سایبان بازویی متحرک
سایبان بازویی متحرک
17 آبان 1402
سایبان ستاره ای
سایبان ستاره ای
17 آبان 1402
نمایش همه
سایبان برقی حیاط

سایبان برقی حیاط

5
(1)

سایبان برقی حیاط 

سایبان برقی حیاط سازه‌‌ای است که در محوطه‌ی حیاط و ویلا نصب می‌شود. با استفاده از این سازه می‌توان از فضای حیاط و تراس به راحتی استفاده کرد.

خرید سایبان برقی حیاط ☎ 09121694829

سایبان برقی حیاط چیست؟

سایبان برقی حیاط نوعی سایبان از جنس پارچه یا پوششی فلزی است. از این سازه به عنوان پناهگاه برای محافظت در برابر تابش مستقیم آفتاب، وزش باد و ریزش‌های جوی استفاده می‌شود. علاوه بر آن استفاده از سایبان، جنبه‌ی تزئینی و تبلیغات هم دارد. در ساده‌ترین حالت، سایبان‌ها دو پایه‌ی نگهدارنده و قائم دارند. سایبان‌هایی که از جنس پارچه ساخته می‌شوند، تنوع بی‌نظیری داشته و جلوه‌ی خاصی به فضا می‌بخشند. پارچه‌هایی که برای ساخت انواع سایبان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر از نوع برزنتی، فلکسی و ترانزیتی می‌باشد. این پارچه‌ها در برابر عوامل محیطی مختلف از جمله رطوبت مقاومت بالایی دارند. جنس این پارچه‌ها به نحوی است که دچار خوردگی نمی‌شوند.

سایبان‌ها را می‌توان در دو دسته‌ی کلی ثابت و متحرک تقسیم کرد. سایبان‌ متحرک در دو نوع دستی و برقی طراحی و ساخته می‌شوند. با توجه به نیاز کاربر و بودجه‌ی در نظر گرفته شده می‌توان سایبان دستی حیاط یا سایبان متحرک حیاط را نصب کرد. سایبان‌ها، سازه‌های پرکاربردی هستند و در استخر، پارکینگ‌، تراس، فروشگاه،‌ رستوران و کافی‌شاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سایبان متحرک حیاط

سایبان متحرک حیاط

انواع سایبان برقی حیاط

سایبان‌های برقی کاربری ساده‌ و راحت‌تری دارند. اما اگر سایبان دستی برای حیاط انتخاب کرده‌اید، باید هماهنگی آن با فضای مورد استفاده را در نظر بگیرید. در ادامه به انواع سایبان‌ها اشاره می‌کنیم:

سایبان ثابت: این سایبان‌ها بر روی قاب‌های محکمی از چوب یا فلز به صورت ثابت نصب می‌شوند. قاب این سایبان‌ها بر روی دیوار و یا هر مکان دیگری به صورت دائمی جوش داده می‌شود. به همین دلیل امکان جابجایی و یا جمع شدن در این نوع سایبان‌ها وجود ندارد. این سایبان‌ها به قدر کافی محکم و بادوام هستند و برای حفاظت در برابر آفتاب، برای مکان‌های کوچک، گزینه‌ی خوبی به شمار می‌روند.  

مزایای استفاده از سایبان برقی حیاط

سایبان متحرک: این سایبان‌ها قابلیت جمع شدن دارند. باز و بسته شدن این سایبان‌ها به طریق دستی و یا به طریق برقی و توسط کنترل از راه دور انجام می‌شود. سایبان‌های متحرک بیشتر برای استفاده در پارکینگ‌ها و استخرها مناسب است.

نمونه کارهای سایبان

انواع سایبان‌های متحرک

سایبان‌ متحرک تاشو:

این نوع سایبان‌ها کاربرد فراوانی دارند و در محوطه‌های بزرگ و کوچک به کار می‌روند. شما می‌توانید این مدل سایبان‌ها را در بالکن‌های کوچک هم نصب کنید. سایبان تاشو حیاط گزینه‌ی بسیار مناسبی است و با نصب آن می‌توانید به راحتی از محوطه‌ی حیاط استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت سایبان تاشو حیاط با کارشناسان مجموعه‌ی ایران سایبان تماس بگیرید.

سایبان متحرک کشویی:

این نوع از سایبان‌های متحرک از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. شما می‌توانید با نصب سایبان اتوماتیک حیاط از کارایی و قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت انتقال از بارزترین ویژگی این نوع از سایبان‌هاست. سایبان‌های کشویی مجهز به موتور الکترونیکی هستند. با استفاده از ریموت کنترل و تنها با فشردن یک دکمه به راحتی می‌توانید سایبان را باز و بسته کنید. این سایبان‌ها همچنین قابلیت تنظیم خودکار یا اتوماتیک را هم دارند. اگر به دنبال سایبانی با کاربری آسان و هزینه‌ی نگهداری پایین هستید، سایبان متحرک پیشنهاد مناسبی است.

سایبان حیاط منزل

سایبان حیاط منزل

 

نگاهی به سایبان بازویی

سایبان‌های بازویی بیشتر در جلوی ورودی‌ مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و پارکینگ‌ها نصب می‌شوند. این سایبان‌ها هنگام بارش برف و باران، مانع ورود آب به داخل می‌شوند. علاوه بر آن در فصول گرم سال، هوای داخل را خنک نگه می‌دارند. برای محافظت و ایجاد سایه‌ی بیشتر می‌توان در جلوی سایبان، یک لبه‌ی کوتاه پارچه به کار برد. برای این‌که پارچه‌ی آویزان شده فرم مرتب و یکدستی داشته باشد، به پایین لبه‌ی ‌آن یک زه آلومینیومی نصب می‌شود. این سایبان‌ها را می‌توان در فروشگاه‌ها، اماکن تجاری، استخرها و پارکینگ‌های روباز، تراس، زمین‌های بازی، پشت بام آپارتمان‌ها و… نصب کرد.

نصب سایبان برقی حیاط

سایبان فول‌باکس، شباهت زیادی با سایبان بازویی دارد؛ با این تفاوت که در قسمت جلو و پشت آن یک محفظه‌ی باکس تعبیه شده است. وقتی سایبان جمع می‌شود، پارچه‌ی آن داخل این باکس، محفوظ و از آفتاب‌زدگی و گرد و خاک در امان می‌ماند. نوع پارچه‌ی به کار رفته در سایبان‌های فول‌باکس، کیفیت بسیار بالایی دارد. این سایبان‌ها همچنین ظاهر شکیل و زیبایی دارند. افرادی که به دنبال سایبان زیبا و با دوام هستند، می‌توانند این مدل سایبان را انتخاب کنند.

سایبان چتری، سایبان شیک و زیبا

سایبان چتری بر روی یک پایه‌ی محکم قرار می‌گیرد و برای نصب آن نیازی به وجود دیوار نیست. از این رو برای نصب در محوطه‌های فاقد دیوار بسیار مناسب هستند. این سایبان‌ها در دو نوع ثابت و تاشو، طراحی و تولید می‌شوند. البته سایبان تاشو به دلیل خاصیت باز و بسته شدن طرفداران بیشتری دارد. سایبان‌های چتری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با وجود باد و طوفان شدید، ثابت و بی‌حرکت بوده و به پارچه و بازوهای آن آسیب نمی‌رسد. استفاده از این سایبان‌ها در کنار سواحل و استخرها بسیار معمول است و شما را از قرار گرفتن در تابش مستقیم آفتاب محفوظ می‌دارد.

سایبان چتری حیاط

سایبان چتری حیاط

کاربردها و موارد استفاده از سایبان‌ها

پارکینگ: پارکینگ فضای مناسب و مطلوبی برای نگهداری و پارک خودرو می‌باشد. خودرو در پارکینگ از تابش آفتاب و برف و باران در امان است. قطعاً عدم وجود پارکینگ در ساختمان، مشکلاتی برای صاحبان خودرو به بار می‌آورد. شما می‌توانید با نصب سایبان ماشین در حیاط خانه از خودروی خود محافظت کنید. جهت اطلاع از قیمت سایبان ماشین در حیاط خانه با کارشناسان مجموعه‌ی ایران سایبان تماس بگیرید.

سفارش سایبان برقی

کاربرد سایبان برقی حیاط

سایبان بالکن: یکی دیگر از کاربردهای سایبان برقی حیاط، استفاده از آن برای پوشاندن فضای بالکن است. معمولاً افراد و ساکنین ساختمان برای استراحت به بالکن مراجعه می‌کنند. بنابراین با استفاده از سایبان می‌توان فضایی آرام و دنج ساخت. با این راه حل مناسب و مقرون به صرفه می‌توان از تابش مستقیم نور خورشید و برف و باران دور بود. با نصب این سایبان‌ها می‌توانید هنگام بارندگی هم از بالکن استفاده کنید و از تماشای هوای بارانی لذت ببرید.

مغازه و فروشگاه: در بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها با کاربرد سایبان برقی می‌توان از نفوذ نور به داخل مغازه و آسیب اجناس جلوگیری کرد. سایبان مغازه با ایجاد سایه و جلوه‌ی زیبایی که به فضا می‌بخشد، در جذب مشتری مؤثر است. صاحبان مغازه با تبلیغ فروشگاه خود بر روی پارچه‌ی سایبان، یک سایبان تبلیغاتی می‌سازند و توجه مشتری‌ها را بیشتر به سمت خود جلب می‌کنند.

رستوران و کافی شاپ: در رستوران‌ها و کافی شاپ‌هایی که دارای محوطه هستند، استفاده از سایبان برقی این امکان را فراهم می‌آورد که مشتریان از فضای بیرون استفاده کنند.

بالای استخر: استفاده از سایبان برقی در بالای استخرهای روباز، روشی ایده‌آل است. تابش نور خورشید هنگام شنا و آب‌تنی، عموماً برای افراد آزاردهنده است. علاوه بر آن کاربرد سایبان،‌ به گونه‌ای که بالای استخر را کاملاً بپوشاند، به تمیز ماندن آب استخر کمک می‌کند.

سایبان تاشو حیاط

سایبان تاشو حیاط

استفاده از سایبان برقی حیاط

مزایای نصب و استفاده از سایبان برقی

پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه‌ها به بهتر شدن زندگی بشر کمک کرده است. سایبان برقی حیاط یکی از همین امکانات است که تا حد زیادی در رفع مشکلات انسان مؤثر واقع شده است. مهم‌ترین مزایای استفاده از سایبان برقی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

تنظیم شرایط دلخواه : در صورت نصب سایبان برقی می‌توان با استفاده از ریموت کنترل به راحتی شرایط مطلوب و دلخواه را برای خود ایجاد کرد.

تبلیغات: یکی از مزایای استفاده از سایبان برقی در مغازه‌ها و اماکن تجاری، امکان چاپ لوگو و تبلیغ فروشگاه بر روی آن است. با وجود تبلیغات چاپ شده بر روی سایبان‌ها می‌توان توجه مشتریان را به سوی خود جلب کرد.

مناسب برای روزهای گرم سال: در فصل‌های گرم که هوا بیشتر آفتابی است، استفاده از محوطه‌‌ی بیرون مطبوع نخواهد بود. با نصب و استفاده از سایبان برقی حیاط می‌توان فضای دلپذیرتری در محوطه‌ی حیاط و بالکن ایجاد کرد.

مقاوم در برابر شرایط محیطی: سایبان برقی حیاط در مقایسه با سایبان‌هایی که در گذشته استفاده می‌شد، مقاومت بیشتری دارد. عوامل محیطی و شرایط جوی، کیفیت و دوام آن را مختل نمی‎‌کند. مقاومت در برابر خوردگی، ضد زنگ و ضد حریق بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که مزایای استفاده از سایبان برقی را دو چندان کرده است.

تنوع در طرح و رنگ: سایبان برقی حیاط در طرح‎‌ها و رنگ‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود. این تنوع موجب شده تا متقاضیان انتخاب آزادانه‌تری داشته باشند. تنوع بی‌نظیر در طرح و رنگ این سایبان‌ها، تمام سلیقه‌ها و نیازها را پوشش می‌دهد.

سایت ایران سایبان

سایت ایران سایبان

طراحی و تولید سایبان برقی حیاط

کنترل از راه دور: شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت سایبان برقی حیاط، داشتن ریموت کنترل از راه دور است. با وجود ریموت کنترل به راحتی و بدون هیچ زحمتی می‌توان سایبان را باز و بسته کرد.

رنگ الکترواستاتیک: برای ساخت و تولید سایبان از این نوع رنگ‌ استفاده می‌شود. رنگ‌های الکترواستاتیک در برابر تابش نور و سرما و گرما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. با استفاده از این رنگ‌ها، بدنه‌ی سایبان، سالم مانده و شاهد زنگ‌زدگی و پوسته پوسته شدن رنگ آن نخواهیم بود. 

سهولت در نصب: نصب و راه اندازی این سایبان‌ها آسان و سریع است و وقت زیادی نمی‌گیرد. برای نصب سایبان برقی حیاط می‌توانید از نصابان حرفه‌ای و با تجربه کمک بگیرید.

قابلیت تبدیل به اتاقک شیشه‌ای: سایبان‌ها این قابلیت را دارند که به وسیله‌ی شیشه‌های دوجداره به اتاقک شیشه‌ای تبدیل شوند. شما با نصب شیشه‌های دوجداره در اطراف سایبان می‌توانید یک اتاقک شیشه‌ای بسازید و در فصول سرد سال نیز به راحتی از آن استفاده کنید.

قابلیت نصب لامپ در سایبان: نورپردازی سایبان برقی حیاط این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در هنگام شب نیز بتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید. به خصوص اگر قصد تبدیل سایبان به اتاقک را دارید، با استفاده از لامپ‌های LED می‌توانید نورپردازی آن را به زیباترین شکل انجام دهید.

سایبان دوطرفه حیاط

سایبان دوطرفه حیاط

مراحل تولید و نصب سایبان برقی حیاط

نوع سایبان برقی حیاط با توجه به نیاز و سلیقه‌ی کاربر انتخاب می‌شود. برای تولید و نصب سایبان، ابتدا باید ابعاد فضای مورد نظر اندازه‌گیری شود. سایبان برقی مورد استفاده در حیاط و محوطه دارای یک پایه‌ی مقاوم و پوشش پارچه‌ای یا فلزی مستحکم می‌باشد. در مرحله‌ی بعد پایه‌ها باید به مکان مورد نظر متصل شده و پارچه را به پایه وصل کرد. در نهایت با نصب موتور الکتریکی به سازه و با استفاده از ریموت کنترل، باز و بسته شدن آن به راحتی انجام می‌شود.

خرید سایبان برقی حیاط

دقت کنید پروسه‌ی نصب سایبان برقی حیاط باید توسط کارشناس متخصص و نصاب با تجربه به شکل صحیح و بی‌نقص انجام بگیرد. نصابان کم تجربه نسبت به نحوه‌ی صحیح نصب سایبان، شناخت کافی ندارند. عدم تراز و تنظیم نادرست شیب سایبان، بر بازو و موتور آن فشار آورده و صرف هزینه‌های مجدد را در پی خواهد داشت.

خرید و قیمت انواع سایه‌بان برقی حیاط

قیمت سایبان برقی حیاط به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از این عوامل را در موارد زیر می‌توان برشمرد:

  • نوع پارچه و پوشش سایبان با یکدیگر متفاوت است. بر اساس کارایی سایبان می‌توانید نوع پارچه‌ی مناسب را انتخاب کنید.
  • نوع پروفیلی که در ساخت سازه‌ به کار می‌رود، انواع و درجات کیفی مختلفی دارد.
  • نوع سیستم حرکتی سایبان (کنترل از راه دور یا دستی) در تعیین قیمت سازه مؤثر است.
  • ابعاد و متراژ سایبان از دیگر فاکتورهایی است که در تعیین قیمت باید مورد توجه قرار گیرد.

بهتر است سایبانی را انتخاب کنید که در کنار قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در این صورت مجبور نخواهید شد دوباره‌کاری و صرف هزینه‌های مجدد را متحمل شوید. جهت اطلاع از قیمت سایبان حیاط منزل با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس بگیرید.

سایبان فولباکس حیاط

سایبان فولباکس حیاط

نکات مهم در خرید سایبان برقی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید سایبان برقی حیاط باید در نظر داشته باشید، کیفیت متریال به کار رفته در آن است. سعی کنید سایبان را با توجه به شرایط آب و هوایی محل زندگی خود انتخاب کنید. اگر در محل زندگی شما برف و باران زیادی می‌بارد یا بادهای شدیدی می‌وزد، نوع مقاوم و بادوام را خریداری نمایید. در شهرهای گرمسیر، سایبان به مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار دارد. در ساخت این سایبان‌ها باید از پارچه‌ی مرغوب و  با کیفیت استفاده شود تا آسیب‌های ناشی از آفتاب را به حداقل رساند.

شما می‌توانید صفر تا صد نیازها و خواسته‌های خود از سایبان را به کارشناسان مربوطه واگذار کنید. مشاوران ما در مجموعه‌ی ایران سایبان، شما را در خرید بهترین نوع سایبان راهنمایی خواهند کرد. این مجموعه با نوآوری و ارائه‌ی بهترین کیفیت انواع سایبان برقی، سایبان تبلیغاتی، سایبان تراس، سایبان چتری و… همواره رضایت مشتریان را در نظر دارد.

شرکت ایران سایه بان

شرکت ایران سایه بان

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×