سایبان برقی
سایبان برقی
05/06/2017
سایبان فنری
سایبان فنری
05/06/2017
نمایش همه
سایه بان کالسکه ای

سایه بان کالسکه ای

5
(1)

،سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای بدون شک یکی از زیباترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود. قیمت سایه بان کالسکه ای معمولا کمتر از قیمت سایر سایبانها میباشد. به همین دلیل عموما بیش از سایر سایه بان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای داشتن یک سایه بان مناسب  برای خود دنبال چه امکانات و مزیت هایی هستید؟ زیبایی؟! کاربردی بودن؟! تبلیغات موثر؟! قیمت مناسب؟! اگر این ها اولویت های شما هستند. پیشنهاد ما چادر کالسکه ای خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این سایبان نوستالژیک با ما همراه باشید.

نمونه کارهای سایبان

 

خرید سایبان کالسکه ای

معرفی سایه بان کالسکه ای 

سایه بان کالسکه ای پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین سایبان ،تولید شده در تولیدی ایران سایبان می باشد. چادر کالسکه ای حالت ربع دایره ای و  دارد. این مدل سایبان در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح ارایه می شود.

مراحل ساخت سایبان کرکره ای

چادر کرکره، سازه فولادی نورد شده ای را شامل می شود. که بعد از اسمبل شدن، تبدیل به یک ربع دایره می شود. این سازه پولادین معمولا یا با مقطع دایروی یا مربع شکل نورد می شود. این موضوع باعث می شود. تا سایه بسیار مناسبی را ایجاد کند. برای ساخت اسکلت سایه بان کالسکه ای نیاز به نورد کردن فولاد میباشد. تا بتوان آن را به حالت نیم دایره تبدیل کرده و پس از نصب روکش دلخواه می توان از آن بیشترین بهره را برد.

سایبان کرکره ای

سایبان کرکره ای

ابعاد استاندارد سایبان نیم گرد 

چادر کالسکه ای ایران سایبان در بازار به نام های دیگری نیز شناخته میشود. از جمله: چادر کالسکه ای، سایبان کروک، سایبان چتری،سایبان کروی و… می باشد. سایه بان کالسکه ای یا سایبان کروک با ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد، اما معمولا بهتر است. ارتفاع نصب این سایبان به گونه ای باشد. که مزاحمتی برای افرادی که از محل نصب سایه بان کروک عبور می کنند، ایجاد نکند. سایه بان کالسکه ای به خاطر استفاده های بسیار مختلفی که دارد.می توان از روکش های مختلف با جنس و رنگ های مختلفی برای آن استفاده کرد. بدین ترتیب معمولا افراد مختلف می توانند سایبان کروک را بر اساس سلیقه شخصی و یا کاربرد مد نظر خود انتخاب کنند.

اجزای سایبان کالسکه ای

 

مشخصات سایه بان پله ای

چادر کالسکه ای ارزانتر از سایبان بازویی یا برقی می باشد. سایه بان کالسکه ای مدل قدیمی تر از سایبان برقی است. در چادر کالسکه ای محدودیتی در استفاده از پارچه وجود ندارد. چادر کالسکه ای معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شود. بازوهای جانبی سایه بان کالسکه ای فنر دارد و همچنین دارای یک گیربکس می باشد. یک لوله گرداننده در بالای سایه بان کالسکه ای قرار دارد. علاوه بر آن یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن چادر کالسکه ای در آن وجود دارد.

سایبان از دو بخش عمده اسکلت و روکش تشکیل میشود .

اسکلت سایه بان  کروکی:

اسکلت سایه بان کالسکه ای با دو کیفیت سبک و سنگین از بابت وزن استراکچر مورد استفاده در آن متغییر میباشد. سایه بان کالسکه ای سایبان پرکاربردی جهت استفاده عموم میباشد. این نوع سایبان توسط مجموعه تولیدی ایران سایبان در ابعاد تا 6 متر دهنه و با بازشو استاندارد 1.20 سانت قابل تولید میباشد.

قيمت سايبان كالسكه اي-2

روکش سایه بان کالسکه ای:

سایه بان کالسکه ای ایران سایبان با استفاده از انواع پارچه ها و روکش ها قابل طراحی و اجرا است. بنابراین بعد از مشاوره با کارشناسان ما در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید. چه نوع  روکش سایبان را برای فروشگاه خود انتخاب کنید. از جمله این روکش ها می توان به پارچه های راه راه با طرح های گوناگون، ترانزیت یک رو و … اشاره کرد. طبیعتا هر کدام از این موارد مزایا و امتیازات منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال برای چاپ تبلیغات بهترین گزینه بنر 13 انس کره ای می باشد اما اگر به دنبال طول عمر بیشتر هستید. پلی استر جوابگوی بهتری برای شما خواهد بود. در نتیجه تنوع پارچه و متریال به کار برده شده در سایه بان کالسکه ای زیاد است و خریدار می تواند بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب بهتری داشته باشد.

خرید سایبان کالسکه ای

خرید سایبان کروکی

روکش سایه بان کالسکه ای مغازه (کروک) از 4 نوع عمومی زیر تبعیت می کند.

1. پلی استر با روکش دو رو pvc (اتریشی و کره ای)
2.ترانزیت یک رو pvc(ایرانی)
3.بنر 13 انس استار کره
4.پارچه راه راه با طرح های مختلف

موارد 1 و 2 طول عمر بالاتر نسبت به مورد 3 دارند. ولیکن چاپ روی بنر کیفیت بالاتری دارد. و معمولا مشتریانی که طرح روی سایبان برای آنها اهمیت دارد، از مورد 3 استفاده می کنند. سایه بان کالسکه ای هم اکنون محبوبیت زیادی در میان قشرهای مختلف در سراسر دنیا دارند. سال‌های زیادی است که چادر کالسکه ای در اروپا از محبوبیت زیادی برخوردار است. روکش سایه بان کالسکه ای تنوع بسیار بالایی دارد.

نمونه کارهای سایبان

انواع روکش سایبان کروکی

انواع روکش سایبان ، از روکش ترانزیت گرفته تا روکش دو طرف پی وی سی کره ای برای سایه بان کالسکه ای قابل اجراست. این نوع سایبان جهت مصارف تبلیغاتی نیز مشتریان زیادی دارد.و با نام سایبان تبلیغاتی کالسکه ای شناخته میشود.

 

قابلیتهای سایه بان کالسکه ای

یکی از اصلی ترین قابلیتهایی که این مدل سایه بان دارد. ایجاد سایه ای بسیار مناسب برای محل نصب میباشد. این موضوع باعث شده تا سایه بان کالسکه ای را بتوان به عنوان یکی از کاربردی ترین نمونه های سایبان های تولیدی ایران سایبان شناخت. علاوه بر اینکه سایه ای بسیار مناسب بر روی محل مورد نظر می توان با نصب سایه بان کروک ایجاد کرد. فضایی که این سایبان اشغال می کند زیاد نبوده، زیرا با عرض و ارتفاع کم نیز می توان چادر کالسکه ای را تولید کرد. بدین ترتیب برای مکان هایی که محدودیت طول و عرض وجود داشته نیز گزینه بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

خرید سایبان

چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه کالسکه ای 

یکی دیگر از قابلیتهای چادرکالسکه ای، امکان درج تبلیغات بر روی روکش آن می باشد. با توجه به شکل ظاهری که سایه بان کالسکه ای دارد، می توان تبلیغات بسیار مفید و کاربردی را توسط آنها انجام داد. زیرا نمای ظاهری این نوع سایه بان ها بسیار مناسب و دکوراتیو بوده و این موضوع باعث استقبال بیشتر از سایه بان کروک شده است. سایبان کروک را در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی می توان تولید کرد. این موضوع باعث شده تا سایه بان کالسکه ای بتواند نیاز بسیاری از افراد را به راحتی برطرف نماید.

انواع سایه بان کالسکه ای

در مجموعه تولیدی ایران سایبان،سایه بان کالسکه ای با متریالهای مختلفی تولید و عرضه میشود.معمولا برای سایه بان کالسکه ای از روکش ترانزیت استفاده مییشود.  بسته به سلیقه کارفرما میتوان چادر کالسکه ای را با کیفیتهای مختلف نیز تولید نمود از جمله:

سازه کالسکه ای کره ای

سایبان کالسکه ای کره ای

سایبان با پارچه کره ای

سایه بان کالسکه ای ترانزیت

فروش سایبان کالسکه ای

فروش سایبان 

چادر کالسکه ای بنری

"تبلیغات

سایه بان کالسکه ای فلکسی

"تبلیغات

سایه بان کالسکه ای نانو

سایبان کالسکه ای نانو

کاربردهای سایه بان کالسکه ای:

سایه بان کالسکه ای معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره  و همینطور سردرب مغازه ها استفاده می‌شود. این مدل سایبان، ارزانتر از سایبان بازویی یا سایبان برقی می باشد. سایه بان نوستالژیک مدل قدیمی تر از سایبان برقی است. در چادر کالسکه ای ایران سایبان محدودیتی در استفاده از پارچه وجود ندارد. نکته شایان توجه در سایه بان کالسکه ای شکل سازه می باشد که حالت آیرو دینامیک دارد و برای مناطق بادخیز بسیار مناسب است. از چادر کالسکه ای از سالیان پیشین بعنوان سایبان مغازه استفاده شده و میشود. با توجه به شکل چادر کالسکه ای از آن داخل کافه ها و رستورانها هم بعنوان سایبان دکوراتیو میتوان بهره برد.

سایبان ربع دایره

سایبان ربع دایره

 چادر کالسکه ای امروزه نه تنها برای سردب مغازه ها استفاده میشود. بلکه با توجه به کارایی بالایی که از خود نشان داده توانسته کاربردهای دیگری نیز پیدا نماید. از جمله:

چادر کالسکه ای تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی کالسکه ای ایران سایبان یکی از محصولات پرفروش در این زمینه میباشد.

سایه بان کالسکه ای تراس

یکی از کاربردهای سایه بان کالسکه ای ،استفاده از آن بعنوان سایبان تراس در آپارتمانها میباشد.

سایه بان-تراس-سایه بان-کالسکه ای

سایه بان-تراس-سایه بان-کالسکه ای

سایه بان کالسکه ای خودرو

چادر کالسکه ای خودرو نمونه موفق دیگری از طراحی خلاقانه متخصصان ما در ایران سایبان میباشد.

سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو

سایه بان کالسکه ای درب

سایبان درب یکی از کاربردهای فراوان سازه کالسکه ای است.

سایبان درب

سایبان درب

چادر کالسکه ای استخر

سایه بان کالسکه ای استخر

سایه بان کالسکه ای ویلا

سازه کالسکه ای ویلا،چادر کالسکه ای باغ و رستوران نیز کاربردهای دیگری از سایه بان کالسکه ای ایران سایبان هستند.

""</a

سایه بان کالسکه ای اداری

سایه بان کالسکه ای (2)

دلایل استفاده فراوان از چادر کالسکه ای

الف-استحکام بالا سایه بان کالسکه ای 

یکی از دلایل اصلی استقبال بسیار زیاد از سایه بان کالسکه ای ایران سایبان، استحکام بسیار زیاد آن می باشد. معمولا از فولاد برای ساخت این نوع از سایه بان ها استفاده می شود. این موضوع باعث می شود تا سایه بان کالسکه ای بسیار محکم و با دوام باشد.و با توجه به حالت آیرودینامیکی خود نسبت به سایبان بازویی و همچنین سایبان برقی مخصوصا در مواقع باد از استحکام بالاتری برخوردار باشد.

ب-پوشش کامل سایه بان کالسکه ای 

از دیگر دلایل استفاده زیاد از سایه بان کالسکه ای ایران سایبان، می توان به پوشش کامل درب مغازه ها اشاره کرد. پوشش این نوع از سایبان ها به نحوی می باشد که نور آفتاب به هیچ وجه نمی تواند از آن عبور کند. همچنین سایه بان کالسکه ای دارای قابلیتی می باشد. که از ورود گرد و غبار به داخل مغازه ها نیز جلوگیری نماید. بدین ترتیب افرادی که به ورود گرد و غبار به داخل مغازه خود حساس بوده نیز می توانند به راحتی با انتخاب سایه بان کالسکه ای، این مشکل را برطرف نمایند. سایه بان کالسکه ای علاوه بر همه این نکات مثبت، از ورود آب باران به داخل مغازه نیز جلوگیری می کند. بدین ترتیب مزیت هایی که انواع مختلف سایبان داشته را این نوع از سایه بان ها به صورت یکجا دارند.

سایبان کالسکه ای نانو

سایبان نانو

ج-تبلیغات گسترده روی چادر کالسکه ای مغازه

یکی دیگر از دلایل استفاده از سایه بان کالسکه ای، امکان درج تبلیغات مختلف می باشد. معمولا در دنیای امروزی مارکتینگ یا تبلیغات در هر کاری حرف اول را می زند. بدین ترتیب افرادی که قصد دارند کسب و کار خود را با موفقیت روز افزون پیش ببرند، می توانند از سایه بان کالسکه ای استفاده نمایند.این قابلیت بخصوص مورد توجه شرکتها و برندها قرار گرفته چرا کخ با توجه به گستردگی فضای تبلیغاتی این نوع سایبان گزینه بسیار مناسبی به عنوان سایبان تبلیغاتی در کنار سایبان تبلیغاتی بازویی وهمینطور چتر تبلیغاتی میباشد.

""</a

مزایای سایه بان کرکره ای 

سازه پارچه ای کالسکه ای طرفداران بی شماری دارد!

چادر کالسکه ای طرفداران زیادی میان صاحبان کسب و کار دارد. چرا که چنین انتخابی مزایای زیادی برای آن ها به همراه خواهد داشت. اما اگر شما برای اولین بار در صدد انتخاب و خرید یک سایه بان برای فروشگاه یا مغازه خود هستید. پیشنهاد می کنیم با مطالعه گزارش جاری از مزایای خرید سایه بان کالسکه ای آشنا شده و در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید.

شرکت ایران سایه بان

شرکت ایران سایه بان

سایبان ربع دایره ای، انتخابی عالی برای تبلیغات برند شما

سایه بان کالسکه ای ایران سایبان، بهترین وسیله برای داشتن یک تبلیغات بی نظیر و چشمگیر است. این نوع از سایه بان مغازه که با نام سایبان تبلیغاتی کالسکه ای شناخته میشود. با توجه به فضای زیادی که پوشش داده و جنس متریال و پارچه به کار برده شده در آن یکی از بهترین فضاها برای چاپ تبلیغات می باشد. علاوه بر این قیمت این نوع از سایبان های فروشگاهی نیز نسبت به سایر انواع آن کمتر بوده و می توان گفت برای تبلیغات مقرون به صرفه تر می باشد. البته بایستی حتما در هنگام خرید به مرغوب بودن پارچه آن نیز توجه نمایید. بدین ترتیب اگر هدف شما بعد از قرار دادن یک پوشش مناسب برای جلوگیری از تابش آفتاب، طراحی محلی برای تبلیغات است، پیشنهاد اول ما چادر کالسکه ای خواهد بود. تبلیغات بر روی این نوع از سایه بان ها، نه تنها از نظر هزینه انتخابی بسیار اقتصادی است، بلکه زیبایی و جذابیت را نیز به همراه دارد.

تماس با ایران سایبان

زیبایی چادر کالسکه، یک نوستالژی یه یاد ماندنی

چادر کالسکه ای ایران سایبان چنانچه از نامش پیداست به شکل روکش های کالسکه های قدیمی طراحی شده است. که از سه طرف پوشش کامل دارد. طراحی کلاسیک این نوع از سایه بان های مغازه می تواند هر نوع فروشگاه و یا مغازه ای را به یک ضلع جذاب منطقه تبدیل سازد. اگر قصد تبلیغات بر روی سایه بان را ندارید. و فقط برای یک پوشش در برابر نور آفتاب و گرد و غبار و باران می خواهید از آن استفاده کنید، بهتر است. سایه بان کالسکه ای را از رنگ بندی و مدل هایی انتخاب کنید. که آن چهره کلاسیک و سنتی خود را حفظ کرده باشد. در این حالت توجه عموم و مردم گذرا از آن منطقه به سایه بان مغازه شما به تنهایی یک تبلیغات مثمر ثمر خواهد بود.

انواع-سایبان-مغازه

یراق آلات سایه بان کالسکه ای 

همراه سایه بان کالسکه ای دو عدد یراق نصب نیز ارسال می گردد. طریقه نصب سایبان بسیار آسان است. لازمست یراق آلات سمت چپ و راست محل نصب جوش یا رول بولت گردند. و سپس سایه بان کالسکه ای ایران سایبان روی این یراق آلات قرارداده شده و پیچ مربوطه بسته شود.آموزش ساخت سایبان کرکره ای و تامین قطعات انواع سایبان نیز  برای همکاران نیز توسط کارشناسان ایران سایبان صورت میپذرد.

قیمت سایبان کالسکه ای 

قیمت سایه بان کالسکه ای برحسب متراژ آن و البته متریال مورد استفاده در این نوع سایبان محاسبه میگردد. بازشوندگی هر چادر کالسکه ای بصورت استاندارد تا 1.20 سانتیمتر میباشد. و در متراژهای بالا ،بابت افزایش استحکام سازه، سایه بان کالسکه ای اسکلت تقویت شده توسط ایران سایبان ساخته میشود. جهت اخذ مشاوره رایگان و استعلام قیمت سایبان گرد و همچنین قیمت انواع سایبان مغازه با ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت انواع سایبان و مشاوره رایگان

ثبت سفارش تولید چادر کالسکه ای

برای ثبت سفارش انواع سایبان از جمله سایبان نیم دایره ای میتوانید با کارشناسان ایران سایبان تماس حاصل نمایید و پس اخذ مشاوره رایگان،سفارش خود را برای تولید سایبان ثبت نمایید.

انواع محصولات سایبان مغازه ایران سایبان از جمله:سایبان مغازه ، سایبان برقی،سایه بان کالسکه ای،سایبان خودرو،سایبان تراس، سایبان پارکینگ ،سایبان بالکن ،سایبان تبلیغاتی،سایبان مغازه و سایبان برقی و تبلیغاتی ایران سایبان در قیمتهای متنوع آماده ارایه میباشد .

قیمت سایه بان کالسکه ای

 

سایت ایران سایبان

نمونه کارهای سایه بان و چادر 

سایبان کلانتری

تولید و نصب سایه بان کالسکه ای برای کلانتری قائم واقع در بلوار ارتش توسط تیم ایران سایبان صورت پذیرفت.

یکی از کاربردهای چادرهای کالسکه ای استفاده از آن در مراکز اداری میباشد.

سایبان کاشی تبریز 

تولید و نصب چادر کالسکه ای برای بخش اداری کارخانه کاشی تبریز توسط تیم مجرب ایران سایبان صورت پذیرفت.

سایه بان کالسکه ای تبریز

نصب سایه بان در مغازه بندرعباس

تولید و ارسال سایبان مغازه از نوع چادر کالسکه ای به شهرستان منوجان بندرعباس صورت پذیرفت.

باعث افتخار ایران سایبان است که توانسته از دورترین شهرستانها نیز  بطور مستقیم با مشتریان خود در تماس باشد.

سایبان مغازه،سایه بان کالسکه ای ،سایبان باکیفیت کالسکه ای ،سایبان با کیفیت مغاره

سایه بان-مغازه-سایه بان-کالسکه ای

سایه بان کالسکه ای نسیم شهر

تو لید و نصب سایه بان کالسکه ای توسط تیم ایران سایبان در نسیم شهر

سایه بان باربیکیو

""</a

سایبان دکه

سایه بان کالسکه ای باغ

سایه بان کالسکه ای ایران سایبان برای استفاده بعنوان محافظ درب باغ در شهریار تولید و نصب گردید.

سایبان کالسکه ای(سایبان کروک) (4)

ایران سایبان،سایبانی به وسعت ایران”

نمونه کارهای بیشتر                              ثبت سفارش سایبان کالسکه ای

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

0
(0)

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟

چرا ایران سایبان را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که ذهن برخی مشتریان را بخود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید. دلایل زیادی برای انتخاب یک سایبان وجود دارد. که به جرات میتوان گفت مهمترین دلیل آن فروشنده معتبر میباشد. بنابر دلایل زیر خرید  از شرکت ایران سایبان توصیه میشود.

تنها تولید کننده سایبان دارای ثبت اختراع در کشور 

ایران سایبان، تنها تولید کننده سایبان در کشور میباشد که موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

دارای بیش از 50 سال سابقه درخشان در تولید انواع سایبان

ایران سایبان، از سال 1360 با مدیریت آقای مردی، فعالیت خود را در تولید انواع سایبان شروع کرده استو در این مدت پروژهای بیشماری را اجرا نموده است. برخی از پروژه های اخیر این مجموعه بزرگ را میتوانید در اینستاگرام رسمی ایران سایبان مشاهده نمایید.

دارای شرکت ثبت شده 

ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون 

ایران سایه بان از تیرماه 1396 نماد اعتماد الکترونیکی خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. یکی از راههای تشخصیص ایران سایبان اصلی از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد.

دارای مدیریت پاسخگو 

مدیریت دکتر مردی موجب گردیده، پرسنل ایران سایبان پاسخگوی تمامی سوالات هموطنان باشند و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی در خصوص سایبان با سرعت آن را رفع نمایند.

کیفیت تضمین شده

تولید و فروش انواع سایبان با کیفیت یکی از سیاستهای شرکت ایران سایبان است. 

ارسال به سراسر کشور با قیمت تولیدی 

یکی دیگر از سیاستهای ایران سایبان ارسال انواع سایبان به سراسر کشور با قیمت تولیدی است. تا به این ترتیب حتی شهرهای دور از پایتخت هم امکان دستیابی به سایبان با کیفیت با قیمت تولیدی را داشته باشند.

خرید از تولید کننده 

ایران سایبان تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید.

راههای تماس با ایران سایبان

برای خرید انواع سایبان میتوانید از طرق زیر با شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

سایتهای ایران سایبان

سایتهای رسمی شرکت ایران سایبان به شرح زیر است. از همکاران و مشتریان محترم تقاضا میشود. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. تا گرفتار سواستفاده کنندگان از برند ایران سایبان نشوند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند.

www.iransayeban.com

www.iransayehban.com

www.saybaniran.com

آدرس: تهران، بزرگراه آزادگان،شهرک علی آباد قاجار، خیابان امام خمینی،جنب هایپر مارکت

دفتر فروش:           3002 90 44-021

کارشناس فروش :  19 95 819 -0920

تلفن کارگاه :            55848821-021

مدیریت فروش:       29 48 169-0912

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

زمان تحویل سایبان پس از سفارش چه مدت است؟

0
(0)

زمان تحویل سایبان پس از ثبت سفارش 3-6 روز توسط ایران سایبان میباشد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟

0
(0)

بله، ایران سایبان برای تمام شهرستانهای کشور عزیزمان،برای کشورهای همجوار و حتی کشورهای اروپایی ارسال سایبان را انجام میدهد. شایان ذکر است اعلام نماییم با داشتن تیم نصب بسیار حرفه ای که در اختیار داریم، در صورت تمایل مشتریان  میتوانیم علاوه بر ارسال سایبان،نصب سایبان را نیز انجام دهیم.

 

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

ایران سایبان طرف قرارداد با چه شرکتهایی بوده است؟

0
(0)

شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تولید چادر تبلیغاتی میباشد. ما مجری تبلیغات برندها و شرکتها روی انواع سایبان کالسکه ای،سایبان بازویی،چتر و آلاچیق میباشد.برخی مشتریان سایبان تبلیغاتی ایران سایبان عبارتند از :شرکت ایرانسل،شرکت همراه اول،شرکت کاله،شرکت سولیکو، شرکت گلرنگ،شرکت کیمبال ،صنایع لبنی صباح،صنایع لبنی دامداران، آب معدنی بلومر، آب معدنی دیزین، شرکت کلاسنو،شکت دنت، چای محمود، شرکت دبش ، شرکت مینو، شرکت سامسونگ، شرکت ال جی،شرکت گلنوش،شرکت رایتل ،شرکت شمس شرکت جوجو،شرکت الکتروژن،شرکت تحفه و بسیاری مشتریان دیگر در واقع تبلیغات روی سایبان  برای اکثر برندهای معتبر طی 50 سال اخیر در ایران توسط  ایران سایبان صورت پذیرفته است.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

0
(0)

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟ ایران سایبان از سال ۱۳۶۰با هدف تولید و فروش انواع سایبان مغازه فعالیت خود را آغاز کرده و با مدیریت دکتر مردی تنها تولید کننده سایبان است که موفق به ثبت اختراع شده است.

ایران سایه بان افتخار همکاری با برندهای مطرح و معتبر کشور در زمینه سایبان تبلیغاتی طی سالیان متمادی و بطور مستمر را دارد. کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است.

سایباتهای رسمی ایران سایه بان

موفقیت روز افزون ایران سایبان باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر سوء استفاده از نام تجاری ایران سایبان افتاده و سایت هایی با نام مشابه و کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای ایران سایبان اصلی معرفی کنند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سایبان داشته، باید با احتیاط بیشتری عمل کرده و ابتدا سایتهای ایران سایبان رسمی را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند.

  1.  www.iransayeban.com
  2.  www.iransayehban.com
  3.  www.saybaniran.com
  4. اینستاگرام ایران سایبان

جهت اخد مشاوره رایگان،استعلام قیمت و ثبت سفارش سایبان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت اختراع سایبان برقی

ثبت اختراع سایبان برقی

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

×