نصب سایبان برقی آفتابگیر ویلا در بابل
23 آبان 1397
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی
سایبان کالسکه ای تبلیغاتی نصب در سوپر
23 آبان 1397
نمایش همه
نصب سایبان کالسکه ای

نصب سایبان کالسکه ای

0
(0)

نصب سایبان کالسکه ای

نصب سایبان کالسکه ای شاید به نظر آسان بیایید. اما نیاز به مهارت خاصی دارد. بنابراین کمک گرفتن از نصابان شرکت ایران سایبان برای نصب چادر کالسکه ای گزینه ی مناسبی برای نصب است. اگر در حین نصب سایبان، مشکلی پیش آید، توسط نصابان برطرف می شود.

نصب سایه بان کالسکه ای نصب شده روی درب زیاد زمان بر نبوده و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. پس از  آنکه نصب سایبان توسط نصابان ماهر انجام شد، شما می توانید از خدمات پس از فروش سایبان نیز بهره مند شوید. کافی است در زمان بروز مشکل با مشاوران شرکت تماس گرفته و خدمات مورد نظر را دریافت کنید.

خرید سایبان کالسکه ای

اطلاعاتی در مورد سایبان کروک نصب شده روی درب :

سایبان کالسکه ای نصب شده روی درب جزو محبوب ترین سایبان ها محسوب می شود. این سایبان علاوه بر ایجاد سایه در محیط مورد نظر، در زمان بارش برف و باران هم نقش حفاظتی دارد. طراحی سایبان کالسکه ای به صورت ربع دایره است بدین ترتیب پوشش دهی بسیار بالایی داشته و مورد استفاده برای انواع درب های ورودی است.

از جمله جاهایی که سایبان کالسکه ای اجرا شده روی درب کاربرد دارد عبارتند از :

  • کافه و رستوران ها
  • انواع گل فروشی
  • درب های ویلا ها
  • هتل ها و …

سایبان کروکی نصب شده روی درب قابلیت چاپ موارد تبلیغاتی و لوگوی کسب و کارتان را دارد. این نوع سایبان به دلیل زیبایی ظاهری که دارد خیلی مورد توجه قرار می گیرد بنابراین محل مناسبی برای درج تبلیغات خواهد بود. بدین ترتیب کسب و کار شما در حافظه ی تصویری رهگذران ثبت می شود. سایبان تبلیغاتی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

سایبان کالسکه ای اجرا شده روی درب با هر ابعاد و اندازه ای قابل سفارش است. در کل این سایبان فضای زیادی برای نصب لازم ندارد و برای درب هایی با طول و عرض کم هم مناسب است. سایه بان کالسکه ای به نسبت سایر سایبان ها (مقرون به صرفه تر) است و به دلیل نصب آسان و سریع، مورد استقبال قرار گرفته است.

نصب سایه بان کالسکه ای

نصب سایه بان کالسکه ای

 قیمت سایه بان کالسکه ای نصب شده روی درب به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت سایبان کالسکه ای اجرا شده روی درب به عوامل متعددی مثل :

  • متراژ
  • مواد اولیه
  • تجهیزات اضافه شده به سایبان
  • هزینه ی نصب
  • هزینه ی تعمیرات بستگی دارد.

به طور کلی هر چقدر ابعاد محل نصب سایبان بزرگ تر باشد طبیعتا از متریال و مواد اولیه ی بیشتری نیز برای تولید استفاده می شود. بدین ترتیب هرچقدر ابعاد سایبان بزرگتر باشد بهای تمام شده ی آن نیز بیشتر می شود.

نمونه کارهای سایبان

اینکه برای سفارش سایبان کالسکه ای اجرا شده روی درب چه متریال و مواد اولیه ی باید استفاده شود بستگی به شرایط آب و هوایی آن منطقه دارد. اصولا بدنه ی سایبان کالسکه ای ضد زنگ بوده تا در برابر رطوبت زنگ زده و پوسیده نشود. پارچه ی انتخابی نیز باید مطابق با شرایط جوی محل نصب سایبان، انتخاب شود. به طور کلی باید پارچه ای انتخاب شود تا در برابر نور خورشید باد و باران مقاومت کافی داشته باشد.

خرید سایبان کالسکه ای

خرید سایبان کالسکه ای

عوامل موثر در نصب سایه بان کالسکه ای :

سایبان کالسکه ای مغازه , سایبان کالسکه ای , سایبان مغازه , سایبان برقی , نصب چادر کالسکه ای , نصب سایبان مغازه , اجرا سایبان کالسکه ای , اجرا سایبان مغازه , سایبان تبلیغاتی  , نصب سایبان تبلیغاتی , اجرا سایبان تبلیغاتی , سایبان تبلیغاتی زعفران حمید

[/av_textblock]

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×