خرید سایبان چتری
خرید سایبان چتری
23 فروردین 1402
سایه بان زنجیری
سایبان زنجیری
23 فروردین 1402
نمایش همه
سایبان فضای باز

سایبان فضای باز

5
(1)

 سایبان فضای باز

با نزدیک شدن به تابستان، که نوید روزهای گرم و سوزان سال را می‌دهد، ضروری است که بتوانید در تراس خانه یا جلوی مغازه ی خود بیرون بروید، بدون اینکه توسط اشعه‌های خورشید مورد حمله قرار بگیرید. این کار مستلزم نصب یک قطعه محافظ مثل سایبان فضای باز است که به شما این امکان را می دهد از سایه ای خنک در دل گرما لذت ببرید.

خرید سایبان برای فضای باز ☎️ 09121694829

سایبان یا چتر فضای باز، در واقع سقفی است که جلوی مغازه یا کافه رستوران شما نصب می شود و هم زیبایی بیشتری به محل کارتان می دهد و هم سایه خنک آن گوشه دنج و راحتی برای مشتریانتان خواهد بود.

سایبان فضای باز

دلایل هوشمند برای استفاده از سایه بان محوطه باز

سایبان فضای باز نوعی سقف یا پوشش اضافی است که راهکاری برای در امان ماندن از گرمای شدید خورشید در تراس خانه یا بیرون و جلوی مغازه و کافه می باشد. سایبان ها می توانند ثابت یا جمع شونده باشند و از موادی مانند آلومینیوم، پارچه، وینیل یا چوب ساخته شوند. آنها همچنین با کاهش نیاز به تهویه مطبوع، هزینه های انرژی را کاهش دادند.

سایبان های جمع شونده، با لمس یک دکمه، یک سوئیچ یا یک کنترل از راه دور، باز و بسته می شوند. سیم‌کشی داخلی و قاب‌بندی موتور لوله‌ای باعث می‌شود این سایبان بسته به ترجیح شما جمع یا باز شود.

سایبان های امروزی معمولا دارای قاب یا بازوهای جانبی ثابت هستند. مدل‌های قاب ثابت از آلومینیوم سبک یا فولاد گالوانیزه یا روکش روی ساخته می‌شوند و فریم‌ها با استفاده از گیره‌ها، منگنه‌ها یا سایر سخت‌افزارها روی صفحه‌های رویی محکم می‌شوند.

پارچه های سایبان

انواع چتر و سایبان برای فضای باز در سبک ها و با پارچه های متنوعی برای تکمیل زیبایی معماری خانه یا مغازه شما وجود دارند. برای کسانی که می‌خواهند سایبان‌شان برجسته باشد، رنگ‌های روشن یا متضاد را در نمای بیرونی کافه یا مغازه خود انتخاب کنند. اگر به ظرافت تمایل دارید یا نمی خواهید سایبان ها نقطه کانونی باشند، رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ ها، تزئینات یا نمای ساختمان شما ترکیب شوند. لوازم جانبی سایبان مانند تزئینات برجسته، گوش ماهی و منگوله‌ها می‌توانند به نمای بیرونی جلوه خاصی بدهند. همچنین پارچه های سایبان فضای باز در رنگ ها و طرح های متفاوتی در بازار موجود هستند.

پارچه پی وی سی

سایبان فضای باز تبلیغاتی

خرید چتر و سایه بان فضای باز بسیار بیشتر از یک عنصر تزئینی است. زمانی که مطابق با فعالیت های شما، محصولات و هویت کسب و کار شما طراحی شود، خود را به عنوان یک دارایی تجاری واقعی نشان می دهد. بنابراین، ساخت و نصب سایبان تبلیغاتی خود را به افراد حرفه ای بسپارید.

ابزارهای سفارشی سازی به شما این امکان را می دهد که پیام های قوی را از طریق سایه بان منتقل کنید. به عنوان مثال می توان نام فروشگاه، مشخصات تماس، شعار ، تخصص خود را بر روی سایبان فضای باز جلوی مغازه ثبت کرد.

چراغ های نئونی را در سایبان مغازه خود ادغام کنید، زیرا چشم رهگذران را به خود جلب می کند. بنابراین عاقلانه خواهد بود که یک سایه بان با چراغ های نئونی یکپارچه سفارش دهید تا از کسب و کارهای اطراف، به ویژه از رقبای خود متمایز شوید.

سایبان فضای باز تبلیغاتی

سایبان مغازه باعث افزایش دید مغازه شما می شود!

طراحی سایبان شما با اهداف بازاریابی شما سازگار است. رنگ های مطابق با منشور گرافیکی خود را انتخاب کنید. از حروف شیک و زیبا استفاده نمایید. بر اساس ترجیحات خود و پیش بینی انتظارات مشتریان خود، روی تعادل بصری کار کنید… به لطف سایبان فضای باز، می توانید به کسب و کار خود اجازه دهید تا از سایرین متمایز شود.

سایبان تجاری برای محافظت از مغازه شما در برابر تغییرات آب و هوا

تجربه مشتری از مغازه شما، باید مرکز توجه تان باشد. البته شاید شما در حال حاضر تلاش های لازم را برای ارائه محصولات با کیفیت بالا انجام می دهید. با این حال، این همیشه کافی نیست و ضروری است که مشتریان شما نسبت به کسب و کار شما احساس خوبی داشته باشند. اینکه بتوانند در بالکن یا جلوی کافه رستوران شما غذا بخورند بدون اینکه بر اشعه خورشید باعث ناراحتی شان شود، یا حتی در هوای بارانی جلوی مغازه شما منتظر اسنپ شوند، بدون اینکه کیسه های خریدشان خیس شود، بر تجربه و رضایت مشتریان شما تاثیرگذار خواهد بود.

سایبان تجاری تبلیغاتی، با اصالت مغازه شما مطابقت دارد!

ممکن است همه ندانند چه چیزی در فروشگاه خود ارائه می دهید. علاوه بر این، بسیاری از افراد از وجود کسب و کار شما بی اطلاع هستند. بنابراین سایبان فضای باز با تأکید بر اصالت و ظرافت نمای بیرونی مغازه شما، استراتژی های بازاریابی را که قبلا اتخاذ کرده اید، تکمیل می کند.

سایبان پذیرایی خوب برای کسب و کار چیست؟

سایبانی که جلوی مغازه یا کافه رستوران شما نصب می شود باید ترکیبی از کیفیت های مختلف باشد.

    اولاً کاربردی باشد، زیرا بحث ارائه اولین دیدگاه از مغازه شما به تازه واردان است. همچنین هنگام بارندگی یا در روزهای سوزان آفتابی نیز مورد قدردانی قرار می گیرد.

    سپس از لحاظ زیبایی شناسی حائز اهمیت است، زیرا یکی از اولین تصاویری است که بازدیدکنندگان از مغازه یا رستوران شما دارند.

سایبان چتری فضای باز

سایبان چتری فضای باز

کدام سبک سایبان فضای بیرونی  برای شما مناسب است؟

اولین تصمیمی که باید هنگام خرید چتر باغی بگیرید، سبک چتر است. محدودیت های شما در فضایی که در آن چتر یا سایبان استفاده می شود، چیدمان میز و صندلی ها و هدف مورد انتظار شما می تواند تعیین کند که کدام سبک برای شما مناسب است. حتی پس از در نظر گرفتن همه این متغیرها، عامل اصلی تعیین کننده البته سلیقه شخصی شماست. حالا انتخابها چه هستند؟ طیف گسترده ای از مدل های چتر باغی و سایبان فضای باز برای انتخاب وجود دارد، اما همه آنها اساساً در یکی از دو دسته قرار می گیرند: چترهای پایه وسط یا چتر دکل جانبی. حالا بیایید این مدل ها را یکی یکی توضیح دهیم.

چتر پایه وسط

ویژگی بارز چترهای پایه وسط، وجود یک میله مستقیم است که از مرکز چتر تا سطح زمین کشیده شده است. این میله می تواند یک تکه باشد یا در برخی مدل ها از دو تکه مجزا به هم تشکیل شده باشد. توجه به این نکته ضروری است که چترهای پایه وسط را می توان با پایه متحرک یا ثابت نصب کرد. این مدل رایج ترین سایبان فضای باز است و سال هاست که سایبان ها به این روش تولید می شوند. این نوع چتر در فضای باز می تواند محافظت موثری در برابر نور مستقیم خورشید داشته باشد.

چتر پایه وسط

مدل های چتر ساحلی در بین چترهای پایه وسط پرطرفدار هستند. اگرچه چترها از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند، چترهای ساحلی در واقع سبک مینیمالیستی بیشتری دارند. از طرفی چترهای ساحلی در برابر عوامل خارجی مانند شن، آفتاب و باد مقاومت بیشتری دارند. میله وسط و بازوهای جانبی چتر ساحلی از جنس آلومینیوم و الکترواستاتیک بوده و در برابر خوردگی رنگ شده است. یکی از ویژگی های بارز چتر ساحلی این است که پارچه چتری از پارچه های باکیفیت پرفورمنس ساخته شده است و در رنگ های روشن برای انعکاس نور خورشید ترجیح داده می شود.

چترهای با میله های کناری، به دلیل وجود تیرک چتر در یک طرف به این نام خوانده می شوند. این نوع سایبان فضای باز از نظر سایه کارایی بیشتری نسبت به چترهای پایه وسط دارد، زیرا میله چتر در کناره قرار دارد و فضای زیر سایبان را نمی گیرد.

سایه بان فضای بیرونی چوبی

سایبان های چوبی جذابیتی کلاسیک و جاودانه دارند. ظاهر طبیعی و جذاب آنها در محیط های سرسبز به خوبی جلوه می کند. یک چتر چوبی که به خوبی نگهداری شده باشد، وقتی با ترکیبی از میز و صندلی های چوبی استفاده می‌شود، فضایی فوق العاده زیبا ایجاد می کند. رایج ترین درختان مورد استفاده برای این چترها گز، اکالیپتوس و بامبو هستند. با این حال، این مواد اولیه پرهزینه و نگهداری، چترهای چوبی را بسیار گران قیمت می کند.

با اینکه چوب در برابر حشرات، پوسیدگی و هوا مقاوم است، اما پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب و باران، پژمرده می شود. علاوه بر این، تیرهای چوبی نسبت به همتایان آلومینیومی و پلاستیکی خود دوام کمتری دارند و در مواجهه با بادهای شدید می توانند بشکنند. اگر قصد دارید چتر باغچه ای با ظاهر چوبی را انتخاب کنید، به شما توصیه می کنیم چترهای آلومینیومی رنگ شده با رنگ چوب را در اولویت قرار دهید.

سایبان برقی بازویی نصب روی تراس

سایبان برقی بازویی نصب روی تراس

چتر آلومینیومی

چترهای باغی از جنس استنلس استیل و آلومینیوم حسی شیک و مدرن دارند که مکمل دکوراسیون مینیمالیستی و فضاهای باز گسترده است. فولاد ضد زنگ به دلیل کروم و نیکل موجود در آن به طور طبیعی در برابر خوردگی مقاوم است. چترهایی که در محیط های مرطوب مانند دریاچه یا کنار دریا استفاده می شوند دارای فولاد ضد زنگ با توجه به اندازه و 2 تا 3 درصد مولیبدن هستند که فولاد را تقویت کرده و در برابر زنگ زدگی مقاوم تر می کند. این باعث می شود چترهای فولادی ضد زنگ گزینه ای عالی برای مناطق ساحلی و تفریحی باشند.

اگرچه آلومینیوم آلیاژ ارزان‌تری نسبت به فولاد است، اما سبک‌تر و بادوام‌تر است. این ویژگی ها، چترهای آلومینیومی را به یک انتخاب عالی برای استفاده به عنوان سایبان فضای باز تبدیل می کند. اکثر میله ها و بازوهای چتر آلومینیومی برای مقاومت در برابر خوردگی و سایر علائم سایش، روکش پودری یا آنودایز شده اند. آلومینیوم ذاتاً چکش خوار و قوی است. به همین دلیل می توان آن را به روش های بسیار پویا و جالبی تهیه کرد که چوب به آن دست پیدا نمی کند. علاوه بر این، می توان آن را در رنگ های متنوع رنگ آمیزی کرد تا با محیط و مبلمان مورد استفاده سازگار شود.

اگرچه چترهای آلومینیومی در بادهای شدید نشکن هستند، اما اگر برای مدت طولانی در معرض باد قرار گیرند، می توانند خم شوند. در واقع تمام مدل های سایبان فضای باز در هوای بادی می بایست بدون توجه به مدل و متریال استفاده شده بسته شوند.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×