سایبان رستوران
سایبان رستوران
10/22/2020
همکاری با ایران سایبان
فرم استخدام ایران سایبان
10/29/2020
نمایش همه
قیمت سایه بان بازویی

قیمت سایبان بازویی

0
(0)

قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی به چند عامل مهم بستگی دارد. فاکتورهای متراژ سایبان بازویی ، مدل سایبان بازویی،برقی یا دستی بودن سیستم جمه کننده سایه بان بازویی ،جنس روکش مورد استفاده در سایه بان بازویی عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان بازویی میباشند.

سفارش خرید سایبان بازوئی

آشنایی با سایبان بازویی

برای آشنایی با سایبان بازویی ، انواع آن و قیمت سایه بان بازویی در ابتدا ذکر چند نکته توسط مجموعه تولیدی ایران سایبان ضروری است. اول آنکه سایبان بازویی با نامهای سایبان جکی،سایبان فنری،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود.

در صورت تجهیز سایبان بازویی به موتور برقی،ریسیور و ریموت با نام سایبان برقی و در صورت اضافه شدن سنسورهای هوشمند ایران سایبان نظیر سنسور لرزش ، سنسور باد و سنسور گرما به آن با نام  سایبان هوشمند نیز شناخته میشود.

سایبان های بازویی ایران سایبان بصورت استاندارد بین دهنه های ۳ تا ۶ متر و با بازشوندگی ۲٫۵ متر،۲٫۸۰ و 3.30 سانت قابل تولید و عرضه میباشد.

قیمت سایبان بازوئی

                                                                                                قیمت سایبان بازوئی

پارچه سایه بان بازویی

 روکش سایبان بازویی در  مجموعه ایران سایبان از نوع دو طرف پی وی سی کره ای ، روکش نانو و روکش اسپانیایی استفاده میشود. ایران سایبان جهت ایجاد شفافیت لیست قیمت انواع سایبان بازویی و قیمت سایبان برقی خود را در لینک زیر قرار داده است .میتوانید پس از بررسی قیمتها جهت انجام مشاوره رایگان و ثبت سفارش با کارشناس فروش سایبان ایران سایبان از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی ارتباط برقرار فرمایید.

قیمت سایبان بازویی

عوامل موثر در قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی به عوامل متعددی بستگی دارد. در ساخت سایبان بازویی اجزای مختلفی بکار می روند. هر کدام از این اجزا نقش تعیین کننده در قیمت سایبان بازویی دارند. روکش سایبان، موتور و یراق آلات آلومینیوم از اجزای سایبان بازویی هستند که هر کدام می تواند در انواع مختلفی تهیه و در ساخت سایبان بکار رود.

موتور سایه بان بازویی

 مهمترین جزو در تعیین قیمت سایه بان بازویی از نوع برقی موتور آن است. موتور سایبان بازویی به توبولار موسوم است و می تواند از برندهای مختلفی تهیه گردد. انواع موتور ایتالیایی و آلمانی جزو موتورهای برتر سایبان بوده و بخش مهمی از قیمت سایبان بازویی به آنها مرتبط است.

پارچه سایبان بازویی

از دیگر اجزای سایبان بازویی پارچه آن است. پارچه سایبان می تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند.

در نهایت ابزار و یراق آلات سایبان بازویی که از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود. در سایبان های بازویی دستی به دلیل استفاده از هندل بجای موتور برقی و ریموت از یک هندل دستی استفاده می شود. از اینرو قیمت سایبان بازویی دستی کمتر از نوع برقی آن است. به عبارتی هزینه های مربوط به نصب موتور و ریموت آن حذف می گردد.

ایران سایبان تولید کننده ارزانترین سایبان بازویی

ایران سایبان به عنوان بزرگترین مجری ساخت انواع سایبان دستی و برقی خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می نماید. تمام محصولات ایران سایبان با گارانتی  و خدمات پس از فروش کامل به مشتریان عرضه می شود.

قیمت سایبان بازویی در ایران سایبان مناسب ترین قیمت در میان سایر رقبا را داشته و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ایران سایبان انواع مختلف سایبان اعم از سایبان برقی، سقف برقی، سایبان ماشین، سایبان چتری، سایبان بالکن و استخر را با قیمت مناسب و تضمین بهترین کیفیت عرضه می نماید.

اگر قصد سفارش و خرید انواع سایبان را دارید بهترین قیمت سایبان بازویی و سایر انواع سایبان را از ایران سایبان استعلام نمائید.

 قیمت سایبان بازویی برقی

یقیمت سایبان بازویی برقی که یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج،می باشد. این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد.

سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقی یا سایبان فنری نیز می نامند. این موضوع به خاطر استفاده از فنر در این نوع سایبان ها و همچنین استفاده از موتور الکتریکی می باشد.

موتور الکتریکی اگر به درستی بر روی سایبان بازویی نصب شود، کمک می کند تا بتوان با کمترین فشار ممکن این سایه بان را باز و بسته کرد. سایبان بازویی حتی توسط افراد کم سن و سال نیز قابل باز و بسته کردن می باشند. این موضوع به خاطر راحتی استفاده از این نوع سایبان ها می باشد. زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند. این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد.

قیمت سایه بان بازویی

قیمت سایبان بازویی دستی

قیمت سایبان بازویی دستی : سایبان بازویی یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین نمونه از سایه بان های تولیدی ایران سایبان به شمار می رود.

جنس روکش و پروفیل های مورد استفاده برای ساخت این نوع سایبان مغازه به گونه ای انتخاب می شود تا زنگ زدگی ناشی از رطوبت و همچنین نشتی رطوبت را شاهد نباشیم. و همین موضوع در قیمت سایه بان بازویی دستی بسیار موثر است.

چرا که سایبانهای بازویی با اسکلت و بازوهای آهنی نیز میتوان تولید نمود ولی با توجه به اهمیت تولید با کیفیت در ایران سایبان سراغ تولید این مدل سایبانهای بازویی نرفته ایم.

سایبان بازویی هم بصورت برقی و هم بصورت دستی تولید میشود سایبان دستی با توجه به اینکه در آن از موتور برقی ، ریسیور و ریموت استفاده نمیشود ارزانتر از سایبان برقی است به همین دلیل قیمت سایبان دستی بعلت حذف هزینه موتور کمتر از قیمت سایبان برقی میباشد.

قیمت سایبان دستی

فروش سایه بان بازویی

یکی از دلایل اصلی که باعث شده استفاده از سایبان بازویی بیشتر شود، وجود نور مستقیم آفتاب بر روی درب و پنجره های مختلف می باشد. نور آفتاب از جمله عواملی است که می تواند هر محصولی را به راحتی از بین برده و یا باعث ایجاد تغییر رنگ و پوسیدگی در محصولات مختلف شود.

بدین ترتیب در مواردی که مشکل ورود نور مستقیم آفتاب وجود داشته باشد، بهترین کار استفاده از سایه بان بازویی با مدل های مختلف از جمله دستی، اتوماتیک و هوشمند است.

یکی دیگر از عواملی که باعث شده استقبال از سایه بان های بازویی بیشتر شود، عوامل جوی مانند برف و باران و امکان ورود رطوبت از درب و پنجره ها است. ورود آب باران به داخل منازل، فروشگاه ها و… خسارات جبران ناپذیری را وارد می کند. به همین دلیل پیشگیری از .ورود آب باران به داخل هر مکانی می تواند یک کار پیشگیرانه و مقرون به صرفه محسوب شود. نصب صحیح و استفاده از متریال مناسب نیز می تواند بر روی میزان جلوگیری از ورود رطوبت تاثیر گذار باشد. بدین ترتیب بهتر است برای خرید سایبان بازویی به نصابان متبحر و کارکشته ایران سایبان مراجعه  شود.

نمونه کارها

کیفیت سایبان بازویی

سایبان بازویی با کیفبتهای متنوعی تولید میشود.معمولا برای ساخت سایه بان بازویی انتخاب متریال تاثیر زیادی بر روی کیفیت آن دارد. به همین خاطر شرکت های معتبر برای ساخت سایبان بازویی از آلومینیوم و یا استیل یا فولاد زنگ نزن استفاده می کنند. این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم.

از طرفی دیگر معمولا از پی وی سی یا پلی کربنات برای روکش این نوع سایبان ها استفاده می شود. بدین ترتیب دارای طول عمر طولانی بوده و همچنین رطوبت را از خود عبور نمی دهند. این موارد باعث شده تا کیفیت سایبان بازویی افزایش چشمگیری داشته باشد.

خرید اینترنی سایبان 

خرید اینترنتی سایبان مغازه،سایبان برقی و سایبان بازویی امروزه به راحتی از طریق سرچ در گوگل امکانپذیر میباشد. در خرید اینترنتی هر محصولی منجمله سایبان بازویی کسب اطلاعات جامع در آن خصوص متضمن یک خرید مطمئن میباشد. ایران سایبان جهت رعایت حقوق شهروندی با توجه به رسالت خود اطلاعات جامعی را در خصوص انواع سایبان در اختیار عموم قرار داده است.

شما میتوانید با مطالعه این اطلاعات و در صورت لزوم اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ایران سایبان خرید سایبان خود را بطور مطمئن انجام دهید.

بهترین تولید کنننده سایبان 

بهترین تولید کننده سایبان مغازه،سایبان بازویی، سایبان برقی و سایبان کالسکه ای را میتوان از طریق سابقه فعالیت و پروژه های اجرا شده تشخیص داد.

ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد با توجه به سابقه فعالیت بیش از نیم قرن خود و اجرا پروژه های متعدد از جمله تولید ادامه دار سایبان تبلیغاتی با تیراژ بالا برای شرکتهای مطرح کشور و ثبت اختراع در زمینه تولید سایبان به گواه مشتریان خود ایران سایبان بهترین تولید کننده سایبان میباشد.

ایران سایه بان

ایران سایبان|ایران سایه بان

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

آلاچیق
آلاچیق
07/07/2019
فرم استخدام
07/13/2020
نمایش همه
قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی

0
(0)

 قیمت سایبان بازویی

قیمت سایبان بازویی به چند عامل مهم بستگی دارد. فاکتورهای متراژ سایبان بازویی ، مدل سایبان بازویی،برقی یا دستی بودن سیستم جمه کننده سایه بان بازویی ،جنس روکش مورد استفاده در سایه بان بازویی عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان بازویی میباشند.

برای آشنایی با سایبان بازویی ، انواع آن و قیمت سایه بان بازویی در ابتدا ذکر چند نکته توسط مجموعه تولیدی ایران سایبان ضروری است .اول آنکه سایبان بازویی با نامهای سایبان جکی،سایبان فنری،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود.در صورت تجهیز سایبان بازویی به موتور برقی،ریسیور و ریموت با نام سایبان برقی و در صورت اضافه شدن سنسورهای هوشمند ایران سایبان نظیر سنسور لرزش ، سنسور باد و سنسور گرما به آن با نام  سایبان هوشمند نیز شناخته میشود.سایبان های بازویی ایران سایبان بصورت استاندارد بین دهنه های ۳ تا ۶ متر و با بازشوندگی ۲٫۵ متر،۲٫۸۰ و 3.30 سانت قابل تولید و عرضه میباشد.

 روکش سایبان بازویی در  مجموعه ایران سایبان از نوع دو طرف پی وی سی کره ای ، روکش نانو و روکش اسپانیایی استفاده میشود. ایران سایبان جهت ایجاد شفافیت لیست قیمت انواع سایبان بازویی و قیمت سایبان برقی خود را در لینک زیر قرار داده است .میتوانید پس از بررسی قیمتها جهت انجام مشاوره رایگان و ثبت سفارش با کارشناس فروش سایبان ایران سایبان از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی ارتباط برقرار فرمایید.

*زمان تحویل تمامی سفارشات درمجموعه ایران سایبان حداکثر سه روز کاری میباشد.*

قیمت سایبان برقی و دستی  ایران سایبان

(برحسب هر متر مربع)

ردیف مشخصات اجمالی نوع مدل

قمت

(به تومان)

1

سایبان بازویی “مدل اکونومی” ایران سایبان اسکلت بدون ناودانی، الومینیوم سبک ، روکشدو طرف پی وی سی 400 گرم

220.000

2

سایبان بازویی “مدل صادراتی گرید “ب” ایران سایبان اسکلت ناودانی دار، آلومینیوم سنگین ، روکشدو طرف پی وی سی کره ای 400 گرم

245.000

3

سایبان بازویی “مدل صادراتی گرید” آ ” ایران سایبان اسکلت ناودانی دار، آلومینیوم سنگین ، روکش دو طرف پی وی سی کره ای  610 گرم

275.000

4

سایبان بازویی “مدل فول باکس”  ایران سایبان اسکلت باکس دار با روکش دو طرفپی وی سی/اسپانیایی

390.000

5 فروش پک کامل تجهیز به موتور برقی شامل: موتور،ریسیور ریموت

برحسب توان و برند در سه رنج قیمتی قابل ارائه میباشد.

950.0001.100.000

1.300.000

6 هزینه حمل و نصب در مناطق 22 گانه تهران و تا ارتفاع 4 متر از سطح زمین

250.000

*همه مدلهای سایبان بازویی ایران سایبان قابل تجهیز به موتور برقی میباشند.

*برای مدلهای غیر برقی *هزینه اضافی بابت گیربکس،میله گرداننده و… دریافت نمیشود.

توضیحات

قیمت سایه بان بازویی

قیمت سایه بان بازویی را میتوانید از کارشناسان فروش ایران سایبان بصورت روزانه استعلام بگیرید. امروزه انواع سایبان را می توانید بر سر درب مغازه ها، رستورانها، فروشگاهها، تراس و حیاط خانه و ورودی های هر ساختمان مشاهده نمائید. سایبان ها علاوه بر نقش محافظت در برابر گرما، نورخورشید، باران و برف نقش تبلیغاتی نیز دارند. یکی از انواع پرکاربرد سایبان نوع بازویی آن است. قیمت سایبان بازویی با توجه به عوامل مختلف تشکیل دهنده آن تعیین می شود. گستردگی سایبان، نوع سایبان که می تواند برقی و یا دستی باشد، جنس روکش بکار رفته در آن و ابزار و یراق آلات سایبان هر کدام نقشی مهم در تعیین قیمت سایه بان بازویی دارند. قیمت سایه بان بازویی برقی بدلیل استفاده از موتور برقی در آن بیش از نوع دستی است. اگر چه سایبان بازویی دستی قیمت کمتری دارد ولی امروزه افراد کمتری آنرا سفارش می دهند. قیمت سایبان بازویی برقی به نوع موتور بکار رفته در سایبان و ریموت کنترل آن بستگی دارد. امروزه انواع موتورهای ایرانی و خارجی در ساخت سایبان وجود دارند که موجب تغییر در قیمت سایه بان می شود. اگر قصد تهیه یک سایبان بازویی را دارید یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده مناسب ترین قیمت سایبان بازویی ایران سایبان میباشد.

قیمت سایه بان بازویی

قیمت سایبان بازویی

عوامل موثر در قیمت سایبان بازویی

در ساخت سایبان بازویی اجزای مختلفی بکار می روند. هر کدام از این اجزا نقش تعیین کننده در قیمت سایبان بازویی دارند. روکش سایبان، موتور و یراق آلات آلومینیوم از اجزای سایبان بازویی هستند که هر کدام می تواند در انواع مختلفی تهیه و در ساخت سایبان بکار رود. مهمترین جزو در تعیین قیمت سایه بان بازویی از نوع برقی موتور آن است. موتور سایبان بازویی به توبولار موسوم است و می تواند از برندهای مختلفی تهیه گردد. انواع موتور ایتالیایی و آلمانی جزو موتورهای برتر سایبان بوده و بخش مهمی از قیمت سایبان بازویی به آنها مرتبط است. از دیگر اجزای سایبان بازویی پارچه آن است. پارچه سایبان می تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند. در نهایت ابزار و یراق آلات سایبان بازویی که از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود. در سایبان های بازویی دستی به دلیل استفاده از هندل بجای موتور برقی و ریموت از یک هندل دستی استفاده می شود. از اینرو قیمت سایبان بازویی دستی کمتر از نوع برقی آن است. به عبارتی هزینه های مربوط به نصب موتور و ریموت آن حذف می گردد.

ایران سایبان تولید کننده ارزانترین سایبان بازویی

ایران سایبان به عنوان بزرگترین مجری ساخت انواع سایبان دستی و برقی خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می نماید. تمام محصولات ایران سایبان با گارانتی  و خدمات پس از فروش کامل به مشتریان عرضه می شود. قیمت سایبان بازویی در ایران سایبان مناسب ترین قیمت در میان سایر رقبا را داشته و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ایران سایبان انواع مختلف سایبان اعم از سایبان برقی، سقف برقی، سایبان ماشین، سایبان چتری، سایبان بالکن و استخر را با قیمت مناسب و تضمین بهترین کیفیت عرضه می نماید. اگر قصد سفارش و خرید انواع سایبان را دارید بهترین قیمت سایبان بازویی و سایر انواع سایبان را از ایران سایبان استعلام نمائید.

سایبان بازویی

یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج، سایبان بازویی یا جکی ایران سایبان می باشد. این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقی یا سایبان فنری نیز می نامند. این موضوع به خاطر استفاده از فنر در این نوع سایبان ها و همچنین استفاده از موتور الکتریکی می باشد.

موتور الکتریکی اگر به درستی بر روی سایبان بازویی نصب شود، کمک می کند تا بتوان با کمترین فشار ممکن این سایه بان را باز و بسته کرد. سایبان بازویی حتی توسط افراد کم سن و سال نیز قابل باز و بسته کردن می باشند. این موضوع به خاطر راحتی استفاده از این نوع سایبان ها می باشد. زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند. این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد.

قیمت سایبان بازویی دستی

قیمت سایبان بازویی دستی : سایبان بازویی یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین نمونه از سایه بان های تولیدی ایران سایبان به شمار می رود. جنس روکش و پروفیل های مورد استفاده برای ساخت این نوع سایبان مغازه به گونه ای انتخاب می شود تا زنگ زدگی ناشی از رطوبت و همچنین نشتی رطوبت را شاهد نباشیم. و همین موضوع در قیمت سایه بان بازویی دستی بسیار موثر است چرا که سایبانهای بازویی با اسکلت و بازوهای آهنی نیز میتوان تولید نمود ولی با توجه به اهمیت تولید با کیفیت در ایران سایبان سراغ تولید این مدل سایبانهای بازویی نرفته ایم.

دلایل استفاده از سایه بان بازویی

یکی از دلایل اصلی که باعث شده استفاده از سایبان بازویی بیشتر شود، وجود نور مستقیم آفتاب بر روی درب و پنجره های مختلف می باشد. نور آفتاب از جمله عواملی است که می تواند هر محصولی را به راحتی از بین برده و یا باعث ایجاد تغییر رنگ و پوسیدگی در محصولات مختلف شود. بدین ترتیب در مواردی که مشکل ورود نور مستقیم آفتاب وجود داشته باشد، بهترین کار استفاده از سایه بان بازویی با مدل های مختلف از جمله دستی، اتوماتیک و هوشمند است.

یکی دیگر از عواملی که باعث شده استقبال از سایه بان های بازویی بیشتر شود، عوامل جوی مانند برف و باران و امکان ورود رطوبت از درب و پنجره ها است. ورود آب باران به داخل منازل، فروشگاه ها و… خسارات جبران ناپذیری را وارد می کند. به همین دلیل پیشگیری از .ورود آب باران به داخل هر مکانی می تواند یک کار پیشگیرانه و مقرون به صرفه محسوب شود. نصب صحیح و استفاده از متریال مناسب نیز می تواند بر روی میزان جلوگیری از ورود رطوبت تاثیر گذار باشد. بدین ترتیب بهتر است برای خرید سایبان بازویی به نصابان متبحر و کارکشته ایران سایبان مراجعه  شود.

کیفیت سایبان بازویی

معمولا برای ساخت سایه بان بازویی انتخاب متریال تاثیر زیادی بر روی کیفیت آن دارد. به همین خاطر شرکت های معتبر برای ساخت سایبان بازویی از آلومینیوم و یا استیل یا فولاد زنگ نزن استفاده می کنند. این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم. از طرفی دیگر معمولا از پی وی سی یا پلی کربنات برای روکش این نوع سایبان ها استفاده می شود. بدین ترتیب دارای طول عمر طولانی بوده و همچنین رطوبت را از خود عبور نمی دهند. این موارد باعث شده تا کیفیت سایبان بازویی افزایش چشمگیری داشته باشد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×