سایبان پارکینگ 

سایبان پارکینگ انتخابی مناسب برای محافظت خودرو  شما  در برابر اشعه مضر uv خورشید میباشد. این سایه بان، خودرو  شما را در مقابل باران و برف نیز محافظت مینماید. سایبان ماشین با توجه به باز و بسته شدن آن و همینطور ظرافت و زیبایی ای که دارد. انتخاب مناسبی نسبت به  سازه های ثابت است.

خرید سایبان پارکینگی

توضیحاتی در مورد سایه بان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ یکی از محصولاتی است که می تواند در عصر حاضر کمک حال افراد بسیار زیادی باشد. زیرا در این چند سال اخیر تعداد خودرو ها افزایش بسیار زیادی داشته است.  این موضوع باعث شده تا افراد بیشتری به فکر تهیه جای مناسب و سایه برای خودروی خود باشند.

سایبان ماشین دارای ابعادی مناسب بوده، این موضوع باعث می شود تا به خوبی توانایی فراهم کردن فضای سایه برای ماشین های مختلف را داشته باشد.

سایبان پارکینگی

انواع سایه بان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ را معمولا از نوع سایبان برقی یا سایه بان بازویی تهیه می نمایند. این موضوع باعث شده تا همه افراد بتوانند به راحتی از این نوع سایبان ها استفاده کنند. سایبان ماشین ایران سایبان می تواند سالیان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا همه مواد و مصالح مورد استفاده در آن از جنس مرغوب و با کیفیت می باشند.

بدین ترتیب عمر این نوع از سایبان ها بسیار زیاد بوده و برای مدت زمانی طولانی می توان از این محصولات استفاده کرد. سایبان خودرو معمولا در برابر عوامل جوی مانند آب،باران،برف و  نور آفتاب و… دارای مقاومت بالایی می باشد. بدین ترتیب میزان رضایت مصرف کنندگان از این نوع سایبان ها بسیار زیاد می باشد.

 

مزایای چادر خودرو

سایبان پارکینگی دارای مزایای بسیار زیادی بوده، این موضوع باعث افزایش میزان تقاضا برای این محصول شده است. در ادامه به بررسی برخی از آنها میپردازیم.

سهولت در استفاده 

یکی از اصلی ترین مزایای سایبان خودرو، سهولت در استفاده می باشد. بدین ترتیب هر فردی می تواند از این نوع سایبان استفاده کند.

قیمت مناسب سایبان خودرو 

از دیگر مزایای سایبان پارکینگ  می توان به قیمت مناسب آنها نسبت به سایر روش های ساخت سایبان اشاره کرد. معمولا با توجه به اهمیتی که قیمت هر محصولی دارد، بسیاری از افراد به خاطر قیمت مناسب این محصول با توجه به کیفیت و کارایی آن، اقدام به نصب سایبان خودرو می کنند.

زیبایی سایه بان ماشین 

یکی دیگر از مزایای سایبان ماشین، این است که علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر آنها نیز زیبا می باشد. بدین ترتیب در هر مکانی می توان آنها را نصب کرد.

نصب آسان سایبان

از دیگر مزایای سایبان خودرو می توان به قابلیت نصب آسان و سریع اشاره کرد. بدین ترتیب برای اجرای یک سایبان، نیاز به صرف زمان و انرژی بسیار زیاد نمی باشد.

اهمیت استفاده از سایه بان  خودرو

سایبان خودرو ایران سایبان می تواند هر نوع ماشین را در برابر عوامل مختلف محافظت کند. با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو، نگهداری از آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. باران، برف و آفتاب از جمله عوامل تاثیر گذار در از بین رفتن رنگ و بدنه خودرو می باشند. سایبان پارکینگ می تواند با مقاومت بسیار مناسبی که داشته، خودرو را در بهترین شرایط آب و هوایی قرار دهد.

معمولا نور مستقیم آفتاب و حرارت بالا می تواند بر روی رنگ خودرو و یا بخار شدن بنزین خودرو تاثیر گذار باشد. بدین ترتیب سایبان می تواند کارایی بسیار مناسبی داشته باشد.

سایبان ماشین را می توان به صورت آنلاین نیز از بهترین مراکز تولید و فروش سایبان در کشور تهیه کرد. بدین ترتیب اغلب افراد از طریق سایت های مربوطه، اقدام به تهیه سایبان پارکینگ خودرو می کنند. ایران سایبان با عرضه سایبانهای استاندارد، محکم  و با کیفیت آماده ارایه خدمات به هم میهنان عزیز میباشد.

اینستاگرام ایران سایبان

     نمونه کارهای سایه بان

سایبان  خودرو خلاقانه

ابداع سایه بان پارکینگ خودرو  توسط تیم طراحی ایران سایبان،این نوع چادر پارکینگ خودرو برای ویلاها ،سایتهای کارگاهی ، اماکن روباز و … توصیه میشود. با استفاده از این نوع سایبان پارکینگ خودرو ،خودرو شما کاملا از تابش اشعه خورشید ، و برف و باران در امان خواهد بود این نوع سایبان پارکینگ بصورت دستی و بصورت برقی توسط ایران سایبان قابل عرضه میباشد، این نوع سایبان پارکینگ با الهام گرفتن از سایبان کالسکه ای توسط تیم ایران سایبان به مرحله تولید رسیده است.

سایه بان پارکینگ جمع شو

سایه بان پارکینگ جمع شو

 سایبان برقی خودرو

شرکت ایران سایبان تولید انواع سایبان پارکینگ و سایبان برقی خودرو و را در کنار سایر محصولات خود ارایه مینماید.سایبان برقی خودرو مناسب برای علاقه مندان به طبیعت و  خودرو های آفرود میباشد. سایبان برقی خودرو نوعی از سایبان برقی تولیدی ایران سایبان است که مناسب نصب برای خودرو ها بهینه شده است و هم به صورت دستی و هم بصورت برقی و ریموت دار قابل عرضه میباشد.

انواع سایبان برقی خودرو 

برای سایبان برقی خودرو طیف گسترده ای از محصولات ایران سایبان را میتوان استفاده نمود. ولی توصیه ما همواره استفاده از سایبان بازویی  و سایبان فول باکس  میباشد.

سایه بان برقی خودرو مجموعه تولیدی ایران سایبان در اندازه های مختلف و در رنگهای مختلف امکان تولید و عرضه را دارند.

قیمت سایبان پارکینگ خودرو 

استفاده از سایبان خودرو(پارکینگ خودرو)دمای آن را تا 20 درجه خنک تر نگاه میدارد. و موجب میشود بخارات بنزین کمتر تشکیل گردند. بدینوسیله سایبان خودرو در مصرف سوخت نیز موثر خواهد بود. جهت استعلام قیمت سایبان خودرو ارزان،سایبان خودرو با کیفیت، و انواع دیگر سایه بان خودرو با کار شناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش سایبان پارکینگ:

برای سفارش سایبان پارکینگ میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ایران سایه بان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. 

سفارش سایبان پارکینگ

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سایبان مغازه،سایبان برقی،سایبان تبلیغاتی،سایبان کالسکه ای،سایبان پارکینگ ،سایبان تراس ،سایبان خودرو

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×