نصب سایبان برقی مغازه
نصب سایبان برقی مغازه در شیرینی لادن
11/12/2018
نصب سایبان برقی آفتابگیر ویلا در بابل
11/13/2018
نمایش همه
قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی

0
(0)

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی با توجه به داشتن موتور برقی،ریسیور و ریموت بالاتر از قیمت سایبان دستی میباشد. در واقع تنها تفاوت سایبان دستی و سایبان برقی در تجهیز چادر برقی به موتور میباشد.عوامل مختلفی روی قیمت سایه بان برقی موثر هستند.

عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی 

ابعاد سایبان برقی 

ابعاد سایبان برقی روی قیمت تمام شده آن تاثیر گذار است. چادر برقی تا دهنه 6 متر و با بازشوندگی استاندار 2.5 متر و در موارد خاص تا 3 متر قابلیت طراحی و تولید میشود.

روکش مورد استفاده در  سایه بان  برقی

پارچه سایبان برقی از دیگر اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی مغازه است که سبب تفاوت قیمت سایبان برقی (سایبان بازویی)می شود.

پارچه سایبان باید طوری باشد تا در برابر نور خورشید و آب مقاومت داشته و به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و شل نشود . به همین منظور پارچه سایبان باید دارای پوشش صددرصدی اکلریک باشد. گاهی قیمت سایبان برقی از لحاظ پارچه آن توسط برخی فروشندگان بسیار ارزان محاسبه می شود که نشان دهنده پارچه غیراستاندارداست.

موتور سایه بان برقی 

موتور سایه بان برقی متنوعی روی سایبان قابلیت نصب دارد.

اسکلت سایبان برقی

سازه سایبان برقی معمولا از آلومینیوم ساخته می شود ولی بطور سنتی از سازه سایبان برقی آهنی نیز تولید می شود این خود  عامل مهم تفاوت قیمت سایبان برقی نسبت به چادر دستی میباشد است.

قطعات سایبان برقی

مفاصل سایبان برقی، باید از جنس آلومینیوم و با روش ریخته گری تحت فشار و یا دایکاست تولید شوند ولی در بازار انواع مختلف مفاصل از جنس های متفاوت مانند چدن، پلاستیک ،آهن وآلومینیوم با روش ریخته گری سنتی یا ماسه ای وجود دارد که به واسطه وجود منافذ و تخلخل در ساختار آنها به شدت درهنگام باد آسیب پذیر می باشند که تفاوت جنس این مفاصل خود عامل دیگر تفاوت قیمت سایبان برقی است.
شفت در سایبان برقی که پارچه به دور آن جمع می شود باید از جنس آلومینیوم و یا آهن بوده و از لحاظ ساختار و ضخامت دارای مقاومت باشد به طوریکه در عرض بزرگ خم نشود. استفاده از شفت های ضعیف توسط فروشندگان باعث کم شدن قیمت سایبان برقی می شود.

قیمت چادر برقی

قیمت چادر برقی

قیمت سایبان برقی:

قیمت سایبان برقی در انواع سایبان ها برای مغازه،منازل،آلاچیق،پارکینگ ها و…متفاوت است.

که این تفاوت کاربردها تفاوت در ساختار آنها و در نتیجه تفاوت در قیمت سایبان برقی نیز ایجاد می کند.

سایبان برقی (سایبان بازویی) در پارکینگ های روباز به منظور جلوگیری از تابش نور خورشید به خودرو و یا در مغازه ها به منظور ارایه ی خدمات بهتر به مشتریان و یا در رستوران های مختلف به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرند.برای خرید سایبان برقی مغازه  با کیفیت عالی و قیمت مناسب با ایران سایبان تماس گرفته و از خدمات بی نظیر ما بهره مند گردید.

ایران سایبان با سابقه طولانی در تولید انواع سایبان مغازه آماده ارائه مشاوره رایگان و فروش انواع سایبان مغازه،سایبان برقی،سایبان کالسکه ای و سایبان تبلیغاتی میباشد.

اجرا و نصب سایبان برقی،نصب سایبان کالسکه ای، بصورت استاندارد و صحیح و در کمترین زمان ممکن  در مجموعه ایران سایبان صورت می پذیرد.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×