انواع سایبان مغازه

انواع سایبان مغازه در مجموعه ایران سایبان قابلیت طراحی و تولید دارد. رایجترین سایبانهای مورد استفاده برای فروشگاه ها و مغازه ها شامل: سایبان برقی، سایبان چتری، چادر کالسکه ای ،سایبان پوششی و سقف برقی میباشند .هرکدام از این چادرها نیز با متریال متفاونت و در رنج قیمتی متنوع توسط ایران سایه بان تولید و روانه بازار می گردد.

مشاوره خرید انواع سایبان: 44903002

انواع سایبان مغازه

انواع سایبان مغازه

معرفی انواع سایه بان مغازه

سایبان مغازه دارای نمونه های بسیار متعددی می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی بوده و این موضوع باعث شده تا بتوان در مکان های بسیار متفاوتی از آنها استفاده کرد. از جمله اصلی ترین نمونه از سایبان هایی که می توان برای مغازه از آنها استفاده کرد، سایبان برقی یا سایبان بازوئی و همچنین سایبان کالسکه ای و سایه بان پوششی می باشد. تنوع در سایبان ها باعث شده تا طبق نیاز و سلیقه افراد بتوان بهترین نمونه از سایبان ها را برای آنها انتخاب کرد.

نمونه کارهای سایبان

 سایه بان بازویی

چادر بازویی یک از انواع پرکاربرد سایبان مغازه میباشد. در این مطلب به معرفی این نوع سایبان تاشو میپردازیم .چادر بازویی بصورت برقی و دستی توسط ایران سایبان قابل تولید میباشد .سایبان زنجیری یکی از سایبان هایی است که به خاطر استقبال زیاد و استفاده های فراوانی که داشته، با نام های گوناگونی شناخته می شود. سایبان برقی، سایبان هوشمند و یا سایبان اتوماتیک،سایبان جکی از جمله اسامی هستند که در بازار برای این نوع از سایه بان ها استفاده می شود. معمولا برای فروشگاه ها، ادارات، منازل مسکونی و… می توان از سایه بان بازویی استفاده کرد. سایه بان فنری را می توان با قیمت های مختلفی در بازار تهیه کرد، زیرا تنوع زیادی در ابعاد و متریال مورد استفاده برای ساخت این نوع سایبان ها وجود دارد. قیمت سایبان برقی و دستی را میتوانید اینجا ملاحظه فرمایید . نصب سایبان کار چندان پیچیده ای نیست ولی بهتر است این کار توسط نصابان ایران سایبان صورت بگیرد.

""</a

امروزه سایبان های اتوماتیک و هوشمند ایران سایبان توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای سایه بان های معمولی باشند. بدین ترتیب افرادی که از سایبان خرچنگی استفاده می کنند، بسیار بیشتر از افرادی هستند که از سایه بان بازویی معمولی یا دستی استفاده می کنند. با توجه به کیفیت بالا و مزایای بسیار زیادی که سایبان اتوماتیک و هوشمند داشته، صرف هزینه های بیشتر از سوی مصرف کننده نیز دارای توجیه بوده و مشکل خاصی برای خرید سایبان هوشمند به وجود نمی آید.

چادر بازویی

 

معرفی سایبان کالسکه ای 

سایه بان کالسکه ای نوع پرکاربردی از سایبان مغازه میباشد که دارای محاسن زیادی میباشد. از جمله اینکه حالت آیرودینامیکی دارد و به همین دلیل مقاومت بالاتری در مواقع باد نسبت به چادر بازویی دارد. و اینکه چادر کالسکه ای با داشتن بغل کار از کناره ها نیز مغازه را در مقابل برف و باران و آفتاب محافظت مینماید.

چادر کالسکه ای

سایبان پوششی 

سایه بان پوششی محصولی نوین از شرکت آقای سایبان میباشد. این نوع سایبان بیشتر برای رستورانها و کافه ها کاربرد دارد. چادر پوششی ثابت میباشد و تا طول 4.5 متر و بازشوندگی یک متر بطور یک تکه قابلیت تولید دارد.برای سفارش سایبان دکوراتیو کاملا دست شما باز مباشد چرا که متخصصان ما در ایران سایبان هر طرحی که شما در ذهن داشته باشین را به راحتی و در اسرع وقت برایتان تولید خواهند نمود.

""</a

 

انواع چادر مغازه:

چادر مغازه انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز شما میتوان هریک از این سایبانهای مغازه را طراحی و تولید نمود .

 (سایبان برقی)

سایبان کالسکه ای(سایبان کروک)

سایه بان پوششی

سایبان تبلیغاتی

سایه بان پاسیو 

سایبان خودرو

سایه بان پارکینگ

چادر تراس

سایه بان بالکن

سایه بان ماشین

انواع سایه بان مغازه

انواع سایه بان مغازه

کاربردهای سایه بان مغازه:

سایبان رستوران 

تولید و نصب سایبان بازودار برای رستوران دانشگاه سماء

سایبان تعمیرگاه

تولید و نصب سایبان برای تعمیرگاه تخصصی در جاده چالوس

تشخیص نوع سایبان مناسب برای شما

تشخیص نوع سازه و طراحی ویژه سایه بان، با در نظر گرفتن زوایای تابش خورشید در فصول مختلف سال، نحوه قرار گرفتن ساختمان، توجه به جهت های جغرافیایی، همچنین شناسایی اقلیم منطقه، و حتی توجه به پوشش درختان محوطه، افرادی متخصص و کاردان از علم و هنر را با هم می طلبد.ایران سایبان، با کادری متخصص و با  ترکیب علم و هنر، زیبایی، ظرافت، کیفیت، مقاومت، و … را اصول اولیه کار خود می داند و در پس ان رضایت صد در صدی مشتری را سرلوحه سالها فعالیت خود قرار داده است.

سفارش انواع سایبان مغازه

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×