[av_textblock size=” font_color=” color=”]

کاربردهای انواع سایبان مغازه

با نامگذاری این نمونه از سایبان ها به سایبان مغازه، ممکن است بسیاری از افراد گمان کنند که تنها برای سر درب مغازه ها می توان از این نوع سایه بان ها استفاده کرد. این در حالی است که کاربرد سایه بان ها بسیار وسیع تر بوده و در هر مکانی می توان از آنها استفاده کرد.

سایبان ماشین یکی از نمونه های سایبان بوده که می توان برای حفاظت خودرو در برابر نور آفتاب از آن استفاده کرد. سایبان خودرو معمولا با ظرافت و زیبایی خاصی تهیه و تولید می شود. نمونه دیگر سایبان ها که بسیار هم کاربردی می باشد، سایبان بالکن می باشد. سایبان تراس را در اغلب موارد با عرض 6 و باز شوندگی 2.5 تهیه می کنند. البته امکان ساخت سایبان تراس با ابعاد متفاوت نیز وجود دارد.

سایبان های چتری از دیگر نمونه های سایبان می باشند. چتر ها معمولا در دو نوع ساخته می شوند، یکی از آنها را چتر پایه کنار و دیگری را چتر پایه وسط می نامند. برخی از سایبان ها نیز علاوه بر کارایی همیشگی که جلوگیری از تابش نور خورشید بوده، قابلیت تبلیغاتی نیز دارند. به این نوع از سایبان های تولید شده که استفاده از آنها بسیار هم زیاد می باشد، سایبان تبلیغاتی می گویند. بدین ترتیب سایبان مغازه می تواند با شکل ها و رنگ های مختلف و با اهداف مختلفی نصب شود.

[/av_textblock]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′]

[av_gallery ids=’4568,4566,4353,4212′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’5′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’]

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×