سایبان برقی
سایبان برقی نصب شده در طبقات ویلا
4 فروردین 1398
سایبان هوشمند مجهز به سنسور لرزش
سایبان هوشمند
4 فروردین 1398
نمایش همه
سایبان مغازه

سایبان مغازه

1
(1)

 چادر مغازه

چادر مغازه محصول بسیار پرکاربرد ایران سایبان میباشد. که با نام  سایبان مغازه نیز شناخته میشود. برای افرادی که نیاز به پوشش متحرک دارند. ما انواع محصولات با کارکردهای متنوع را در مجموعه ایران سایبان تهیه و تولید مینماییم. 

استعلاو قیمت چادر مغازه

چادر مغازه چیست؟

سایبانی که شما در بیرون از مغازه ها و فروشگاه ها مشاهده میکنید. یک سقف ثابت یا جمع شونده به صورت دستی یا برقی  میباشد. که به قسمت خارجی ساختمان وصل میگردد.

مزیتهای سازه چادری

محافظت از مغازه و منزل شما در فصول گرم و سرد سال 

سایبان از مغازه و فروشگاه شما در مقابل تابش مستقیم افتاب و بارش باران محافظت میکند.

جنبه تزئینی سایبان

انواع سایبان مغازه جنبه تزئینی و معماری نیز دارد. سایبان ها علاوه بر سر در مغازه ها بر روی آلاچیق ها پشت بام ها و…نیز نصب میگردند.

سایبان ها از قدیمی ترین سازه های دست بشر میباشند. میتوان گفت سابقه سایبان مغازه یا سایبان ها به دوران مصر باستان باز میگردد. که برای حفاظت از آفتاب بر الوار های مورد استفاده در ساخت اهرام مصر استفاده میشده است.

سایبان بازویی برقی

انواع سایبان مغازه

امروزه چادر و سایه بان مغازه به چند نوع و مدل در دسترس میباشد. این سایبان ها یا به صورت دستی و یا به صورت سایبان برقی مورد استفاده قرار میگیرند. که نوع برقی آن بسیار راحت و به صرفه تر میباشد. زیرا که با استفاده از کنترل ریموت میتوان آن را باز و بسته کرد. داخل چادر برقی موتوری برقی تعبیه و ساخته شده است. که به وسیله آن میتوان سایبان را جابجا نمود یعنی باز و بسته کرد. منتها سایبان های ثابت را نمیتوان جابجا نمود. یعنی بازو بسته کرد. و برای مکان هایی مورد استفاده قرار میگیرد. که نیازی به جابجایی بازو بسته نمودن ان نباشد.

نمونه کارهای اجرا شده

جنس چادر و سایه بان 

روکش سایبان مغازه بنابر سلیقه مصرف کننده از جنس پلی استر ، پنبه یا پی وی سی میباشد. که بر روی اسکلت اصلی آن که بیرون مغازه فروشگاه یا ساختمان شما قرار دارد نصب میگردد. اگر علاقه دارید سایبان مغازه داشته باشید. اول نوع آن را با توجه به کارایی آن مشخص نمایید.  سپس با توجه به سلیقه خود نمونه ای از آن را انتخاب کنید. امروزه از سایبان ها به عنوان ابزاری برای تبلیغات نیز استفاده میگردد. که تا حدودی بازدهی خاص خود را دارد و علاوه بر تاثیر بر فروش و تبلیغ موثر بر زیبایی محل کسب شما نیز می افزاید.

""</a

مدلهای چادر و سایبان 

چادر و سایبان مغازه در شرکت ایران سایبان در مدلهای متنوع تولید و خدمت مشتریان عزیز بسته به نیازشان پیشنهاد میگردد.

کاربردهای سازه چادری مغازه

چادر دستی و برقی مغازه کاربردهای بیشماری پیدار کرده است. و در فضاهای مختلفی از آن استفاده میشود. از جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

ساییبان تراس، سایبان بالکن، سایبان پاسیو، سایبان فروشگاه

قیمت چادر مغازه 

قیمت سایه بان مغازه براساس مدل آن ، متریال مورد استفاده در چادر، برقی و دستی بودن سایه بان مغازه، محل نصب و شهر محل نصب توسط کارشناسان ما با دقت و شفافیت محاسبه و خدمت مشتریان عزیز ارایه میگردد.

 

سفارش چادر مغازه

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×