

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت انواع سایبان تبلیغاتی، ابعاد و اندازه این سایبان ها است. معمولا هر نوع سایه بانی که قصد خرید آن را داشته باشید، بر اساس متراژ تولید و به فروش می رسد.

با توجه به قیمت تعیین شده برای هر متر سایبان، می توان با ضر متراژ در قیمت هر متر مربع، قیمت نهایی سایه بان را تعیین کرد. قبل از ساخت سایبان، بهتر است متراژ محل به طور دقیق اندازه گیری شود تا در نصب سایبان نیز مشکل خاصی به وجود نیاید.

سایه بان تبلیغاتی بازویی

سایه بان تبلیغاتی بازویی

نکات مهم در هنگام خرید چادر تبلیغاتی

در هنگام خرید سایبان تبلیغاتی باید به نکات زیادی توجه داشته باشیم تا بهترین خرید را بتوان تجربه کرد. هر فردی که به عنوان مصرف کننده قصد خرید سایبان تبلیغاتی را داشته باشد، باید با این نکات به خوبی آشنایی داشته باشد. آشنایی با این نکات کمک می کند تا بتوان با صرف کمترین هزینه، بهترین و کاربردی ترین سایبان را تهیه کرد. برای آشنایی بیشتر با این نکات به مواردی که در زیر به آنها اشاره شده، توجه فرمایید.

نوع سازه چادر تبلیغاتی

در هنگام خرید چادر تبلیغاتی، حتما به نوع سازه سایه بان باید توجه شود. برخی از سازه ها بسیار سبک و شیک هستند و بعضی از آنها نیز وزن بیشتری داشته و از نظر ظاهری ممکن است ضعیف تر از سایر سایه بان ها باشند. از بین سازه های شیک و کاربردی می توان به سازه آلومینیومی سایبان بازویی تبلیغاتی اشاره کرد. آلومینیوم با توجه به رنگ بسیار مطلوب و زیبایی که داشته، نیازی به رنگ کاری نیز ندارد.

مواد و قطعات به کار رفته در سایه بان

برای ساخت هر سایه بان، مقداری قطعه و مواد اولیه نیاز است. اینکه قطعات و مواد اولیه ای که در تولید سایبان تبلیغاتی از آنها استفاده شده، دارای کیفیت بالایی باشند، برای خریدار اهمیت زیادی دارند. بدین ترتیب بهتر است با دقت و حوصله بیشتری برای خرید انواع سایبان تبلیغاتی اقدام شود. موتور الکتریکی را می توان یکی از اصلی ترین قطعات به کار رفته در سایبان دانست. معمولا شرکت سازنده و قدرت موتور باید مورد بررسی قرار گیرد تا از کیفیت آن اطمینان خاطر پیدا کرد و بتوان اقدامات لازم برای خرید سایه بان را انجام داد.

جنس پوشش چادر تبلیغاتی

در هنگام خرید چادر تبلیغاتی به نوع پوشش آن باید توجه ویژه ای داشت.معمولا در صورتی که پوشش سایبان کیفیت لازم را داشته باشد، همه افراد آن را یک سایبان باکیفیت و مرغوب دانسته و در صورتی که یک سایبان روکش مناسبی نداشته باشد، مصرف کننده از آن رضایت کافی نخواهد داشت.

یکی از مواردی که در مورد روکش سایبان اهمیت زیادی داشته و نیاز است در هنگام خرید مورد بررسی قرار گیرد، جلوگیری از نفوذ رطوبت است. اگر رطوبت از روکش چادر تبلیغاتی عبور کند، نمی توان به عنوان یک سایه بان از آن استفاده کرد و فقط جنبه تبلیغاتی داشته و مانند یک بنر عمل می کند. بدین ترتیب بهتر است تست نفوذ رطوبت انجام شود و یا روکشی انتخاب شود که ضد آب بودن آن برای خریدار محرز باشد.

روکش سایبان باید به نوعی انتخاب شود که سایه بسیار مناسبی ایجاد نماید. برخی از روکش ها بسیار نازک بوده و امکان سایه کردن فضای تحت پوشش را ندارند. به همین خاطر نیاز است تا در هنگام خرید سایبان تبلیغاتی، به توانایی روکش سایبان در ایجاد سایه نیز توجه کافی شود. عدم امکان مقابله با نور آفتاب و ایجاد فضای سایه، باعث می شود تا سایه بان فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشد و از سایه بان بودن آن هیچ استفاده ای نشود.

عدم وجود مشکل برای باز و بسته شدن سایه بان

یکی از مشکلات اصلی که شاید برای اغلب سایبان ها به وجود آید، مشکل در باز و بسته شدن آنها است. به همین خاطر افرادی که قصد خرید سایه بان تبلیغاتی را دارند، باید به این مورد توجه بیشتری داشته باشند. کیفیت بالای قطعات و همچنین کیفیت ساخت سایبان توسط نیروی کار حرفه ای، کمک می کند تا از به وجود آمدن مشکل برای باز و بسته شدن انواع سایه بان جلوگیری شود.

نصب چادر تبلیغاتی

یکی از مراحل حساس جهت استفاده از سایبان تبلیغاتی، نصب این سایبان ها است. معمولا نصب انواع سایه بان تبلیغاتی، بسیار راحت بوده اما با توجه به اینکه نکات بسیار ریز در این کار وجود دارد، بهتر است افرادی که آموزش های لازم را تحت نظر افراد با تجربه دیده اند، برای نصب سایبان تبلیغاتی انتخاب شوند. برای نصب سایه بان تبلیغاتی به ابزار بسیار زیادی نیاز است. از جمله این ابزار می توان به موتور جوش، سنگ جت، انواع آچار و پیچ گوشتی اشاره کرد.

نصب سایبان تبلیغاتی یکی از خدماتی است که هر شرکتی آن را برای مشتریان خود فراهم نمی کند. معمولا شرکت هایی که نصب سایبان را برای مشتریان خود در نظر نمی گیرند، سبب می شوند تا سایه بان توسط افرادی که دانش و تجربه کافی در این حوزه را ندارند، برای نصب سایبان تبلیغاتی انتخاب شوند. این کار موجب می شود تا سایه بان تبلیغاتی کیفیت لازم را نداشته باشد و مصرف کننده نیز رضایت کامل از آن را نداشته باشد.

هزینه نصب سایبان تبلیغاتی

هزینه نصب سایبان تبلیغاتی از دیگر مواردی است که نیاز است در این بخش به آن اشاره ای شود. معمولا شرکت های معتبر سعی می کنند تا با کمترین هزینه، بهترین کار را برای مشتریان خود انجام دهند. به همین خاطر علاوه بر اینکه کیفیت نصب انواع سایبان توسط شرکت های تولید کننده معتبر پایین است، کیفیت نصب آنها نیز بالا است. البته مواردی از جمله ابعاد و اندازه سایه بان و محلی که قرار است این سایه بان نصب شود از نظر جغرافیایی، می توانند بر روی کاهش یا افزایش هزینه نصب سایبان تبلیغاتی تاثیر گذار باشند.

سایبان شرکتی

سایبان شرکتی

اهمیت تبلیغات روی چادر بازویی

تبلیغات روی چادر بازویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا این نوع از سایبان ها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و توسط بسیاری از مشتریان پسندیده می شوند. با تبلیغات روی سایبان مغازه به راحتی می توان هر روز بر تعداد مشتریان یک کسب و کار افزود. این سایبان ها می توانند در نقش یک بیلبورد و یا بنر تبلیغاتی بزرگ و با شکوه ظاهر شوند. با توجه به اینکه معمولا افرادی که از یک خیابان عبور می کنند، توجه ویژه ای به تابلو ها و سایبان های تبلیغاتی دارند، سایبان های تبلیغاتی می توانند نقش ویژه ای در تبلیغات محیطی برای کسب و کارهای مختلف داشته باشند.

تبلیغات روی چادر با طرح دلخواه

یکی از خواسته های اصلی مشتریان، تبلیغات روی سایبان با طرح دلخواه است. معمولا برخی از صاحبان کسب و کارها تمایل دارند با خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، مشتریان بیشتری را جذب کرده و همچنین در حفظ مشتریان قبلی خود موفق عمل کنند. چاپ برند، نام فروشگاه، معرفی محصولات پر مصرف، برخی از ویژگی های یک محصول خاص، شرایط تخفیف و… از جمله مواردی هستند که کمک می کنند تا تبلیغات اثر بیشتری داشته باشند.

چاپ تبلیغات روی سایبان با طرح دلخواه نیاز به طراحی دقیق و چاپ با کیفیت بالا دارد. به همین خاطر هم تخصص افراد و هم تجهیزاتی که برای این کار از آنها استفاده می شوند، اهمیت ویژه ای دارند. افرادی که برای طراحی گرافیک انتخاب می شوند، باید توانایی لازم برای انجام پروژه های حساس و مهم را داشته باشند. تبلیغات را می توان یکی از بخش های اصلی یک فروشگاه، شرکت، سازمان و یا هر ارگان دیگری دانست. زیرا در صورت عدم وجود تبلیغات مناسب، هیچ کسب و کاری نمی تواند از رقبای خود پیش بیفتد.

سایبان تبلیغاتی کالسکه ای

سایبان تبلیغاتی کالسکه ای

چادر شرکتی

سایبان شرکتی یک کلمه چند پهلو است که با توجه به ادبیات فارسی، می توان گفت دارای ایهام است. هم سایبان هایی که در شرکت بزرگ و معروف تولید می شوند و هم به سایبان هایی که به منظور تبلیغات یک شرکت معتبر و بزرگ تولید می شوند، سایبان شرکتی گفته می شود. سایبان شرکتی از نظر کیفیت و دوام، بهتر از سایبان های تولید شده توسط افراد کم تجربه در کارگاه های غیر مجهز و بدون مجوز است. افرادی که می خواهند یک سایبان تبلیغاتی با کیفیت بالا را تهیه کنند، باید سایبان شرکتی را انتخاب نمایند تا در این امر به موفقیتی که مد نظر آنها بوده، برسند.

اهمیت تحویل به موقع چادر تبلیغاتی

خوش قول بودن یکی از اخلاق حرفه ای هاست. به همین خاطر معمولا مشتریان به سراغ کسب و کارهایی می روند که بد قولی از آن مشاهده نکرده باشند. تحویل به موقع سایبان تبلیغاتی ایران سایبان سبب شده تا روزانه افراد زیادی به سایت شرکت ایران سایبان جهت سفارش سایبان تبلیغاتی مراجعه نمایند. متخصصان و تکنسین هایی که در شرکت ایران سایبان فعالیت دارند، تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند محصولات تولید شده را در وقت تعیین شده به دست مشتری برسانند.

خوش قول بودن یکی از دلایل اصلی خوش نامی ایران سایبان در بین همه شرکت های تولید کننده سایبان است. مدیریت با تجربه و کاربلد شرکت ایران سایبان کمک کرده تا تیم حرفه ای و وظیفه شناسی گرد هم جمع شده تا نیازهای مشتریان به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شوند. تحویل به موقع سایبان تبلیغاتی یکی از رمز های موفقیت شرکت ایران سایبان محسوب می شود. زیرا شرکت های زیادی را می توان نام برد که به خاطر بد قولی و عدم تحویل سفارش مشتری در زمان معین، ورشکست شده و از سایر رقبای خود عقب مانده اند.

سایبان تبلیغاتی رایگان

بسیاری از سایت های اینترنتی با عنوان های تبلیغاتی غلط، سعی در کشاندن مشتری به سایت خود و فروش محصول مورد نظر به آنها را دارند. برای مثال ممکن است عنوان سایبان تبلیغاتی رایگان را برای یک خبر در نظر بگیرند و آن را بر روی سایت خود منتشر نمایند. افراد بسیار زیادی که از شگردهای تبلیغاتی نا آگاه هستند، ممکن است فریب چنین تبلیغاتی را بخورند.

افرادی که قصد خرید سایبان تبلیغاتی رایگان را دارند، بهتر است گول چنین تبلیغاتی را نخورند و به دنبال پیدا کردن سایت شرکت های معتبر و ریشه دار در عرصه تولید و فروش انواع سایبان باشند. شرکت ایران سایبان یکی از قدیمی ترین شرکت ها در عرصه تولید و فروش انواع سایبان است. شرکت ایران سایبان قصد دارد با تولید محصول با کیفیت و تحویل به موقع آن رضایت مشتری را جلب نماید. تا کنون شرکت ایران سایبان به هدفی که برای خود مشخص کرده، رسیده و هنوز هم در مسیر درست در حال حرکت است.

سایبان- کالسکه -ای-تبلیغاتی

سایبان- کالسکه -ای-تبلیغاتی

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

یکی از نقاط قوت شرکت ایران سایبان که باعث شده وجه تمایزی بین این شرکت و سایر تولید کنندگان سایبان ایجاد شود، مدیریت دکتر مردی است. قطعا تجربه و تخصصی که جناب مهندس مردی در عرصه تولید و فروش انواع سایبان داشته را کمتر کسی می تواند ادعا کند. این تجربه و تخصص قطعا نتیجه بخش بوده و آن هم استقبال بی نظیر از سایبان تبلیغاتی ایران سایبان نسبت به سایبان های تولیدی سایر شرکت ها است. همین موضوع باعث شده تا ایران سایبان نامی ماندگار در صنعت تولید انواع سایبان باشد.

شرکت ایران سایه بان

شرکت ایران سایبان با توجه به سابقه و اعتبار بسیار بالایی که دارد، توانایی لازم برای صادرات انواع سایبان به خارج از کشور را نیز دارد. در صورتی که زیر ساخت های لازم فراهم شود، امکان سفارش محصول از خارج کشور نیز مهیا شده و پس از تولید، سایبان به کشور مقصد ارسال می شود. مدیریت شرکت ایران سایبان با ثبت اختراع در حوزه سایبان برقی توانسته به پیشرفت صنعت تولید سایبان کمک بسیار زیادی نماید. در حال حاضر ایران سایبان یک شرکت فعال، مجاز و با تجربه در حوزه تولید انواع سایبان به شمار می رود. سایبان های تولید شده توسط شرکت ایران سایبان با توجه به کیفیت بالا، قیمت متناسبی داشته و از این لحاظ نیز نسبت به محصولات سایر شرکت ها برتری دارند.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×