چتر باغی
چتر باغی
30 مرداد 1402
سایبانها
سایبانها
30 مرداد 1402
نمایش همه
سایبان چتری پایه کنار

سایبان چتری پایه کنار

5
(1)

سایبان چتری پایه کنار

سایبان چتری پایه کنار یکی از مدل های بسیار پر طرفدار و کاربردی می باشد که می توان در فضاهای مختلفی از آن استفاده نمود.

خرید سایبان چتری پایه کنار

اگر به فکر زیبا سازی فضای محوطه سبز خود هستید و یا صاحب رستوران یا کافه باشید باید به فکر سایبان نیز باشید. با استفاده از سایبان می توانید فضایی بسیار شیک را ایجاد کنید. شاید در برخی از محوطه ها درختان زیادی وجود نداشته باشد و یا درختان سایه چندانی ایجاد نکنند. از همین رو استفاده از سایبان چتری پایه کنار بسیار اوج می گیرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با استراکچر سایبان چتری و کاربرد و ویژگی آنها آشنا سازیم. توجه داشته باشید که این محصول به زیبایی بصری ملک شما نیز می افزاید.

خرید سایبان چتری پایه کنار

خرید سایبان چتری پایه کنار

مزیتهای سایبان چتری

سایبان های چتری پایه کنار به علت طراحی بی نظیر خود امکان استفاده از همه فضای سایبان را به شما خواهند داد. این سایبان ها قابل حمل هستند و می توانید در هر نقطه که مد نظر شماست از آنها استفاده کنید. این محصول در ابعاد مختلف تولید گردیده تا پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان داده باشد. به دلیل ویژگی های این محصول و کاربردی بودن آن بسیاری از افراد تمایل به استفاده از این سایبان ها را در محیط های خود دارند. علت این امر این است که این سایبان ها علاوه بر زیبایی فضایی دنج و آرامش بخش را پدید می آورند.

سایبان های چتری پایه کنار

سایبان های چتری پایه کنار

نکات خرید سایبان

در ابتدا باید به محیطی که قصد خرید سایبان را دارید توجه کنید و سایبان را در ابعادی متناسب با فضای خود خرید نمایید. همچنین توجه داشته باشید که سایبان پوشش خوبی را ایجاد کند و در هر نوع آب و هوایی قابلیت استفاده را داشته باشد. به عنوان مثال روکش های ضد آب برای فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب هستند. جنس های ضخیم نیز مناسب فصول گرم می باشند تا پوشش خوبی را ایجاد کنند. نکته قابل اهمیت دیگر توجه به متریال سایبان چتری پایه کنار می باشد. از سایبان هایی استفاده کنید که از بهترین مواد اولیه، تولید شده باشد چرا که ماندگاری و طول عمر بیشتری خواهند داشت. هیچگاه به دنبال سایبان های ارزان و بی کیفیت نباشید چرا که مجبور به صرف هزینه های بیشتری خواهید شد. در هنگام خرید مطمئنا به زیبایی محصول و خاص بودن آن نیز توجه ویژه خواهید داشت.

تاریخچه سایبان چتری پایه کنار

در ابتدا مصر و یونان باستان از سایبان ها برای ایجاد سایه استفاده نمودند. جنس سایبان های مورد استفاده در آن زمان از حصیر بود و با توجه به موقعیت جغرافیایی این دو نقطه استفاده از سایبان ضروری بود. از این سایبان های حصیری در غرفه ها، منازل و… استفاده می کردند و از لحاظ اقتصادی برای آنها بسیار مقرون به صرفه بود. در امپراتوری روم از پارچه های جمع شونده بزرگی برای ایجاد سایبان استفاده می کردند. در قرن نوزدهم نیز از سایبان ها در ویترین فروشگاه ها استفاده کردند. جنس این سایبان ها ابتدا از چوب بود و در گذر زمان از چدن، آلومینیوم و پلاستیک های مقاوم نیز استفاده نمودند. پارچه های مورد استفاده در این سایبان ها به نحوی بود که با قلاب یا ماسوره به میله متصل بود. سایبان ها دارای والان های تزئینی بود که علاوه بر محافظت در برابر آفتاب و یا باران برای زیبایی در نمای ساختمان ها استفاده می شد.

نمونه کارهای سایبان

سایبان های امروزی

امروزه سایبان ها به اشکال مختلف و متنوعی موجود می باشند. سایبان چتری پایه کنار یکی از صد ها مدل می باشد که بسیار کاربردی است. از فضای زیر این سایبان ها نسبت به سایبان های پایه وسط بیشتر می توان استفاده نمود. در رستوران ها و یا فضاهای کنار سواحل که سایه به ندرت وجود دارد می توان از این مدل از سایبان ها استفاده نمود. پوشش پارچه ای مورد استفاده در این سایبان ها بسیار مقاوم می باشد که جاذب نور و گرما نیستند و پایه های آن نیز، از آلومینیوم ساخته شده است. این پارچه ها در اثر باز و بسته شدن دچار آسیب نخواهند شد و خاک را دفع می کنند و در برابر سایش مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

کاربرد سایبان های پایه کنار

از سایبان ها در جهت کاهش میزان نور و شدت تابش استفاده می شود. رایج ترین رنگ های مورد استفاده در این محصول سفید، زرد و سبز می باشد، اما در عین حال همه رنگ های آن زیبا می باشد. از سایبان ها می توان در فضاهای شخصی همانند ویلاها و باغ ها استفاده نمود. علی الخصوص زمانی که درختان باغ و حیاط کم و یا کوتاه باشند سایبان ها بهترین گزینه می باشند. در کافه ها و رستوران ها نیز برخی از افراد تمایل دارند که در فضای آزاد غذا و نوشیدنی خود را میل کنند که این سایبان ها بسیار کمک کننده می باشد. افرادی که به دنبال سایبان خاص می باشند و دوست دارند محیطی یونیک و خاص داشته باشند می توانند از این سایبان ها استفاده کنند.

سفارش سایبان چتری پایه کنار

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×