سایبان کالسکه ای تبلیغاتی
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی شرکت ایرانسل
23 آبان 1397
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی بانک انصار
23 آبان 1397
نمایش همه
سایبان کالسکه ای مغازه تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای مغازه تبلیغاتی

5
(1)

خرید سایبان کالسکه ای

خرید سایبان کالسکه ای علاوه بر کاربرد اولیه آن یعنی محافظت از سرما و گرما ایجاد هوای دلپذیر در مغازه دارای کاربردهای دیگری نیز می باشد. انواع رستورانها و فست فودی ها برای ایجاد محیط دلنشین برای مشتریان خود از سایبان جلو مغازه بهره می برند. همچنین انواع کاربردهای تبلیغاتی سایه بان مغازه، آنرا به عنوان یک وسیله مناسب برای تبلیغات و معرفی برند شناسایی کرده است. بدین ترتیب می توانند از هوای آزاد و خنک در زیر سایه بان لذت ببرند. سایه بان مغازه دارای انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی است.

خرید سایبان کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای مغازه تبلیغاتی

همانطور که از نام سایه بان کالسکه ای مغازه تبلیغاتی پیدا است. این وسیله به دلیل شباهت آن به کالسکه به این صورت نام گذاری شده است. از عواملی که می توانند بر روی فروش سایبان کالسکه ای تاثیر بگذارند می توان به ابعاد و اندازه، جنس پارچه ی به کار رفته در سایبان، مقدار ماده ی به کار رفته در سازه و هزینه های مربوط به نصب و ساخت محصول اشاره کرد.

پیش از سفارش چادر کالسکه ای مغازه تبلیغاتی می بایست دقت کنید. که طرح یا طرح هایی که قرار است بر روی پارچه ی آن چاپ شود، از استاندارد های ضروری در ارتباط با طراحی برخوردار باشد.

طرحی که بر روی سایبان مغازه تبلیغاتی چاپ می شود، می تواند در راستای اهداف تبلیغاتی فروشگاه یا مغازه ی شما اعمال شود. در این صورت هویت و اعتبار مغازه ی شما با سایه بان کالسکه ای تبلیغاتی به مخاطبان معرفی می شود. پس بهتر است پیش از قطعی شدن سفارش، با طراحان با تجربه در این خصوص مشورت کنید.

فروش سایبان کالسکه ای

فروش سایبان کالسکه ای

ویژگی های سایبان کالسکه ای مغازه تبلیغاتی

سایبان کالسکه ای دارای قسمتی است که به صورت دلخواه می تواند در حالت باز یا بسته قرار بگیرد.

پیشرو 

به این قسمت از سایبان، بازشو گفته می شود. قسمت بازشو را پیشرو سایبان نیز می نامند. در طراحی و ایجاد بازشو سایبان، فاصله ی این قسمت تا ارتفاع خاصی از سطح زمین باید در نظر گرفته شود. امکان دارد سایبان کالسکه ای به افراد برخورد کند و برای عابران مزاحمت ایجاد کند.

دهنه

علاوه بر فاصله ی محل نصب سایبان تا زمین و بازشو، مورد دیگری هم تحت عنوان دهنه وجود دارد. این سه مورد میزان پارچه ی مورد استفاده را تعیین می کنند. به عبارت دیگر، هزینه ی سایبان کالسکه ای مغازه تبلیغاتی تا حدود زیادی به این سه مورد بستگی دارد.

پارچه سایبان

در ساخت چادر کالسکه ای از پارچه های ترانزیت بهره گرفته می شود. بافت اصلی این ماده از جنس پلی استر است و سطح بیرونی آن با لایه ای از پلی وینیل کلراید (PVC) پوشیده شده است. از فواید سطح پلی وینیل کلراید در سطح بیرونی سایه بان کالسکه ای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق حرارتی و برودتی
  • مقاومت بالا
  • بازتاب قابل توجه اشعه های نور خورشید
  • قابلیت شست و شو و استفاده ی مکرر

روکش پارچه ی ترانزیت اگرچه مقاومت بالایی دارد اما باعث کاهش کیفیت چاپ طرح می شود. از سایبان مغازه می توان در کاربرد های دیگری مانند سایبان تراس نیز استفاده کرد.

راهنمای خرید سایبان کالسکه ای

راهنمای خرید سایبان کالسکه ای

راهنمای خریدسایبان

شما مخاطبان گرامی می توانید با مراجعه ی حضوری به کارگاه ساخت سایبان تبلیغاتی، از انواع طرح ها و بهای تهیه ی آن ها مطلع شوید. می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاهی در زمینه ی فروش سایبان تبلیغاتی مغازه، طرح های از پیش آماده شده را مشاهده کنید. و نسبت به تهیه ی محصول مورد نظر اقدام کنید. در هر صورت در نظر داشته باشید که استفاده از تجربیات افراد با سابقه در راستای تهیه ی سایبان مغازه، می تواند در راستای دستیابی شما به محصول مورد نظر تان مفید باشد.

اجرا توسط ایران سایبان , سایه بان کالسکه ای , سایبان تبلیغاتی , سایبان مغازه , نصب سایبان کالسکه ای , نصب سایبان تبلیغاتی , نصب سایبان مغازه , اجرا سایبان کالسکه ای , اجرا سایبان تبلیغاتی , اجرا سایبان مغازه

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×