سایبان آکاردئونی
سایبان آکاردئونی
11 خرداد 1401
تولید سایبان تبلیغاتی
تولید سایبان تبلیغاتی
11 خرداد 1401
نمایش همه
سایبان سقف ماشین

سایبان سقف ماشین

5
(1)

سایبان سقف ماشین

سایبان سقف ماشین یکی از مدرن ترین سایه بان های موجود در بازار برای محافظت از بدنه خودرو در برابر عوامل مختلف جوی به شمار می رود.

سفارش سایبان سقف خودرو

توضیحاتی در مورد سایه بان سقفی ماشین

سایبان سقف ماشین به سایبان هایی اطلاق می شود. که بسیار سبک بوده و قابلیت حمل و نقل آسانی دارند. و به راحتی بر روی انواع ماشین نصب می شوند. نصب شدن این سایبان ها بر روی سقف ماشین کمک می کند تا هیچ گونه عامل جوی خاصی نتواند تاثیر منفی بر روی بدنه خودرو بگذارد. با تهیه این نوع از سایبان ها همیشه یک پارکینگ خودرو همراه خود دارید. بدین ترتیب دیگر نیاز به گشتن برای پیدا کردن مکانی ایده آل برای پارک خودرو نیست. هر جایی که خودرو پارک شود با استفاده از چتر ماشین تبدیل به مکانی ایده آل برای پارک ماشین می شود.

سایبان سقفی ماشین به صورت کاملا اتوماتیک ساخته میشود. این موضوع باعث شده تا راننده خودرو در هنگام نیاز تنها با فشار دادن دکمه ریموت، بتواند این سایبان را بر روی سقف ماشین نصب کند. جمع شدن این سایبان نیز به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و راننده را به زحمت نمی اندازد. کیفیت بالا و اتوماتیک بودن چتر ماشین باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این محصول شوند.

چتر خودرو

چرا به سایبان سقف خودرو نیاز داریم؟

سایبان سقف ماشین یکی از محصولاتی به شمار می رود. که در حال حاضر با تقاضای بسیار زیادی مواجه شده است. علت استقبال از این سایه بان محافظت از انواع خودرو می باشد. در سال های اخیر قیمت انواع ماشین به طور محسوس افزایش پیدا کرده است. افزایش قیمت ماشین باعث شده تا هزینه های مربوط به تعمیر و رفع انواع مشکلات مربوط به ماشین نیز بیشتر شوند. این موارد باعث شده تا ماشین ها نیاز به مراقبت بسیار بیشتری نسبت به قبل داشته باشند.

سایبان سقف ماشین قابلیت حمل و نقل دارد، بدین ترتیب هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. حتی در سفر های بین شهری نیز به راحتی می توان از این نوع سایه بان ها استفاده کرد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند از ماشین خود مراقبت کرده تا آسیبی به خودروی آنها وارد نشود، می توانند همیشه و در همه جا از چتر ماشین استفاده نمایند. سایه بان سقف ماشین مخصوص یک فصل خاص نبوده و به صورت چهارفصل می توان از این محصول استفاده کرد. با توجه به این توضیحات می توان نتیجه گرفت که چتر ماشین هیچ گونه محدودیت جغرافیایی ندارد و در همه شهرها با هر نوع اقلیم آب و هوایی قابل استفاده می باشد.

مزایای سایه بان سقف اتوموبیل

یکی از بهترین مزایای سایبان سقف ماشین، ضد سرقت بودن آن می باشد. دغدغه ای که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، این است که هزینه صرف شده برای خرید سایبان، از بین نرود. قابلیت ضد سرقت بودن این سایبان ها باعث شده تا هر فردی در هر مکانی بدون دغدغه خاصی بتواند از چتر خودرو استفاده نماید. از دیگر مزایای سایه بان سقف ماشین می توان به مقاومت بسیار مطلوب آن در مقابل باد اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود در صورت وزش باد سنگین نیز سایبان آسیبی نبیند.

از دیگر مزایای سایبان سقف ماشین می توان به مقاومت بسیار خوب در مقابل نور آفتاب اشاره کرد. ضد UV بودن سایه بان باعث می شود تا نور آفتاب هیچ گونه آسیبی به روکش چتر خودرو وارد نکند. نصب و جدا شدن سایه بان سقف ماشین بسیار راحت می باشد. بدین ترتیب هر فردی به تنهایی می تواند از این نوع چتر خودرو استفاده نماید. از دیگر مزایای سایه بان سقف خودرو این است که محدودیت خاصی بابت نوع خودرو وجود ندارد، یعنی هر ماشینی که داشته باشید می توانید از این نوع سایبان استفاده کنید.

سایبان سقفی خودرو

چتر خودرو چه کارایی دارد؟

سایبان سقف خودرو کارایی بسیار زیادی دارد. یکی از این موارد حفظ بدنه خودرو در برابر نور مستقیم آفتاب می باشد. شما در هر شهری که زندگی می کنید، قطعا در ساعاتی از شبانه روز شاهد نور مستقیم آفتاب هستید. نور آفتاب در برخی از شهرها قدرت بیشتر و در بعضی دیگر قدرت کمتری دارد. البته نور آفتاب هر چند ضعیف باشد باز هم دارای اشعه هایی است که برای رنگ خودرو مشکلاتی را به وجود می آورند. معمولا آفتاب موجب آسیب رسیدن جدی به رنگ خودرو می شود. بدین ترتیب برای حفظ کیفیت رنگ خودرو استفاده از چتر ماشین بسیار ضروری به نظر می رسد.

کارایی بعدی که می توان برای سایبان سقف خودرو معرفی کرد، محافظت در برابر رطوبت ناشی از برف و باران می باشد. آب باران و برف هر چند دارای مزایای بسیار زیادی می باشد، اما برای بدنه خودرو مضر است. رطوبت ناشی از باران و برف می تواند در طولانی مدت موجب پوسیده شدن بدنه خودرو شود. پوسیدگی بدنه خودرو می تواند تاثیر منفی روی قیمت ماشین در هنگام فروش نیز داشته باشد. بدین ترتیب همه افراد باید از بدنه خودروی خود در مقابل باران و برف محافظت نمایند. استفاده از چتر خودرو در هوای برفی یا بارانی کمک بسیار زیادی به حفظ بدنه خودرو در برابر زنگ زدگی می کند.

سایبان سقف اتومبیل از چه اجزایی تشکیل شده است؟

اسکلت اصلی سایبان سقف خودرو از مهمترین اجزای این محصول به شمار می رود. شرکت های تولیدی می توانند این اسکلت را از فولاد و آلومینیوم تهیه کنند. با توجه به ویژگی های بسیار زیادی که آلومینیوم دارد، معمولا اسکلت این سایه بان ها از آلومینیوم ساخته می شود. آلومینیوم نیازی به رنگ کاری ندارد، همچنین بسیار زیبا و مقاوم می باشد.

روکش سایبان را می توان از دیگر اجزای سایبان سقف خودرو دانست. روکش این نوع سایه بان ها می تواند برزنت یا پی وی سی باشد. با توجه به اینکه پی وی سی دارای قابلیت بسیار بیشتری نسبت به برزنت می باشد، معمولا استفاده از روکش های پی وی سی مرسوم تر است.

قلاب ها از دیگر اجزای تشکیل دهنده سایبان سقف خودرو به شمار می روند.  این یراق آلات کمک می کنند تا بتوان چتر خودرو را به آینه و گلگیرهای ماشین متصل کرد. دستگیره ها را شرکت های مختلف ممکن است از آلومینیوم یا پلاستیک تهیه نمایند. مدل آلومینیومی قطعا دوام بسیار بالا و طول عمر بیشتری دارند. چتر خودرو دارای بازوهایی نیز می باشد تا به وسیله این بازوها به راحتی باز و بسته شود.

برای خرید سایبان سقف ماشین، سایبان تبلیغاتی، سایبان تراس و سایبان مغازه با بهترین کیفیت ممکن و همچنین مناسب ترین قیمت بازار، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در سایت آقای سایبان ارتباط برقرار نمایید.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×