سایبان پوششی
چادر پوششی
26 دی 1399
چادر بازویی
چادر بازویی
26 دی 1399
چادر کالسکه ای

چادر کالسکه ای

 چادر کالسکه ای و آشنایی با آن 

چادر کالسکه ای پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین نوع سایبان مغازه ،تولید شده در  ایران سایبان می باشد.سایبان کالسکه ای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت استفاده به عنوان سایبان مغازه در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح ارایه می شود.در اوایل قرن نوزدهم نیز از سایبان کالسکه ای با پارچه‌های کرباس پنبه ای استفاده می‌شد.

خرید سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای چیست؟

سایبان کالسکه ای (کروک) سازه فولادی نورد شده ای را شامل می شود که بعد از اسمبل شدن تبدیل به یک ربع دایره می شود. این سازه پولادین معمولا یا با مقطع دایروی یا مربع شکل نورد می شود.این موضوع باعث می شود تا سایه بسیار مناسبی را ایجاد کند. برای ساخت اسکلت سایه بان کالسکه ای نیاز به نورد کردن فولاد بوده تا بتوان آن را به حالت نیم دایره تبدیل کرده و پس از نصب روکش دلخواه می توان از آن بیشترین بهره را برد.

سایبان کالسکه ای ایران سایبان در بازار به نام های دیگری نیز مشهور بوده از جمله،چادر کالسکه ای، سایبان کروک، سایبان چتری،سایبان کروی و… می باشد. سایه بان کالسکه ای یا سایبان کروک با ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد، اما معمولا بهتر است ارتفاع نصب این سایبان ها به گونه ای باشد که مزاحمتی برای افرادی که از محل نصب سایه بان کروک عبور می کنند، ایجاد نکند. سایبان کالسکه ای به خاطر استفاده های بسیار مختلفی که دارد، می توان از روکش های مختلف با جنس و رنگ های مختلفی برای آن استفاده کرد. بدین ترتیب معمولا افراد مختلف می توانند سایبان کروک را بر اساس سلیقه شخصی و یا کاربرد مد نظر خود انتخاب کنند.

خرید سایبان کالسکه ای

خرید سایبان کالسکه ای

چادر کالسکه ای بدون شک یکی از زیباترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های قابل استفاده برای مغازه به شمار می رود. قیمت سایه بان کالسکه ای معمولا کمتر از قیمت سایر سایبانها میباشد به همین دلیل عموما بیش از سایر سایه بان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای داشتن یک سایه بان مناسب  برای خود دنبال چه امکانات و مزیت هایی هستید؟ زیبایی؟! کاربردی بودن؟! تبلیغات موثر؟! قیمت مناسب؟! اگر این ها اولویت های شما هستند، پیشنهاد ما سایبان کالسکه ای خواهد بود.برای آشنایی بیشتر با  سایه بان کالسکه ای با ما همراه باشید.

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای

مزایای چادر کالسکه ای

چادر کالسکه ای طرفداران بی شماری دارد!

سایبان کالسکه ای طرفداران زیادی میان صاحبان کسب و کار دارد چرا که چنین انتخابی مزایای زیادی برای آن ها به همراه خواهد داشت. اما اگر شما برای اولین بار در صدد انتخاب و خرید یک سایه بان برای فروشگاه یا مغازه خود هستید، پیشنهاد می کنیم با مطالعه گزارش جاری از مزایای خرید سایبان کالسکه ای آشنا شده و در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید.

سایه بان کالسکه ای انتخابی عالی برای تبلیغات برند شما

سایبان کالسکه ای ایران سایبان، بهترین وسیله برای داشتن یک تبلیغات بی نظیر و چشمگیر است. این نوع از سایه بان مغازه که با نام سایبان تبلیغاتی کالسکه ای شناخته میشود. با توجه به فضای زیادی که پوشش داده و جنس متریال و پارچه به کار برده شده در آن یکی از بهترین فضاها برای چاپ تبلیغات می باشد. علاوه بر این قیمت این نوع از سایبان های فروشگاهی نیز نسبت به سایر انواع آن کمتر بوده و می توان گفت برای تبلیغات مقرون به صرفه تر می باشد. البته بایستی حتما در هنگام خرید به مرغوب بودن پارچه آن نیز توجه نمایید. بدین ترتیب اگر هدف شما بعد از قرار دادن یک پوشش مناسب برای جلوگیری از تابش آفتاب، طراحی محلی برای تبلیغات است، پیشنهاد اول ما سایبان کالسکه ای خواهد بود. تبلیغات بر روی این نوع از سایه بان ها، نه تنها از نظر هزینه انتخابی بسیار اقتصادی است، بلکه زیبایی و جذابیت را نیز به همراه دارد.

نصب سایه بان کالسکه ای

نصب سایه بان کالسکه ای

زیبایی سایبان کروکی، یک نوستالژی یه یاد ماندنی

سایبان کالسکه ای ایران سایبان چنانچه از نامش پیداست به شکل روکش های کالسکه های قدیمی طراحی شده است که از سه طرف پوشش کامل دارد. طراحی کلاسیک این نوع از سایه بان های مغازه می تواند هر نوع فروشگاه و یا مغازه ای را به یک ضلع جذاب منطقه تبدیل سازد. اگر قصد تبلیغات بر روی سایه بان را ندارید و فقط برای یک پوشش در برابر نور آفتاب و گرد و غبار و باران می خواهید از آن استفاده کنید، بهتر است سایبان کالسکه ای را از رنگ بندی و مدل هایی انتخاب کنید که آن چهره کلاسیک و سنتی خود را حفظ کرده باشد. در این حالت توجه عموم و مردم گذرا از آن منطقه به سایه بان مغازه شما به تنهایی یک تبلیغات مثمر ثمر خواهد بود.

×