خرید سایبان
خرید سایبان
10 آبان 1402
سایبان برقی حیاط
سایبان برقی حیاط
10 آبان 1402
نمایش همه
سایبان بازویی متحرک

سایبان بازویی متحرک

5
(1)

سایبان بازویی متحرک

سایبان بازویی متحرک، محیط را از نور خورشید و باران محافظت می کند. سایبان فنری یکی از کاربردی ترین این محصولات است.

خرید سایبان بازویی متحرک ☎ 09121694829

بررسی سایبان بازویی جمع شونده  

سایبان بازویی جمع شو یکی از کاربردی ترین سایبان ها می‌باشد. این سایبان به دو شکل سایبان بازویی دستی و سایبان بازویی برقی تولید می‌گردد. این محصول به دلیل داشتن فنر در ساختمان خود امکان باز و بسته شدن را دارد. اگر سایبان بازویی با نیروی دست  باز و بسته شود، دستی نام می‌گیرد. سایبان فنری برقی در بین انواع این محصولات طرفداران بیشتری دارد زیرا با برق  و بدون صرف انرژی دست جابجا می شود.

سایبان بازویی جمع شونده علاوه بر ساختمان های مسکونی کاربردهای فراوانی در مغازه ها و نمایشگاه ها دارد. انواع متحرک سایبان در مغازه ها استفاده می شوند. این محصولات به دلیل جنس و پوشش متناسب با شرایط مغازه به نام سایبان مغازه به فروش می رسند. سایبان در منازل مسکونی ویلایی و حتی برای تراس آپارتمان ها نیز خریداری می گردد. سایبان تراس سبک است و نصب ساده ای دارد. انواع برقی این سایبان به راحتی جمع می‌شود و در مواقع ضروری می توان آن را باز و استفاده نمود.

سایبان بازویی متحرک

سایبان بازویی متحرک

خرید سایبان تبلیغاتی متحرک با مناسبترین قیمت

سایبان بازویی متحرک که در تبلیغات بکار می رود، بسیار رایج شده است. ظاهر زیبا و جنس مقاوم این سایبان موجب شده تا برای محیط های بیرونی و داخلی مغازه ها و نمایشگاهها با طرح های مختلف خریداری شود. سایبان تبلیغاتی  دارای ابعاد، جنس و قیمت های متنوعی است. معمولا از سایبان فنری برقی برای این کار استفاده می شود زیرا با برق باز و بسته می گردد و در زمان کوتاهی جابجا می شود.

قیمت سایبان بازویی دستی در مقایسه با قیمت سایبان بازویی برقی ارزان تر است زیرا از تجهیزات برقی مانند موتور برقی در داخل آن استفاده نشده است. به دلیل تفاوت در طرح ‌ها و ابعاد، قیمت ها نیز  متفاوت خواهد بود به همین دلیل برای دسترسی به قیمت های دقیق باید به سایتهای ایران سایبان مراجعه نمود. در سایت های فروشگاهی امکان مشاهده عکس ها و اطلاعات دقیق انواع سایبان برقی متحرک وجود دارد. برای خرید  مناسب بهتر است، از مشاوره فروش سایت فروشگاهی که پاسخگوی مشتریان می باشد، بهره کافی را ببرید.

سایبان چتری متحرک

سایبان چتری متحرک

مزیت های سایبان برقی متحرک چیست؟

سایه بان فنری متحرک نسبت به سایبان های ثابت قابلیت های بیشتری دارد به عنوان نمونه به دلیل باز و بسته کردن آن برای محیط های مختلف قابل تنظیم است. این نوع از سایبان دارای استحکام بیشتری است زیرا بازوهای فنری در آن قرار گرفته است. وزن این  محصول کم است و نصب آن در ارتفاع های مختلف ساده خواهد بود. به دلیل جنس های متنوعی که این محصول دارد در انواع آب و هوا پایداری و مقاومت خواهد داشت.

نمونه کارهای سایبان

نتیجه گیری

سایبان بازویی متحرک نمونه ای از انواع سایبان به شمار می رود که  مهمترین ویژگی آن امکان باز و بسته شدن است.کاربرد های مختلفی برای این نوع سایبان در نظر گرفته می شود. بر اساس موقعیت بکار رفته از ابعاد و طرح های مختلفی استفاده خواهد شد. سایبان تراس و یا سایبان تبلیغاتی نمونه ای از سایبان بازویی متحرک هستند.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×