سایبان پاسیو
خرید سایبان پاسیو
08/18/2020
سایبان بازویی تبلیغاتی
سایبان بازویی تبلیغاتی
08/26/2020
نمایش همه
آلاچیق

آلاچیق

0
(0)

آلاچیق

آلاچیق سایبانی مناسب برای استفاده در فضاهای باز میباشد.شما چه اهل تفریح و گردش در طبیعت باشید و چه فردی فعال در زمینه فروش و کسب و کار، یک سایبان آلاچیق وسیله ای است که بایستی همیشه در انباری خود نگهداری کنید. این نوع از سایبان ها کاربرد و زیبایی بسیاری به همراه دارند.

خرید آلاچیق

سایبان پرتابل و هر آنچه باید درباره آن بدانید.

سایبان آلاچیق همانگونه که از نامش پیداست، به نوعی از سایه بان ها گفته می شود که بر روی فضای باز نصب می گردد. اما وقتی اسم آلاچیق می آید اغلب ذهن ما به سمت پیک نیک و طبیعت گرایش پیدا می کند. با اینحال در اصل این مدل سایه بان  به جز استفاده در طبیعت و پیک و نیک، کاربردهای دیگری نیز دارد.  شما از این چادر در هر فضا و موقعیتی میتوانید استفاده کنید، مانند تراس منازل .آلاچیق از فرهنگ ترکمن وارد سایر کشورها و فرهنگ ها شده است و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این واژه در زبان ترکمنی به معنای کلاه فرنگی است.  طبیعتا با شنیدن چنین معنایی سقف یک آلاچیق در ذهن شما تداعی می شود که این پوشش و سقف همانند سازه های پایه اهمیت زیادی دارد. با اینکه گاهی اوقات سازه های چادری  از سقف های چوبی و یا سایر متریال ها ساخته می شوند، اما سایبان آلاچیق که مد نظر ماست از پارچه های به خصوصی طراحی و ساخته می شود که اسکان موقت در زیر آن را برای شما امکان پذیر می سازد.

آلاچیق ساده

آلاچیق ساده

 

سایبان آلاچیقی فقط تفریحی نیست!

این چادر پرتابل برای پوشش دهی فضایی مناسب جهت برگزاری نمایشگاه ها و یا حتی فروش محصولات در فضای باز نیز کاربرد دارد. حتی می توان با استفاده از طراحی و چاپ تبلیغات بر روی آن ها، علاوه بر پوشش و زیبایی، کاربرد بیشتر آن را نیز تجربه کرد. اما اگر شما سایه بان متحرک را بیشتر برای تفریح نیاز دارید و اهل تحرک و جابجایی هستید، طبیعتا بهترین نوع پیشنهادی برای شما سایه بان های متحرک خواهد بود که در حالت چتری به راحتی باز و بسته کردن یک چتر خواهید توانست از دقایق خود لذت ببرید.

انواع سایبان خیمه ای

سایبان خیمه ای می تواند انواع مختلفی داشته باشد که از جمله ساده ترین طبقه بندی آن ها می توان به سایز آن اشاره کرد. سایبان آلاچیق 2*2 سایبان آلاچیق 3*3سایبان آلاچیق 3*4.5 اگر شما این نوع از آلاچیق را برای فضای تبلیغاتی و فروش موقت در فضایی خیابانی نیاز دارید، بهتر است از نوع متحرک استفاده کنید اما اگر آن را به عنوان فضایی برای استراحت و تفریح در حیاط، باغ ،تراس و یا حتی پشت بام خانه نیاز دارید ،استفاده از سایبان ساخت ایران سایبان توصیه میشود.

سایبانهای های تولیدی ایران سایبان با اسکلت بسیار محکم در رنگبندی های متنوعی عرضته میشوند این نوع سایه بان ها اکثرا با روک نانو مرغوب تولی میشوند که رنگبندی بسیار گسترده ای دارد.

آلاچیق ایران سایبان دارای پایه قابل پیچ شدن به زمین میباشد که استحکام سازه را در مقابل باد تظمین مینماید . این نوع سایه بان ها پرتابل بوده و به راحتی قابل بازو بسته شدن حتی توسط افراد مبتدی نیز میباشند . پس از جمع شدن این نوع چادر در صندوق عقب خودرو نیز جا شده و قابل جابجایی هستند.

قیمت آلاچیق

قیمت آلاچیق

خرید آلاچیق متحرک ( آلاچیق پرتابل)

برای خرید چادر متحرک کافیست با کارشناسان ایران سایبان تماس بگیرید تا در اسرع وقت سفارش شما ثبت و محصول مربوطه برایتان ارسال شود.

 

[single_testimonial id=”9013″]

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

سایبان پاسیو
سایه بان پاسیو
05/01/2019
قیمت سایبان بازویی
قیمت سایبان بازویی
07/23/2019
نمایش همه
آلاچیق

الاچیق

0
(0)
آلاچیق

آلاچیق

آلاچیق

شما چه اهل تفریح و گردش در طبیعت باشید و چه فردی فعال در زمینه فروش و کسب و کار، یک سایبان آلاچیق وسیله ای است که بایستی همیشه در انباری خود نگهداری کنید. این نوع از سایبان ها کاربرد و زیبایی بسیاری به همراه دارند.

سایبان آلاچیق و هر آنچه باید درباره آن بدانید

سایبان آلاچیق همانگونه که از نامش پیداست، به نوعی از سایه بان ها گفته می شود که بر روی فضای آلاچیق مانندی نصب می گردد. اما وقتی اسم آلاچیق می آید اغلب ذهن ما به سمت پیک نیک و طبیعت گرایش پیدا می کند. با اینحال در اصل آلاچیق و سایه بان آلاچیق به جز استفاده در طبیعت و پیک و نیک، کاربردهای دیگری نیز دارد.  شما از این آلاچیق در هر فضا و موقعیتی میتوانید استفاده کنید، مانند تراس منازل .آلاچیق از فرهنگ ترکمن وارد سایر کشورها و فرهنگ ها شده است و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این واژه در زبان ترکمنی به معنای کلاه فرنگی است.  طبیعتا با شنیدن چنین معنایی سقف یک آلاچیق در ذهن شما تداعی می شود که این پوشش و سقف همانند سازه های پایه اهمیت زیادی دارد. با اینکه گاهی اوقات آلاچیق ها از سقف های چوبی و یا سایر متریال ها ساخته می شوند، اما سایبان آلاچیق که مد نظر ماست از پارچه های به خصوصی طراحی و ساخته می شود که اسکان موقت در زیر آن را برای شما امکان پذیر می سازد.

آلاچیق

الاچیق-سایبان

سایبان آلاچیق فقط تفریحی نیست!

سایبان آلاچیق برای پوشش دهی فضایی مناسب جهت برگزاری نمایشگاه ها و یا حتی فروش محصولات در فضای باز نیز کاربرد دارد. حتی می توان با استفاده از طراحی و چاپ تبلیغات بر روی آن ها، علاوه بر پوشش و زیبایی، کاربرد بیشتر آن را نیز تجربه کرد. اما اگر شما سایه بان آلاچیق را بیشتر برای تفریح نیاز دارید و اهل تحرک و جابجایی هستید، طبیعتا بهترین نوع پیشنهادی برای شما سایه بان های آلاچیق متحرک خواهد بود که در حالت چتری به راحتی باز و بسته کردن یک چتر خواهید توانست از دقایق خود لذت ببرید.

آلااچیق-سایبان (2)

آلااچیق-سایبان (2)

انواع سایبان آلاچیق

سایبان آلاچیق می تواند انواع مختلفی داشته باشد که از جمله ساده ترین طبقه بندی آن ها می توان به سایز آن اشاره کرد. سایبان آلاچیق 2*2 سایبان آلاچیق 3*3سایبان آلاچیق 3*4.5 اگر شما این نوع از آلاچیق را برای فضای تبلیغاتی و فروش موقت در فضایی خیابانی نیاز دارید، بهتر است از نوع متحرک استفاده کنید اما اگر آن را به عنوان فضایی برای استراحت و تفریح در حیاط، باغ ،تراس و یا حتی پشت بام خانه نیاز دارید ،استفاده از سایبان آلاچیق ساخت ایران سایبان توصیه میشود .

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×