چادر برقی دو طرفه 

چادر برقی دو طرفه سایبان های بازویی یا برقی هستند، که در هر مکانی می توان از آنها استفاده نمود. از این رو شما می توانید به راحتی و با استفاده از این سایه بان ها از تابش مستقیم نور خورشید بر سردرب مغازه جلوگیری نمایید. یا میتوانید این نوع سایبان را به عنوان سایبان ویلا مورد بهره برداری قراردهید.یا این که با استفاده از این سایه بان ها بر روی میز های کافی شاپ، از تابش نور خورشید بر روی میز جلوگیری کنید.

خرید سایبان دو طرفه ☎️ 44903002

معمولا سایبان برقی دو طرفه برای فضاهای باز مورد استفاده قرارمیگیرند .چرا که برای فضاهایی که بتواند برای اتصال سایبان برقی از دیوار استفاده نمود استفاده از سایبان برقی توصیه میشود و قطعا استفاده از سایبان برقی دو طرفه بی مورد است. از این نوع سایبان زمانی استفاده میشوند که شما خواهان سطح پوشش بیشتری از سایبان باشید چرا که در سایبان برقی دو طرفه امکان تولید تا دهنه 6 متر و بازشو تا 6.60 سانت میسر میباشد .لازم به ذکر است متراژهای کوچکتر از این اندازه و سیستم استفاده از سایبان بازویی بجای سایبان برقی دو طرفه نیز در این موارد قابل اجراست. سایبان برقی دو طرفه در بازار با نام سایبان خورجینی و سایبان بازویی دو طرفه نیز نامیده میشود.

سایبان برقی دو طرفه

ویژگی های سایبان دو طرفه 

سایبان های برقی دوطرفه که معمولا به عنوان سایبان مغازه نیز مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ویژگی های بسیاری هستند. برخی از این ویژگی ها را می توانیم چنین بیان کنیم.

نمونه کارهای سایبان

جلوگیری از تابش خورشید

اولین ویژگی استفاده از سایه بان در جلوگیری از تابش نور خورشید است. این سایه بان ها از نظر رنگ تنوع بسیاری دارند. به همین دلیل به راحتی می توانید هر رنگی که مناسب با محیط مورد استفاده تان باشد را تهیه نمایید.

امکان تنظیم شیب سایبان

اگر در محیط های شیب دار از این سایبان ها استفاده می کنید به راحتی میتواند از 0 تا 45 درجه شیب آن ها را تنظیم نمایید. اصلا نگران این نباشید که سایبان دو طرفه شما در برابر نور آفتاب مقاومت ننماید. زیرا چنین چیزی ممکن نیست. سایه بان برقی دو طرفه  ضدآب و ضد آفتاب می باشد. از آن رو به راحتی می توانید در هر منطقه ی آب و هوایی از این سایه بان ها استفاده کنید. وزن سبکی دارند و از این رو به راحتی قابلیت فرم پذیری دارند. از آنجایی که دارای سازه های آلومینیومی هستند، در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی به شدت مقاوم می باشند.

سایبان فول باکس دو طرفه

سایبان فول باکس دو طرفه

سطح پوشش زیاد

شما به راحتی می توانید سایه بان مغازه ها را تا عرض 6 متر اجرا کنید. از طرفی بازشوندگی این سایبان ها تا 3 متر می باشد.برخی افراد بر روی روف گاردن های ساخته شده ی خود به جای ساختن آلاچیق از این سایه بان های دو طرفه استفاده می کنند. با قرار دادن چند صندلی زیبا در زیر این سایه بان ها می توانید محیطی آرام و شیک برای خود تدارک ببینید.

سایبان دو طرفه زنجیری

سایبان دو طرفه زنجیری

کاربرد سایبان دو طرفه 

استفاده از چادر برقی دو طرفه معمولا برای جلوگیری از تابش نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرد. این سایبان ها هم دستی و هم برقی هستند. مدل برقی این سایبانها قابلیت باز و بسته شدن با ریموت را دارند و نیازی نیست با دست اقدام به باز و بسته کردن ان نمایید.سایبان دو طرفه برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا می توان از این سایبان ها در فصل تابستان بر روی کولر استفاده کرد، تا از گرم شدن کولر جلوگیری شود و از باد خنک آن به منظور کاهش شدت حرارت کولر استفاده کنید. از طرف دیگر می توان به عنوان سایه بان مغازه استفاده شود.

سفارش سایبان دو طرفه

از بارش باران بر روی ویترین مغازه و یا کثیف شدن شیشه های آن جلوگیری می کند. این سایه بان دو طرفه به دلیل حالت تاشویی که دارد می تواند در جلوی پنجره نیز نصب گردد.این سایه بان ها در انواع مختلفی موجود هستند طرح های متفاوتی دارند و شما می توانید به راحتی بر حسب سلیقه هر کدام را که می پسندید انتخاب نمایید.از طرف دیگر از سایبان دو طرفه بر روی استخرهای روباز، کافی شاپ ها، رستوران هایی که در فضای باز قرار دارند و دیگر موارد استفاده می شود.

سایه بان دو طرفه

سایه بان دو طرفه

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×