قیمت سایبان تراس

قیمت سایبان تراس بر اساس متراژ و نوع اسکلت آن محاسبه میگردد. چادر تراست همان سایبان بازویی است که به علت استفاده آن در تراس ها و بالکن ها به سایبان تراس مشهور شده است. در صورت تجهیز سایبان بازویی به موتور برقی به سایبان بازویی، سایبان برقی گفته می شود. برای چادر تراس در ایران سایه بان میتوانیم سایبان تراس دستی و سایبان تراس برقی تولید نماییم.

 معرفی چادر تراس

منازل مسکونی،ویلاها و … میتواننداز سایبان برقی(سایبان بازویی)به عنوان سایبان تراس یا سایبان بالکن استفاده نمایند.سایبان تراس علاوه بر نمای زیبایی که دارد قابل باز و جمع شدن است. سایبان تراس در حال جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال مینماید. سایبان بالکن (سایبان تراس)گزینه بسیار مناسبی نسب به پلی کربنات ،شیروانی و … میباشد.استفاده نمایند.

محاسبه قیمت سایه بان تراست

اندازه سایه بان 

قیمت سایبان تراس با توجه به اندازه آن تعیین میشود. بازشو سایبان تراس با در نظر گرفتن دالبر از 2.50 سانتیمتر تا 3.30 سانتیمتر قابل اجرا شدن است.شما میتوانید جهت استعلام قیمت یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید. تماس از طریق تلگرام:  iransayeban@

فریم سایبان تراس

معمولا برای سایبان تراس(سایبان بالکن) از فریم تمام آلومینیومی با مفاصل تمام دایکاستی و روکش کره ای استفاده میشود. البته با توجه به سلیقه مشتری امکان استفاده یا عدم استفاده موتور برقی در سایبان تراس وجود دارد که روی قیمت موثر خواهد بود.

قیمت سایبان بالکن

به طبع قیمت سایبان بالکن برای شما مهم بوده وبه دنبال این مساله هستید که چقدر هزینه برای این محصول باید بپردازید. قیمت سایبان بالکن  برحسب متر مربع محاسبه می گردد و همچنین بر حسب نوع سایبانی که انتخاب مینمایید مشخص میگردد معمولا از سایبان کالسکه ای و یا سایبان بازویی برای بالکن ها استفاده میینمایند. افزایش قیمت آن بسته به امکاناتی است که شما برای سایبان تراس خود سفارش میدهید. نظیر اینکه بخواهید به موتور برقی و ریموت مجهز گردد. برای اینکه از قیمت  سایبان بالکن مطلع گردید بهتر است با کارشناسان ما   تماس حاصل نمایید. دوستان ما در بخش کارشناسی کمک های لازم برای تهیه سایبان بالکن با هزینه مناسب را به شما ارائه میدهند.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×