سایبان فول باکس

سایبان فول باکس نوعی از سایبان بازویی میباشد که در حالت جمع  سایبان بطور کامل داخل باکس قرار می گیرد. در حال حاضر انواع مختلفی از سایبان های برقی در بازارهای داخلی و خارجی موجود است اما شاید بتوان به صراحت سایبان باکس دار را یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار مشتریان عنوان کرد که علاوه بر زیبایی، امکانات و مزیت های بسیاری نیز دارد.

انواع سایبان فول کاست

سایبان فول باکس بصورت سایبان فول باکس برقی و سایبان فول باکس دستی قابل طراحی و تولید می باشد.

  1. سایبان فول کاست برقی

  2. سایه بان فول کاست دستی

سایبان باکس دار و آشنایی با آن

سایبان باکس دار نوع جدیدی از سایه بان های مغازه می باشد که البته از نوع برقی نیز محسوب می گردد. این نوع از سایه بان های برقی اصطلاحا سایبان کاست دار و یا فول باکس نیز نامیده می شوند. که با سازه های پوششی خاص بسیار کاربردی تر از سایر انواع سایه بان ها نیز هستند.

سایبان باکس دار مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. در نتیجه شما با مطالعه موارد زیر خواهید توانست انتخاب بهتری در خصوص سایبان مغازه خود داشته باشید.

 سایبان فول کاست و مزایای آن 

سایبان فول کاست در نگاه اول علاوه بر سایر مزیت ها از منظر جنس و کاربرد، زیبایی بسیار منحصر به فرد و خاصی دارد که برگرفته از طراحی روز دنیا و مدرن می باشد. در اصل شما با استفاده از سایبان باکس دار می توانید بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای چاپ و … نیز نگاه مشتری را به مغازه و فروشگاه خود جذب کنید.

در واقع این طراحی خاص در سایه بان های برقی فول باکس باعث شده است. تا بیشترین میزان درخواست و خرید در میان انواع سایبان های برقی، به این مدل اختصاص یابد. سازه های به کار برده شده در این نوع از سایبان های برقی مرغوبیت دارند. که به زیبایی آن می افزاید. البته سایبان باکس دار فقط برای فروشگاه ها طراحی نشده است.

بلکه تکنولوژی و زیبایی آن به شکلی است که می توان در باغ ها، ویلاها و حتی منازل نیز از آن استفاده کرد. به بیان ساده تر شما با تهیه سایبان باکس دار، علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی را نیز به محل زندگی و یا محل کار خود اضافه خواهید کرد.

سایبان برقی فول باکس

امکانات سایبان باکس دار چیست؟

سایبان باکس دار ماند اغلب سایبان های برقی توسط ریموت کنترل می شود و شما به راحتی می توانید از راه دور برای باز و بسته کردن آن اقدام نمایید. این ریموت علاوه بر باز و بسته کردن سایبان، امکان کنترل و تنظیم زاویه دلخواه برای سایبان شما را نیز فراهم می سازد.

البته شما می توانید از نوع دستی آن نیز استفاده کنید. در این حالت به جای نیروی برق و ریموت کنترل، از مفصل های بازویی برای تنظیم و یا باز و بسته کردن آن استفاده شده است. از ساخت این نوع از سایه بان های برقی از یک کاور یا اصطلاحا پوشش آلومینیمی نیز استفاده شده است. که پس از جمع کردن یا بستن سایه بان، این کاور آن را پوشش میدهد. و در برابر عوامل مخرب محیطی مانند باران و گرد و غبار و شرایط فرسایشی نور خورشید از آن محافظت می کند.

همچنین شما می توانید در صورت استفاده از آن برای فروشگاه یا مغازه خود، از چاپ پیام های تبلیغاتی بر روی سایبان باکس دار نیز بهره مند شوید. در واقع هیچ محدودیتی برای چاپ بر روی این نوع از سایه بان های برقی وجود ندارد. کنترل صدا و کاهش آن نیز از دیگر مزیت های استفاده از سایبان باکس دار است.

باز و بسته شدن نرم این نوع از سایه بان ها باعث می شود. تا هیچ گونه صدای مزاحمی در محیط پخش نشود. پس از جمع شدن سایه بان باکس دار درون محفظه یا کاور، از بیرون هیچ نقطه اضافه ای قابل مشاهده نیست. و این امکان یکی از مواردی است که مشتریان خاص پسند را به سمت خرید سایبان باکس دار هدایت میکند.از این نوع سایبان بعنوان سایبان تراس ،سایبان بالکن و همچنین پارکینگ خودرو نیز میتوان استفاده نمود.

نمونه کارهای چادر فول باکس 

سایبان فول کاست اصفهان

سایبان فول باکس به عنوان پارکینگ خودرو توسط نماینده ایران سایبان در شهر رضا اصفهان نصب گردید/.

3 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×