اخذ نمایندگی از ایران سایبان
ایران سایبان اولین و بزرگرتین تولید کننده انواع سایبان در کشور با بیش از نیم قرن سابقه درخشان و تنها تولید کننده دارای گئاهی ثبت اختراع در این صنعت در نظر دارد برای گسترش شبکه نمایندگی خود در سراسر کشور و کشورهای همسایه دست به اعطای نمایندگی فروش و نمایندگی نصب بزند.
عزیزانی که در زمینه فروش سایبان و نصب انواع سایبان برقی،سایبان بازویی،سایبان فنری،سایبان فول باکس و سایبان کالسکه ای تمایل به اخذ نمایندگی از ايران سایبان در سراسر کشور دارند،مي توانند فرم زیر را تكميل نمايند.کارشناسان ما پس از بررسی فرمها در صورت نیاز جهت مصاحبه دعوت به عمل خواهد آورد.
ايران سايبان از نیروهای باتجربه و کارآمد برای پیشرفت کارهای اجرایی و نوآوری کمک می گیرید و نیاز به خلاقیت همکاران برای این مجموعه باعث پیشرفت مجموعه می شود اگر شما نیز در کار خود پویایی دارید به ما بپیوندید.

در خواست نمایندگی سایبان طی چند مرحله صورت میپذیرد. جهت اخذ نمایندگی ایران سایبان لطفا فرم پیوست را تکمیل نمایید.جهت دریافت نمایندگی و همکاری با ایران سایبان شما بایستی واجد برخی شرایط باشید. لطفا فرم درخواست نمایندگی ایران سایبان را بطور کامل و بادقت تکمیل نمایید. تا در بررسی فرمها حقی از کسی ضایع نشود.

درصورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان شرکت ایران سایه بان تماس حاصل فرمایید.

[wpforms id=”7272″ title=”true” description=”true”]درخواست نمایندگی سایبان

ایران سایه بان

ایران سایبان

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×