ثبت اختراع سایبان برقی
اختراع سایبان برقی
11/08/2020
سایه بان تبلیغاتی
چادر تبلیغاتی
12/23/2020
نمایش همه
سایبان دو طرفه

سایبان دو طرفه

0
(0)

سایبان دو طرفه

سایبان دو طرفه، محصولی کاربردی برای فضاهای باز میباشد. این نوع سایبان طبق سلیقه مشتریان و با طراحی کارشناسان فنی ایران سایبان با بهترین کیفیت قابل تولید میباشد. این سازه چادری زیبا  فضای باز تا 36 متر مربع را به راحتی تحت پوشش خود قرار میدهد. سایبان برقی دو طرفه بصورت برقی و همینطور بصورت سایبان دستی نیز قابل تولید میباشد. سایبان برقی دو طرفه با ریموت کنترل و در طرحها و رنگهای متنوع تولید میشود.

سفارش و خرید سایه بان دو طرفه

سایه بان دو طرفه را ایران سایه بان در طرح و رنگ های بسیار متنوع تولید کرده تا اصناف مختلف بتوانند. از آن به راحتی استفاده نمایند. سایبان های دو طرفه به خاطر قابلیت تولید به صورت برقی و دستی، دارای قیمت های متفاوتی در بازار هستند. برای آشنایی بیشتر با سایبان های دو طرفه، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

معرفی سایبان دو طرفه

سایه بان دو طرفه یک نمونه­ بسیار کاربردی از سایبان های کشویی یا بازشو به شمار می رود. این نوع از سایبان ها مزیت های بیشتری نسبت به سایبان های معمولی یا سایبان یک طرفه دارند. به همین خاطر استفاده بیشتری از چادر دو طرفه می شود. سایبان های دو طرفه از دو سمت قابلیت باز شوندگی دارند. بدین ترتیب فضای بیشتری را می توان با استفاده از این سایبان ها تحت پوشش قرار داد.

سازه چادری دو طرفه اگر با استفاده از مواد اولیه و یراق آلات مناسب و استاندارد ساخته شود. طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت. بدین ترتیب در صورتی که بتوان زمان طولانی از این سایبان ها استفاده کرد. از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. معمولا استفاده از سایبان های دو طرفه به خاطر دخیل بودن تکنولوژی در ساخت آنها بسیار زیاد است. مدرن بودن سایه بان دو طرفه باعث شده تا بتوانند به سرعت جایگزین سایر سایبان ها شوند. سایبان های دو طرفه را ایران سایبان می تواند از نظر طرح، رنگ ابعاد، میزان باز شوندگی و… با تنوع بسیار زیادی تولید نماید. 

             اینستاگرام         نمونه کارهای سایبان                                                                        

ابعاد سایبان دو جهته

سایه بان دو طرفه بزرگترین سایبان تولیدی ایران سایبان میباشد. این مدل چادر تا 36 متر مربع را به خوبی تحت پوشش خود در می آورد. ابعاد سازه دو طرفه دو برابر بزرگ تر از سایبان یکطرفه است. دهنه چادر دو طرفه تا 6 متر و بازشو این مدل سازه میتواند مانند سایر سایه بانها 2.5 متر و یا 3 متر باشد.

روکش سایبان 2 طرفه 

سایه بان دو طرفه با روکش نانو و یا روکش دو طرف یو پی وی سی توسط شرکت ایران سایبان  و شرکت معظم آقای سایبان قابل طراحی و تولید است.

سایه بان دوطرفه

سایبان برقی دوطرفه-رستوران پادلا

انواع سایه بان دو طرفه

سایبان برقی دو طرفه

یکی از کاربردی ترین نمونه از سایبان های دو طرفه، نوع برقی آنها است. چادر دو طرفه برقی با کمک یک موتور الکتریکی با کیفیت می تواند از دو سمت سایبان را باز نماید. موتور این سایبان ها باید قدرت لازم را داشته باشد. تا بتوان سایه بان دو طرفه که معمولا ابعاد نسبتا بزرگی داشته را باز و بسته نماید. سایبان برقی دو طرفه به خاطر سرعت بسیار مناسب و راحتی استفاده، توانسته میزان رضایت مصرف کننده را به بالاترین سطح ممکن برساند. بدین ترتیب بهتر است در صورت فراهم بودن شرایط، از سایه بان دو طرفه برقی برای محل مورد نظر استفاده شود.

 
سایبان دستی دو طرفه

سایبان دستی دو طرفه از نظر ظاهری شباهت های بسیار زیادی به سایبان برقی دو طرفه دارد. تفاوت اصلی سایبان دستی دو طرفه با نوع برقی آن، عدم وجود موتور الکتریکی در نوع دستی است. بدین ترتیب باز و بسته کردن در این نمونه از سایبان ها به صورت دستی انجام می شود. با توجه به ابعاد بزرگ سایبان دستی دو طرفه، باز و بسته کردن آن به صورت دستی ممکن است برای اغلب افراد دشوار به نظر برسد. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشت. که هزینه ساخت سایه بان دو طرفه دستی نسبت به سایبان برقی آن کمتر است.

تماس با ایران سایبان

تفاوت سایبان دو طرفه با سایبان یکطرفه

سطح پوشش سایه بان

یکی از تفاوتهای سایبان دو طرفی با سایبان یکطرفه در سطح پوشش  است. سایه بان دو طرفه تا 36 متر مربع را پوشش میدهد. در حالیکه سایبان یکطرفه تا 18 متر مربع را تحت پوشش قرار میدهد.

متحرک بودن 

سایبان یکطرفه و دو طرفه هر دو بصورت برقی و دستی ساخته میشوند. و هر دو نیز متحرک هستند. ولی یکی از تفاوتهای این دو سایبان در متحرک بودن کل سازه میباشند. در ایران سایبان میتوانیم برای سایه بان دو طرفه چرخهای ژلاتینی طراحی کنیم. که در صورتی که نیاز به استفاده از سایبان را نداشته باشید آن را به جای دیگری منتقل نمایید.

ساختار سایه بان دو طرفه

آشنایی با ساختار سایه بان دو طرفه برای بسیاری از خریداران این محصول می تواند جالب باشد. سایبان های دو طرفه طراحی و ساختار بسیار جالب و کاربردی دارند. این ساختار باعث شده تا جذابیت سایه بان دو طرفه بیشتر شده و اشتیاق برای استفاده از آنها نیز افزایش پیدا کند. به همین خاطر با توضیحات مفید و مختصر در ادامه با ساختار و چگونگی ساخت سایبان های دو طرفه آشنا خواهیم شد.

معمولا می توان سایبان های دو طرفه را مشکل از دو سایبان بازویی دانست. معمولا دو سایبان بازویی به طور حرفه ای ساخته می شوند. و افراد ماهر آنها را بر روی یک سازه فلزی که از قبل ساخته شده نصب می کنند. مستقل بودن سایبان های بازویی باعث شده تا بتوان به صورت تکی نیز هر کدام از سایبان ها را باز و بسته کرد. بدین ترتیب در صورتی که به فضای بسیار بزرگی در یک روز خاص نیاز نباشد، می توان یکی از سایبان ها را باز کرده و دیگری بسته بماند. این کار کمک می کند تا استهلاک سایبان کمتر شده و برای مدت زمان بیشتری بتوان از آن استفاده کرد.

سایبان دو طرفه

کاربرد سایبان دو طرفه

سایبان 2 طرفه رستوران

از جمله کاربردهای اصلی سایبان کافه دو طرفه، کافه و رستوران ها هستند. با توجه به اینکه نشستن در فضای باز برای همه افراد جذاب و لذت بخش بوده، لذا صاحبان کسب و کارهایی مانند کافه و رستوران به این فکر افتاده اند. که با نصب یک سایبان کافه دو طرفه، زمینه را برای پذیرایی از مشتریان خود در فضای باز فراهم کنند. تماشای نمونه سایبان کمک شایانی در انتخاب سایبان مینماید.

سایه بان کافه دو طرفه می تواند مشتریان کسب و کارهایی مانند کافه، رستوران و… را در فصل های مختلف از تابش مستقیم آفتاب و همچنین از برف و باران حفظ کند. بدین ترتیب چادر کافه دو طرفه برای چهار فصل سال قابل استفاده است.

سایبان 2 طرفه کافی شاپ

یکی دیگر از کاربردهای سایبان های دو طرفه، فضای باز رستوران و کافی شاپ است. رستوران ها و کافی شاپ ها برای جذب مشتری بیشتر، می توانند امکان استقبال از مشتریان در فضای باز را نیز ایجاد نمایند.

چادر دو طرفه روف گاردن

روف گاردن یکی دیگر از استفاده های سایبان روف گاردن دو طرفه به شمار می رود. روف گاردن یک باغچه نه چندان بزرگ از گلهای مختلف بوده که بر روی پشت بام احداث می شود.

سایه بان دو طرفه استخر

استخر رو باز از دیگر مکان هایی به شمار می رود که می توان از سایبان استخر دو طرفه استفاده کرد. استخر رو باز در فصل های مختلف سال قابل استفاده بوده و سایبان می تواند از تابش مستقیم نور آفتاب یا بارش برف و باران جلوگیری نماید.

تولیدی سایبان                  انواع سایبان

نمونه کارهای سایبان دو طرفه

سایبان فضای باز برای آدلی باقلوا اجرا شد.

سایه بان دو طرفه رستوران سنسو  

پروژه ساخت و نصب چادر دو طرفه برقی برای رستوران سنسو با متراژ 36 متر مربع توسط شرکت ایران سایبان انجام گرفت.

سایبان فول باکس دو طرفه 

اجرای سایه بان دو طرفه متل قو 

سایه بان دو طرفه رستوران پله 

تولید و نصب چادر دو طرفه دستی برای رستوران پله واقع در میدان هفت تیر  توسط مجموعه تولیدی ایران سایبان صورت پذیرفت.

سایه بان دو طرفه

قیمت سایبان دو طرفه 

قیمت سایه بان دو طرفه بر حسب ابعاد، برقی و دستی بودن و همینطور مجل نصب متغیر میباشد. سایه بان دو طرفه تا 36 متر مربع را پوشش میدهد.جهت استعلام قیمت چادر دوطرفه و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

قیمت سایبان دیواری (سایبان یکطرفه) بعلت عدم استفاه از خرپا پایینتر از قیمت سایبان 2 طرفه میباشد.چادر بازویی یک نمونه سایبان سبک است و به همین علت بیشتر بعنوان سایه بان دیواری از آن استفاه میگردد.

استعلام قیمت انواع سایبان دوطرفه و مشاوره رایگان

سفارش سایه بان دو طرفه 

برای سفارش چادر دو طرفه با کارشناسان شرکت ایران سایبان ( 44903002 دفتر مرکزی) تماس حاصل فرمایید. و یا فرم ثبت سفارش سایبان را تکمیل فرمایید.

“ایران سایبان، سایبانی به وسعت ایران”

ثبت سفارش انواع سایبان دو محوره

 

فیلم باز و بسته شدن سایه بان دو طرفه برقی
 
سایت ایران سایبان

سایت ایران سایبان

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

0
(0)

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که ذهن برخی مشتریان را بخود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید. دلایل زیادی برای انتخاب یک سایبان وجود دارد. که به جرات میتوان گفت مهمترین دلیل آن فروشنده معتبر میباشد. بنابر دلایل زیر خرید  از شرکت ایران سایبان توصیه میشود.

تنها تولید کننده سایبان دارای ثبت اختراع در کشور 

ایران سایبان، تنها تولید کننده سایبان در کشور میباشد که موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

دارای بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید انواع سایبان

ایران سایبان، از سال 1360 با مدیریت آقای مردی، فعالیت خود را در تولید انواع سایبان شروع کرده استو در این مدت پروژهای بیشماری را اجرا نموده است. برخی از پروژه های اخیر این مجموعه بزرگ را میتوانید در اینستاگرام رسمی ایران سایبان مشاهده نمایید.

دارای شرکت ثبت شده 

ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون 

ایران سایه بان از تیرماه 1396 نماد اعتماد الکترونیکی خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. یکی از راههای تشخصیص ایران سایبان اصلی از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد.

دارای مدیریت پاسخگو 

مدیریت دکتر مردی موجب گردیده، پرسنل ایران سایبان پاسخگوی تمامی سوالات هموطنان باشند و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی در خصوص سایبان با سرعت آن را رفع نمایند.

کیفیت تضمین شده

تولید و فروش انواع سایبان با کیفیت یکی از سیاستهای شرکت ایران سایبان است. 

ارسال به سراسر کشور با قیمت تولیدی 

یکی دیگر از سیاستهای ایران سایبان ارسال انواع سایبان به سراسر کشور با قیمت تولیدی است. تا به این ترتیب حتی شهرهای دور از پایتخت هم امکان دستیابی به سایبان با کیفیت با قیمت تولیدی را داشته باشند.

خرید از تولید کننده 

ایران سایبان تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید.

راههای تماس با ایران سایبان

برای خرید انواع سایبان میتوانید از طرق زیر با شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

سایتهای ایران سایبان

سایتهای رسمی شرکت ایران سایبان به شرح زیر است. از همکاران و مشتریان محترم تقاضا میشود. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. تا گرفتار سواستفاده کنندگان از برند ایران سایبان نشوند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند.

www.iransayeban.com

www.iransayehban.com

www.saybaniran.com

آدرس: تهران، بزرگراه آزادگان،شهرک علی آباد قاجار، خیابان امام خمینی،جنب هایپر مارکت

دفتر فروش:           3002 90 44-021

کارشناس فروش :  19 95 819 -0920

تلفن کارگاه :            55848821-021

مدیریت فروش:       29 48 169-0912

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

زمان تحویل سایبان پس از سفارش چه مدت است؟

0
(0)

زمان تحویل سایبان پس از ثبت سفارش 3-6 روز توسط ایران سایبان میباشد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟

0
(0)

بله، ایران سایبان برای تمام شهرستانهای کشور عزیزمان،برای کشورهای همجوار و حتی کشورهای اروپایی ارسال سایبان را انجام میدهد. شایان ذکر است اعلام نماییم با داشتن تیم نصب بسیار حرفه ای که در اختیار داریم، در صورت تمایل مشتریان  میتوانیم علاوه بر ارسال سایبان،نصب سایبان را نیز انجام دهیم.

 

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

ایران سایبان طرف قرارداد با چه شرکتهایی بوده است؟

0
(0)

شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تولید چادر تبلیغاتی میباشد. ما مجری تبلیغات برندها و شرکتها روی انواع سایبان کالسکه ای،سایبان بازویی،چتر و آلاچیق میباشد.برخی مشتریان سایبان تبلیغاتی ایران سایبان عبارتند از :شرکت ایرانسل،شرکت همراه اول،شرکت کاله،شرکت سولیکو، شرکت گلرنگ،شرکت کیمبال ،صنایع لبنی صباح،صنایع لبنی دامداران، آب معدنی بلومر، آب معدنی دیزین، شرکت کلاسنو،شکت دنت، چای محمود، شرکت دبش ، شرکت مینو، شرکت سامسونگ، شرکت ال جی،شرکت گلنوش،شرکت رایتل ،شرکت شمس شرکت جوجو،شرکت الکتروژن،شرکت تحفه و بسیاری مشتریان دیگر در واقع تبلیغات روی سایبان  برای اکثر برندهای معتبر طی 50 سال اخیر در ایران توسط  ایران سایبان صورت پذیرفته است.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

0
(0)

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟ ایران سایبان از سال ۱۳۶۰با هدف تولید و فروش انواع سایبان مغازه فعالیت خود را آغاز کرده و با مدیریت دکتر مردی تنها تولید کننده سایبان است که موفق به ثبت اختراع شده است.

ایران سایه بان افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتی طی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد. کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است.

سایباتهای رسمی ایران سایه بان

موفقیت روز افزون ایران سایبان باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر سوء استفاده از نام تجاری ایران سایبان افتاده و سایت هایی با نام مشابه و کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای ایران سایبان اصلی معرفی کنند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سایبان داشته، باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و ابتدا سایتهای ایران سایبان رسمی را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند.

  1.  www.iransayeban.com
  2.  www.iransayehban.com
  3.  www.saybaniran.com
  4. اینستاگرام ایران سایبان

جهت اخد مشاوره رایگان،استعلام قیمت و ثبت سفارش سایبان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت اختراع سایبان برقی

ثبت اختراع سایبان برقی

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

 

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×