سایبان تبلیغاتی فنری

سایه بان تبلیغاتی فنری به انواع سایبان هایی اطلاق می گردد که می توان با استفاده از دستگاه چاپ بر روی روکش آنها تبلیغات مختلف را چاپ کرد. این نوع از سایبان ها با نام سایبان برقی تبلیغاتی و یا چادر تبلیغاتی و یا سایه بان بازویی تبلیغاتی نیز شناخته میشوند باشند. سایبان تبلیغاتی فنری هر چه ابعاد بزرگتری داشته باشد، در امر تبلیغات که رسالت اصلی ان به شمار می رود، موفق تر عمل می کند. زیرا هر چه تبلیغات روی سایبان درشت تر چاپ شوند، تاثیر گذاری آنها بر روی مخاطب بیشتر می شود.

آشنایی با سایبان تبلیغاتی فنری 

برای اشنایی با سایبان تبلیغاتی فنری ابتدا بایستی با سایبان فنری آشنا شویم.سایه بان فنری با نامهای چادر فنری،سایبان بازویی،سایبان مفصلی،سایبان جکی نیز شناخته میشود. سایبان برقی وقتی به سایبان فنری اطلاق میشود که این سایبان به موتور برقی تجهیز شود و به جای استفاده از نیروی مکانیکی دست از نیروی برق برای باز و بسته کردن آن بهره جست.

چادر تبلیغاتی

چادر تبلیغاتی

کاربردهای سایبان فنری تبلیغاتی:

محافظت در برابر شرایط بیرونی 

سایبان فنری تبلیغاتی محافظ مناسب مغازه، فروشگاه و هایپر مارکت در فصول گرم و سرد سال میباشد. این نوع سایبان در فصول گرم سال محافظ اجناس داخل مغازه در برابر تابش مستقیم اشعه خورشید است و در فصول سرد سال نیز در برابر بارش برف و باران از شیشه ها و فضای مقابل فروشگاه محافظت مینماید.

تبلیغات محیطی

سایبان فنری تبلیغاتی علاوه بر محافظت از مغازه در برابر شرایط بیرونی،فضای مناسبی برای تبلیغات محیطی نیز به شمار میرود.این نوع سایبان در متراژهای 7.5 متر مربع تا 18 متر مربع تولید میشود قطعا این مساحت،فضای بسیار مناسبی جهت تبلیغات برند در اختیار صاحبان شرکتها قرار میدهد.

عدم هزینه های اضافی برای فروشگاه

سایبان فنری تبلیغاتی نیاز به انرژی الکتریکی ندارد و به همین علت هزینه جاری برقی مانند تابلو تبلیغاتی برای فروشگاه ایجاد نمی نماید. ضمن اینکه سایبانهای تولیدی مجموعه ایران سایبان بسیار با کیفیت هستند و حتی پس از سالها استفاده نیاز به تعمیر پیدا نمیکنند و همین امر میتواند طی چند ماه هزینه اولیه خرید سایبان تبلیغاتی فنری را برای متقاضیان این نوع سایبان توجیه نماید.

نمونه کارهای سایبان تبلیغاتی فنری

در ادامه سایه بان فنری تبلیغاتی که برای شرکت ایرانسل در شهر یاسوج توسط کارگاه تولیدی ایران سایبان تولید و نصب گردید را میتوانید مشاهده فرمایید.

سایبان تبلیغاتی فنری-ایرانسل-

سایبان تبلیغاتی فنری-ایرانسل

تبلیغات شرکت ایرانسل روی سایبان مغازه از نوع سایبان تبلیغاتی فنری

اجرای 60 عدد سایبان تبلیغاتی ایرانسل در کرمان

سایه بان تبلیغاتی

سایه بان تبلیغاتی فنری

سایبان فنری تبلیغاتی

تبلیغات شرکت ایرانسل روی سایبان مغازه از نوع سایبان برقی

اجرای 100 عدد سایبان تبلیغاتی ایرانسل در اصفهان

سایه بان فنری تبلیغاتی

سایه بان فنری تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی با کیفیت

تبلیغات برند شمس  روی سایبان فنری

محل نصب دریاچه چیتگر

سایبان تبلیغاتی،تبلیغات روی سایبان،سایبان بازویی

“ایران سایبان،سایبانی به وسعت ایران”

سایبان بازویی مدل تبلیغاتی

سایبان بازویی مدل تبلیغاتی

جهت انجام مشاوره رایگان و ثبت سفارش سایبان تبلیغاتی مدل فنری ، سایبان تبلیغاتی مدل کالسکه ای و  چتر تبلیغاتی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا طبق آخرین تکنولوژی تولید سایبان و با مناسبترین هزینه ممکن،بهترین گزینه برای شما پیشنهاد شود.

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که ذهن برخی مشتریان را بخود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید. دلایل زیادی برای انتخاب یک سایبان وجود دارد. که به جرات میتوان گفت مهمترین دلیل آن فروشنده معتبر میباشد. بنابر دلایل زیر خرید  از شرکت ایران سایبان توصیه میشود.

تنها تولید کننده سایبان دارای ثبت اختراع در کشور 

ایران سایبان، تنها تولید کننده سایبان در کشور میباشد که موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

دارای بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید انواع سایبان

ایران سایبان، از سال 1360 با مدیریت آقای مردی، فعالیت خود را در تولید انواع سایبان شروع کرده استو در این مدت پروژهای بیشماری را اجرا نموده است. برخی از پروژه های اخیر این مجموعه بزرگ را میتوانید در اینستاگرام رسمی ایران سایبان مشاهده نمایید.

دارای شرکت ثبت شده 

ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون 

ایران سایه بان از تیرماه 1396 نماد اعتماد الکترونیکی خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. یکی از راههای تشخصیص ایران سایبان اصلی از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد.

دارای مدیریت پاسخگو 

مدیریت دکتر مردی موجب گردیده، پرسنل ایران سایبان پاسخگوی تمامی سوالات هموطنان باشند و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی در خصوص سایبان با سرعت آن را رفع نمایند.

کیفیت تضمین شده

تولید و فروش انواع سایبان با کیفیت یکی از سیاستهای شرکت ایران سایبان است. 

ارسال به سراسر کشور با قیمت تولیدی 

یکی دیگر از سیاستهای ایران سایبان ارسال انواع سایبان به سراسر کشور با قیمت تولیدی است. تا به این ترتیب حتی شهرهای دور از پایتخت هم امکان دستیابی به سایبان با کیفیت با قیمت تولیدی را داشته باشند.

خرید از تولید کننده 

ایران سایبان تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید.

راههای تماس با ایران سایبان

برای خرید انواع سایبان میتوانید از طرق زیر با شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

سایتهای ایران سایبان

سایتهای رسمی شرکت ایران سایبان به شرح زیر است. از همکاران و مشتریان محترم تقاضا میشود. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. تا گرفتار سواستفاده کنندگان از برند ایران سایبان نشوند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند.

www.iransayeban.com

www.iransayehban.com

www.saybaniran.com

آدرس: تهران، بزرگراه آزادگان،شهرک علی آباد قاجار، خیابان امام خمینی،جنب هایپر مارکت

دفتر فروش:           3002 90 44-021

کارشناس فروش :  19 95 819 -0920

تلفن کارگاه :            55848821-021

مدیریت فروش:       29 48 169-0912

زمان تحویل سایبان پس از سفارش چه مدت است؟

زمان تحویل سایبان پس از ثبت سفارش 3-6 روز توسط ایران سایبان میباشد.

آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟

بله، ایران سایبان برای تمام شهرستانهای کشور عزیزمان،برای کشورهای همجوار و حتی کشورهای اروپایی ارسال سایبان را انجام میدهد. شایان ذکر است اعلام نماییم با داشتن تیم نصب بسیار حرفه ای که در اختیار داریم، در صورت تمایل مشتریان  میتوانیم علاوه بر ارسال سایبان،نصب سایبان را نیز انجام دهیم.

 

ایران سایبان طرف قرارداد با چه شرکتهایی بوده است؟

شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تولید چادر تبلیغاتی میباشد. ما مجری تبلیغات برندها و شرکتها روی انواع سایبان کالسکه ای،سایبان بازویی،چتر و آلاچیق میباشد.برخی مشتریان سایبان تبلیغاتی ایران سایبان عبارتند از :شرکت ایرانسل،شرکت همراه اول،شرکت کاله،شرکت سولیکو، شرکت گلرنگ،شرکت کیمبال ،صنایع لبنی صباح،صنایع لبنی دامداران، آب معدنی بلومر، آب معدنی دیزین، شرکت کلاسنو،شکت دنت، چای محمود، شرکت دبش ، شرکت مینو، شرکت سامسونگ، شرکت ال جی،شرکت گلنوش،شرکت رایتل ،شرکت شمس شرکت جوجو،شرکت الکتروژن،شرکت تحفه و بسیاری مشتریان دیگر در واقع تبلیغات روی سایبان  برای اکثر برندهای معتبر طی 50 سال اخیر در ایران توسط  ایران سایبان صورت پذیرفته است.

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟ ایران سایبان از سال ۱۳۶۰با هدف تولید و فروش انواع سایبان مغازه فعالیت خود را آغاز کرده و با مدیریت دکتر مردی تنها تولید کننده سایبان است که موفق به ثبت اختراع شده است.

ایران سایه بان افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتی طی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد. کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است.

سایباتهای رسمی ایران سایه بان

موفقیت روز افزون ایران سایبان باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر سوء استفاده از نام تجاری ایران سایبان افتاده و سایت هایی با نام مشابه و کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای ایران سایبان اصلی معرفی کنند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سایبان داشته، باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و ابتدا سایتهای ایران سایبان رسمی را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند.

  1.  www.iransayeban.com
  2.  www.iransayehban.com
  3.  www.saybaniran.com
  4. اینستاگرام ایران سایبان

جهت اخد مشاوره رایگان،استعلام قیمت و ثبت سفارش سایبان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت اختراع سایبان برقی

ثبت اختراع سایبان برقی

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×