ایران سایبان
کلیپ های سایبان
25 مرداد 1400
تعمیر سایبان
تعمیر سایبان
25 مرداد 1400
نمایش همه
سایبان روف گاردن

سایبان روف گاردن

5
(1)

سایبان روف گاردن

سایبان روف گاردن از جمله سایه بان هایی به شمار می رود، که دارای قابلیت های بسیار زیادی است. این نوع سایبان کمک می کند. تا بتوان از روف گاردن استفاده بیشتری نسبت به قبل داشت. سایه بان روف گاردن می تواند برقی یا دستی باشد. البته نوع برقی کارایی بسیار بهتری نسبت به نوع دستی آن دارد.

خرید سایه بان روف گاردن

معرفی سازه چادری روف گاردن

معمولا در سال های اخیر به خاطر کمبود جا، باغچه هایی جمع و جور بر روی پشت بام ها طراحی می کنند. این باغچه ها را در زبان انگلیسی Roof garden می نامند. با توجه به علاقه عموم افراد جهت استفاده از اصطلاحات انگلیسی، در زبان فارسی نیز روف گاردن نامیده شده است. حال سایه بانی که بر روی این باغچه ها احداث می شود را نیز چادر روف گاردن می گویند. البته اگر بخواهیم به صورت عامیانه این نوع سایه بان را نامگذاری کنیم می توانیم به آن سایبان پشت بام هم بگوییم.

خرید سایبان روف گاردن

قابلیتهای سایبان پشت بام 

سایه بان روف گاردن کمک می کند. تا بتوان از باغچه ای که بر روی پشت بام احداث شده استفاده بهینه داشته باشیم. نور مستقیم آفتاب و بارش باران و برف در فصول مختلف موانع استفاده بهینه از روف گاردن هستند. این موارد باعث شده تا بلافاصله پس از تکمیل روف گاردن، سایبانی بر روی آن نصب شود. کیفیت و زیبایی دو ملاک اصلی برای انتخاب سایه بان روف گاردن به شمار می روند.

ساختمان های زیادی را می توان مشاهده کرد. که با استفاده از سایه بان روف گاردن بسیار شیک و لاکچری شده اند. دسته بندی های مختلفی را می توان برای چادر روف گاردن معرفی کرد. در ادامه مطلب سعی می کنیم به انواع این دسته بندی ها اشاره کنیم. معرفی انواع سایه بان روف گاردن می تواند. به انتخاب سایبان مناسب توسط مشتریان کمک زیادی بکند. برای آشنایی بیشتر با سایه بان بام  ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

نمونه کارهای سایبان

انواع سایه بان روف گاردن

دسته اول: دستی یا برقی بودن سایبان

سایبان دستی روف گاردن و سایبان برقی دو نوع سایبانی هستند. که در این دسته بندی قرار می گیرند. سایبان دستی نیاز به نیروی مکانیکی دارد تا باز و بسته شود. معمولا سایبان دستی روف گاردن قیمت مناسبی دارد.

سایبان برقی روف گاردن بسیار شیک و مدرن بوده و نیازی به نیروی مکانیکی ندارد. این نوع سایبان ها دارای موتور الکتریکی هستند. ریموت کنترل وظیفه رساندن دستورات مختلف به موتور الکتریکی را دارد. به همین خاطر نیازی به صرف نیروی مکانیکی برای باز و بسته شدن سایبان برقی روف گاردن نمی باشد. سایه بان برقی را سایبان اتوماتیک روف گاردن نیز می نامند.

دسته بندی دوم: ثابت و جمع شونده

سایبان های ثابت که نمونه ای نسبتا قدیمی هستند. امکان باز و بسته شدن این سایبان ها وجود ندارد. با توجه به این توضیحات تقریبا استفاده از آنها به سمت منسوخ شدن می رود. نمونه جایگزین آنها سایبان جمع شونده روف گاردن است. سایبان تاشو روف گاردن این امکان را فراهم می کند که بتوان در مواقع نیاز آن را باز کرد. بدین ترتیب اگر هوا مطبوع باشد، می توان آن را جمع کرد. این امکان سبب می شود تا استفاده ای بهینه از سایبان داشت.

دسته سوم: یکطرفه یا دوطرفه بودن

سایبان یکطرفه روف گاردن برای مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که سطح روف گاردن کوچک است. در صورتی که روف گاردن بزرگ باشد، بهتر است از سایبان دوطرفه روف گاردن استفاده کرد. دو طرفه بودن سایبان هیچ گونه اختلالی در استفاده از آن به وجود نمی آورد.

""</a

مزایای چادر روف گاردن

محافظت از گیاهان

قطعا گیاهانی که در روف گاردن از آنها استفاده می شود، محدودیت هایی دارند. این محدودیت ها می توانند عدم تحمل گرما و یا سرمای بیش از حد باشند. سایبان بام  از تابش آفتاب و یا بارش بر روی گیاهان جلوگیری می کند. بدین ترتیب این نوع سایبان ها نقشی اساسی در حفظ گیاهان موجود در پشت بام دارند.

امکان استفاده از روف گاردن در شرایط جوی مختلف

با وجود سایبان پشت بام دیگر نیازی نیست برای حضور در روف گاردن نگران شرایط جوی باشید. اگر هوا بسیار گرم و آفتابی است و یا بسیار سرد و شاهد بارش برف و باران هستید. هیچکدام از این شرایط نمی توانند مانع از حضور شما در روف گاردن شوند، زیرا سایبان روکشی مقاوم دارد.

قابلیت تنظیم زاویه

تنظیم زاویه در استفاده بهینه از چادر روف گاردن نقش اساسی دارد. با استفاده از این قابلیت می توان طبق زاویه نور آفتاب و یا بارش برف و باران تنظیمات دلخواه را انجام داد. این شرایط کمک می کند تا بتوان به صورت هدفمند از سایه بان روف گاردن استفاده کرد.

کاربردهای سایبان پشت بام

همانطور که از نام سایبان برقی روف گاردن مشخص است، معمولا برای پشت بام از این سایبان ها استفاده می کنند. فضای سبز بسیار جذاب و دلنشین پشت بام با استفاده از یک سایبان کاربردهای بسیار بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت. استفاده از سایبان پشت بام  باعث می شود. تا فضای پشت بام بسیار تمیز بماند. بدین ترتیب روف گاردن همیشه برای پذیرایی از مهمان های شما آماده خواهد بود.

سایبان پشت بام

سایبان پشت بام

قیمت چترو سایبان روف گاردن

یکی از مهمترین موضوعات برای خرید سایه بان روف گاردن، قیمت آن می باشد. قیمت این نوع از سایبان ها به نوع سایبان بستگی دارد. معمولا سایبان های برقی روف گاردن قیمت بالاتری نسبت به سایبان دستی روف گاردن دارند.

مورد بعدی که در قیمت این سایبان ها تاثیر گذار است، ثابت یا متحرک بودن آنها است. معمولا قیمت سایبان های متحرک بالاتر از سایبان های ثابت و قدیمی است. موضوع بعدی که بر روی قیمت سایبان پشت بام تاثیرگذار است.

یکطرفه یا دوطرفه بودن آن است. معمولا سایبان های یکطرفه به خاطر ابعاد کوچکتر، قیمت مناسب تری نسبت به سایبان های دو طرفه دارند. در هر صورت بهتر است نیاز خود را به قیمت محصول ترجیح دهیم. یعنی بررسی کنیم ببینیم کدام نوع سایبان و با چه ابعادی برای ما مناسب است.

چتر پشت بام

چتر پشت بام

نحوه سفارش سایه بان پشت بام

شاید حالا که با چادر روف گاردن بیشتر از قبل آشنا شده اید، متوجه نیاز خود به این محصول شده اید. در این صورت نیاز است تا اقدامات لازم برای سفارش این محصول انجام دهید. نحوه سفارش سایه بان روف گاردن در سایت ایران سایبان بسیار ساده است. این موضوع باعث شده تا همه افراد بدون هیچ گونه مشکلی بتوانند چادر روف گاردن مورد نیاز خود را سفارش دهند. برای این منظور کافی است با کارشناسان فروش سایت ایران سایبان ارتباط برقرار کنید. کارشناسان مراحل مختلف سفارش سایبان پشت بام را برای همه مشتریان به طور مفصل توضیح خواهند داد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×