سایبان برقی حیاط
سایبان برقی حیاط
19 بهمن 1402
سایبان تبلیغاتی ایران سایبان
سایبان تبلیغاتی ایران سایبان
19 بهمن 1402
نمایش همه
سایبان ستاره ای

سایبان ستاره ای

5
(1)

سایبان ستاره ای 

سایبان ستاره ای زمانی به کمپ می روید یا برنامه ای برای تفریح در دل طبیعت دارید، از اولین ملزوماتی که باید به همراه داشته باشید. اگرچه که افرادی که به صورت حرفه ای به طبیعت گردی می پردازند، با انواع مختلف چادرهای کمپینگ و سایبان کمپ آشنایی و شناخت دارند، اما عده ای که به تازگی به این تفریح سالم رو آورده اند ممکن است کمتر مطلع باشند. چادرهای کمپ تنوع و گستردگی زیادی دارند. بنابراین توجه به آیتم ها و ویژگی هایی که از یک چادر کمپینگ انتظار دارید بسیار حائز اهمیت است. ممکن است برخی به دنبال چادرهای ضد آب و مقاوم باشند و عده ای دیگر اقدام به خرید چادرها و تنت های معمولی تر کنند. بنابراین با توجه به آنچه که از یک چادر و سایبان کمپ انتظار دارید، می توانید اقدام به خرید کنید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با ویژگی های سایبان کمپ، سایبان ستاره ای و سایر چادرهای موجود برای کمپ از طریق شرکت آقای سایبان بیشتر آشنا شوید.

خرید سایبان

معرفی سایبان ستاره ای  

سایبان ستاره ای یا همان استار تنت راه حلی شیک و جذاب برای برگزاری رویداد های فضای باز، جشنواره ها، مهمانی ها، فستیوال ها و نمایش های جاده ای به حساب می آید. این نوع از سایبان برای برگزاری جشن ها و دورهمی های خارج از ساختمان بسیار جذاب و کارآمد است. سایبان ستاره ای همچنین به عنوان خیمه های ستاره ای، چادرهای ستاره ای، پناهگاه های ستاره ای یا چادرهای عنکبوتی نیز شناخته می شوند. همه این اسامی در ارتباط مستقیم با شکل و شمایل این نوع از سایبان هاست. چنین سایبان هایی علاوه بر کارآمد بودن، زیبایی چشم نوازی به رویداد ها و مهمانی ها در فضای باز می دهند. استار تنت شکل منحصر به فردی از ساختار های پارچه ای تنیده در هم هستند که با یک نقطه مرکزی پشتیبانی می شوند. سایبان ستاره ای به راحتی قابل حمل می باشد و قرار دادن و نصب آنها کمتر از 30 دقیقه طول می کشد.

سایبان کمپینگ

سایبان ستاره ای مانند اکثر چادرهای مصرفی در فضای باز از استحکام و دوام بالایی برخوردار است که برای استفاده در رویداد های محلی، نیمه حرفه ای و حرفه ای ساخته شده است. از این سایبان ها برای برپایی ایستگاه های جذب مشتری نیز استفاده می شود. در این صورت طیف وسیعی از لوازم جانبی تبلیغاتی از جمله چتر و آفتاب گیر نیز در کنار این سایبان ها قابل استفاده و چیدمان است. سایبان ستاره ای در طیف وسیعی از رنگ های ساده استاندارد و رنگ های ترکیبی در دسترس می باشد.

ساختار سایبان ستاره ای

سایبان ستاره ای به طور کلی به دو دسته تک پیک (تک قله) و (دو پیک) دو قله تقسیم بندی می شوند. این چادرها در اندازه ها و رنگ های متنوعی وجود دارند که چنانچه قصد چاپ تصویر یا حتی مارک و برند تجاری خود را روی این سایبان ها داشته باشید، می توانید با تحویل نمونه تصویر برند و علامت تجاری خود، سایبان ستاره ای منقش به برند خود را تحویل بگیرید.

ویژگی های سایبان ستاره ای

اغلب سایبان ها با هدف محافظت انسان در برابر نور خورشید، باران و سایر عوامل طبیعی طراحی و تولید شده اند. به همین دلیل این محصولات باید همواره از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار باشد. از مهمترین ویژگی های یک چادر کمپینگ سخت و بادوام بودن آن است. به هر میزان که توان و استحکام چادر تولید شده بیشتر باشد، سایبان از عمر طولانی تری برخوردار خواهد بود. سایبان ستاره ای در دو شکل موجود می باشد. برخی از مدل ها به صورت یک قله در وسط سایبان هستند. سایبان های دو قله شکل دیگری از سایبان ستاره ای هستند که در دو بخش بالای آن برجستگی و قله وجود دارد. چادرهای کمپینگ و سایبان ها در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارند که برای استفاده در انواع رویدادهای فضای باز، جشن ها و حتی برای پناهگاه های موقت نیز طراحی شده اند. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این چادرها برپایی، نصب و راه اندازی سریع و ساده این سایبان ها می باشد.

استار تنت

استار تنت

برای خرید سایبان ستاره ای به چه مواردی توجه کنیم؟

برای انتخاب چادر ستاره ای مناسب و کاربردی، توجه کنید که هدف شما از خرید این محصول چیست. در چه زمینه ای می خواهید از این محصول استفاده کنید و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای خرید چادر ستاره ای مناسب و کاربردی برای خود به 5 مرحله ساده زیر توجه کنید:

  1. اندازه چادرهای تک قله ای و دو قله ای

چادرهای ستاره ای تک قله (Single Peak Star Tent) و چادرهای ستاره ای دو قله (Double Peak Star Tent) در اندازه های مختلف وجود دارند که با یکدیگر متفاوت هستند. بهتر است اندازه خود را بسته به فضای موجود و نیازهای رویداد خود انتخاب کنید. اگر به دنبال سایزهای کوچکتر چادر می گردید، بهتر است از سایبان های تک قله استفاده کنید. ابعاد کوچکتر و جمع و جور چادرهای تک قله بهترین گزینه برای فضاهای محدودتر به حساب می آید. اما اگر فضای مد نظر شما به اندازه کافی بزرگ و قابل چیدمان است، بهتر است از سایبان های دو قله ای استفاده کنید. به طور کلی بزرگتر بودن اندازه سایبان های دو قله ای به افراد فضای بیشتر و کاربردی تری را ارائه می دهد. اگر محل برگزاری رویداد شما در فضای باز به قدر کافی را بزرگ است، بهترین انتخاب چادرهای ستاره ای دو قله ای می باشد.

  1. دیواره های جانبی

یکی از مهم ترین ویژگی ها وقابلیت هایی که امکان اضافه شدن به سایبان ستاره ای را دارد، دیواره های جانبی قابل نصب می باشد. دیواره های جانبی بهترین گزینه برای محافظت در برابر باران و باد می باشند. برای جلوگیری از ورود باران به زیر چادر، نصب دیواره های جانبی بسیار موثر خواهد بود. دیواره های جانبی به صورت غیر شفاف و شفاف وجود دارند که قابلیت نصب به چادر را دارند. البته نکته مهم در رابطه با دیواره های جانبی این است که این دیواره ها با قابلیت تبدیل شدن به درب نیز وجود دارند. انواع رنگ ها و طرح ها را نیز می توان برای دیواره های جانبی در نظر گرفت.

استار تنت با دیواره های جانبی

  1. رنگ سایبان

سایبان ها در رنگ های متنوع وجود دارند که بستگی به محل مورد استفاده شما می تواند تاثیر به سزایی در بکارگیری از آن داشته باشد. به طور مثال اگر به دنبال نصب سایبان ستاره ای در محیطی جنگلی هستید، می توانید از رنگهای مرتبط با محیط استفاده کنید. برای مناطق کویری و استاندارد موجود هستند*. همچنین می توانید چادر ستاره خود را با یک لوگو و متن ساده یا تصاویر تمام رنگی روی پشت بام و دیوارهای کناری مارک داشته باشید.

  1. خلق اثر هنری

یکی از جذابیت های منحصر به فرد در مورد سایبان ستاره ای امکان شخصی سازی آن با توجه به سلیقه و معیارهای زیبا شناختی مد نظر شماست. به همین منظور شما می توانید خودتان طراحی سایبان دلخواه خود را انجام دهید. البته می توانید از طراحان و مجریان این کار نیز بخواهید تا طرح دلخواه شما را طراحی کنند. اما به طور کلی سایبان ها و چادرهای کمپینگ از چنان طرح و نقش گسترده ای برخوردار هستند که در اغلب مواقع خریداران طرح مورد نظر خود را در میان طیف گسترده طرح ها پیدا می کنند.

امکان درج برند یا طرح دلخواه

برخی نکات مهم در مورد سایبان ستاره ای

تمام محصولات دفترچه ای در مورد نحوه استفاده و نگهداری از محصول خریداری شده را با خود به همراه دارند. با توجه و دقت در استفاده از محصول خریداری شده و با در نظر گرفتن توصیه های راهنمای کالا می توان برای مدت بیشتری از کالای خریداری شده استفاده کرد. برخی از نکاتی که در مورد چادرهای کمپینگ و سایبان ستاره ای باید به آنها توجه کنید، در ادامه ذکر می شوند.

  • معمولا برای بهبود استحکام و ایجاد یک مهر و موم مقاوم در برابر آب روی دوخت انجام شده، از پارچه اتصال پلی استر با روکش وینیل استفاده می شود تا سایبان خاصیت ضد آب بودن خود را از دست ندهد.
  • از آنجایی که این پارچه جدا از سایبان است و بر روی آن می آید، ممکن است از رنگ کمی با پارچه اصلی سایبان متفاوت باشد. به همین جهت در قسمت خطوط سایبان تضمین 100 درصد تطابق رنگ وجود ندارد.
  • چادرهای ستاره ای به عنوان پناهگاه های موقت طراحی شده اند. بهتر است در صورتی که دائما به آن نیاز ندارید، برای مدت طولانی از آن استفاده نکنید.
  • توصیه می کنیم از چادرهای ستاره ای در شرایط بالقوه باد یا طوفان استفاده نکنید. زیرا ممکن است باعث آسیب شود.
  • توصیه می شود اگر سرعت باد بیش از 40 کیلومتر در ساعت است، چادر را به طور کامل جمع کنید. زیرا اینها فقط سازه های موقت هستند.
  • لطفاً مطمئن شوید که چادرهای ستاره ای در زمین نصب شده اند و میخ های آن هنگام نصب در زمین قرار گرفته باشند تا موجب آسیب به افراد نشوند.
  • اگرچه که اغلب چادرهای کمپینگ و سایبان ها از مواد ضد حریق (Anti-Flame) در پارچه خود بهره می برند، اما بهتر است در استفاده از مواد قابل اشتعال در زیر این چادرها با دقت و حساسیت استفاده کنید.
  • هنگام باز و بسته کردن میله های چادر ستاره ای احتیاط کنید. ممکن است باز و بسته شدن میله ها باعث نیشگون گرفتن دست‌ شما شود.
  • در زمان طوفان، رعد و برق و شرایط بد آب و هوا، بهتر است از سازه های مقاوم تر استفاده کنید.
  • اگر نگران سالم ماندن چادر خود هستید، بهتر است هیچ وقت آن را بدون مراقبت رها نکنید.

چگونه از چادر ستاره ای خود مراقبت کنیم؟

برای دوام طولانی مدت و بهترین محافظت ممکن از چادر ستاره ای خود، لطفاً این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. برای تمیز کردن از یک صابون (نه مواد شوینده) و آب استفاده کنید.
  2. قبل از بستن کامل سایبان، بهتر است سایبان و میله های چادر ستاره ای را کاملا خشک کنید تا از کپک جلوگیری شود.
  3. اگر قاب چادر ستاره ای گاهی اوقات با اسپری سیلیکون پاک شود، عملکرد و ظاهر بهتری در دراز مدت خواهد داشت.
  4. پس از استفاده در شرایط مرطوب اطمینان حاصل کنید که سیلیکون اضافی را قبل از نصب سایبان روی پایه ها بردارید.
  5. اگر قسمت بالای چادر ستاره نشتی دارد یا آب می چکد از درزگیر استفاده کنید.

سایبان کمپ

یکی دیگر از موارد کاربردی که علاقه مندان به کمپینگ و زندگی در دل طبیعت به آن نیاز دارند، سایبان کمپ می باشد. وسیله ای سبک و به شدت کاربردی که اکثر کوهنوردان و طبیعت گردان در کوله پشتی خود آن را حمل می کنند. اگرچه که بیشتر افراد طبیعت گرد با این وسیله کاربردی آشنا هستند، اما ذکر خلاصه ای از کاربرد آن برای تازه کارها خالی از لطف نیست. برخلاف چادر کمپینگ و سایر چادرها که برای برپا کردن به زمان و تعدادی میله نیاز است، سایبان کمپ به راحتی و با بستن چند طناب به درختان یا محیط اطراف قابلیت نصب و به کارگیری را دارد. این نوع از تجهیزات کمپینگ به راحتی قابل جمع شدن و راه اندازی مجدد هستند و برای افرادی که پیوسته در حال جابجایی می باشند، مناسب هستند. سبک بودن و سهولت حمل از بارزترین ویژگی های این محصول می باشد که علاقه مندان خاص خود را نیز دارد.

کلام پایانی

اگر به سفر کردن و گذراندن وقت در دل طبیعت علاقه دارید، رویدادهای محلی و یا جشن های متنوع در فضای باز به راه می اندازید، پس به اولین چیزی که نیاز پیدا می کنید، چادر و سایبان خواهد بود. در مورد چادرهای ستاره ای و ویژگی های آن مطالبی را بیان کردیم. همچنین روش های نگهداری اصولی و بهینه از آن را توضیح دادیم تا حتی المقدور برای مدت بیشتری بتوانید از سایبان ستاره ای یا چادر کمپینگ خود استفاده کنید. ابعاد و اندازه های مد نظر افراد، موثرترین مسئله در انتخاب درست نوع و سایز چادر ستاره ای می باشد. در صورتی که برای خرید این محصول اقدام می کنید، بهتر است به تمام موارد ذکر شده توجه کنید، تا استار تنت متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید. البته علاوه بر سایبان های ذکر شده در این مطلب، انواع سایبان های تجاری از قبیل سایبان تبلیغاتی، سایبان مغازه و همچنین سایبان تراس را در مجموعه ایران سایبان می توانید پیدا کنید.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×