تبلیغات روی سایبان چتری
تبلیغات روی سایبان چتری
28 اسفند 1401
سایبان فضای باز
سایبان فضای باز
28 اسفند 1401
نمایش همه
خرید سایبان چتری

خرید سایبان چتری

3.5
(2)

خرید سایبان چتری

خرید سایبان چتری در سال های اخیر با روند افزایشی مواجه بوده و این موضوع باعث شده تا مجموعه ایران سایبان توجه ویژه ای به این وسیله داشته باشند. تا همه افراد بتوانند مطابق با میل و سلیقه خود این محصول را تهیه کنند. این نوع سایبان ها با اهداف بسیار مختلفی تولید می شوند. سایبان چتری را به راحتی می‌توان در محل مورد نظر نصب کرد و از این نظر نسبت به سایر سایبان ها دارای برتری می‌باشد.

خرید سایبان چتری ☎️ 09121694829

خرید سایبان چتری به افراد کمک می‌کند تا بتوانند هم از مزیت حفاظتی آن در برابر شرایط مختلف جوی استفاده کرده و هم باعث می شود تا بتوان از جلوه ظاهری آن نهایت استفاده را کرد. کیفیت بالای این سایه بان ها باعث شده تا در مکان های مختلفی بتوان از آنها استفاده کرد. با توجه به ابعادی که این سایبان ها داشته، قیمت های مختلفی دارند. بدین ترتیب هر فردی به راحتی می تواند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد، سایبان مورد نظر را خریداری نماید.

توضیحاتی راجع به خرید سایبان چتری

برای خرید سایبان چتری باید اطلاعات کافی در مورد این محصول داشته باشید. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد این محصول ندارید، ممکن است نتوانید سایبانی مطابق با میل و نیاز خود تهیه کنید. با توجه به هزینه ای که برای خرید سایبان می شود، اگر رضایت کافی از آن نداشته باشید ممکن است دچار پشیمانی شوید. امیدواریم بعد از بررسی کامل این مطلب بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید سایه بان مورد نظر اتخاذ نمایید.

خرید چتر پایه کنار

آشنایی با انواع سایبان چتری

قبل از اقدام برای خرید سایبان چتری بهتر است با انواع سایبان آشنا شویم. شناخت انواع سایه بان چتری کمک می کند تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و نیازی که دارید، سایبان چتری مناسب را تهیه کنید.

سایه بان چتری پایه وسط

اولین مدل از سایبان چتری نوع پایه وسط می باشد. همان طور که از اسم این نوع سایه بان ها می توان متوجه شد پایه این چتر ها وسط قرار می گیرد. وسط بودن پایه این سایبان ها می تواند به حفظ تعادل این سایبان کمک بسیار زیادی بکند. سایه بان چتری پایه وسط را با ابعاد مختلفی می توان تولید کرد و از این بابت هیچ گونه محدودیت خاصی وجود ندارد. طراحی و ساخت این مدل از سایه بان های چتری نسبتا راحت بوده و معمولا کیفیت کار بالا بوده و مشتریان نیز رضایت کامل از این سایبان ها دارند. همین موضوع باعث شده تا در سال های اخیر استقبال از سایبان چتری پایه وسط همواره رو به افزایش باشد.

چتر پایه وسط

سایبان چتری پایه کنار 

نوع دوم از سایبان چتری که می توانید برای خرید آن اقدام کنید، سایبان چتری پایه کنار می باشد. در این نوع سایبان ها معمولا پایه در یک طرف قرار می گیرد. کنار بودن پایه این سایبان ها باعث می شود تا فضای بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. بدین ترتیب کارایی این نوع سایبان ها بسیار بیشتر می باشد. چترهای پایه کنار از نظر ظاهری نیز بسیار مدرن و شکیل می باشند. بدین ترتیب در مواردی که نیاز به محصولی بسیار شیک و کاربردی دارید، می توانید از سایبان چتری پایه کنار استفاده نمایید. این نوع سایبان ها نیز با ابعاد مختلف قابل تولید هستند و این موضوع باعث شده تا همه افراد بتوانند از آن بهره لازم را ببرند.

سایبان چتری پایه کنار

سایبان چتری پایه کنار

متریال مورد استفاده برای ساخت انواع سایه بان چتری

قبل از خرید سایبان چتری بهتر است با متریال مورد استفاده برای ساخت آنها آشنا شوید. آشنایی با این متریال کمک می کند تا بتوان انتخاب بهتری را انجام داد. شرکت آقای سایبان از متریال مختلفی برای ساخت این سایبان ها استفاده نمایند. بدنه این سایبان ها معمولا از فولاد ساخته می شود. علت استفاده از فولاد برای ساخت بدنه این سایبان ها استحکام بسیار زیاد فولاد می باشد. استحکام بالای فولاد باعث می شود تا تغییر شکل خاصی را در این سایبان ها مشاهده نکنید. وزن فولاد بالا بوده و این موضوع باعث می شود تا سایبان چتری در برابر شرایط نامساعد جوی مثل وزش باد مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. فولاد در برابر سایر فلزات از جمله آلومینیوم دارای قیمت بسیار مناسب تری نیز می باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده متوجه شدیم که بهترین متریال برای ساخت سایه بان چتری فولاد می باشد.

نمونه کارها

از پارچه های مختلفی برای پوشش سایبان چتری استفاده می شود. پارچه های ساده، پی وی سی و نانو از جمله پارچه های مورد استفاده برای این سایبان ها می باشند. روکش های پی وی سی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و معمولا از این نوع روکش ها استفاده می شود. البته زمانی که قصد چاپ تبلیغات بر روی روکش این نوع سایبان ها داشته باشید، بهتر است از پارچه های ساده استفاده نمایید. بدین ترتیب اگر می خواهید با کمترین قیمت ممکن سایبان چتری را تهیه کنید بهتر است روکش های پارچه ای معمولی را انتخاب نمایید. در صورتی که کیفیت نسبت به قیمت در اولویت باشد، روکش های پی وی سی و نانو گزینه های مناسب تری به شمار می روند.

چه مواردی باعث جذابیت بیشتر سایه بان چتری می شود؟

خرید سایبان چتری و استفاده از آن برای افراد مختلف بسیار جذاب است. در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین دلایل این جذابیت را برای شما همراهان عزیز معرفی نماییم. یکی از دلایل جذابیت سایبان چتری کنترل آسان آنها می‌باشد. با توجه به اینکه در اغلب موارد استفاده از این سایبان ها با کمک موتور الکتریکی انجام می‌شود، هیچ گونه مشکل خاصی در هنگام استفاده از این محصول برای افراد به وجود نمی آید. برقی بودن این سایبان ها باعث می شود. که بسیار شیک و زیبا به نظر برسند.

زیبایی و شیک بودن سایه بان

زیبایی و شیک بودن این سایبان ها تقریبا برای همه افرادی که این نوع سایبان را خریداری می‌کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد.

چتر پایه بغل خوب

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به جذابیت بیشتر سایبان چتری کمک می‌کند، امکان تنظیم اندازه می باشد. تنظیم کردن اندازه سایبان در ابعاد مورد نیاز کمک می کند تا افراد بتوانند در هر مکانی بر اساس نیازی که دارند، سایبانی با اندازه مناسب داشته باشند. باز کردن سایبان با اندازه دلخواه باعث می شود. تا در مکان هایی که فضا محدود می باشد. بتوان سایبان را با ابعاد کوچک تر باز کرد. بدین ترتیب هیچ گونه محدودیت خاصی بابت استفاده از این سایبان ها وجود ندارد.

یکی دیگر از مواردی که باعث جذابیت بیشتر سایه بان چتری میشود. امکان نصب مجدد و جابجایی آنها می‌باشد. برای بسیاری از مشتریان ممکن است پیش بیاید که بخواهند سایبان چتری خود را از جایی به جای دیگر انتقال دهند. این انتقال توسط همه افراد به راحتی انجام میشود.  

خرید سایبان چتری با چه متراژی امکان پذیر است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای افراد مختلف در هنگام خرید سایبان چتری به وجود می آید، این است که با چه متراژی می توانند این نوع سایه بان را تهیه نمایند. با توجه به اینکه افراد ممکن است برای مکان های مختلفی به این نوع سایبان نیاز داشته باشند، لذا هر فردی به ابعاد خاصی از این سایبان ها نیاز دارد. معمولا خرید سایبان از تولید کننده سبب می شود. تا امکان خرید با ابعاد مختلف را داشته باشید. بدین ترتیب هیچ فرقی نمی کند که برای چه مکانی نیاز به سایبان چتری دارید، کافی است ابعاد مورد نیاز را سفارش دهید. 

نمونه کارها در اینستاگرام

با وجود اینکه خرید سایبان از تولیدی محدودیت خاصی از نظر ابعاد ندارد. اما معمولا برخی از ابعاد رایج تر بوده و استفاده از آنها مرسوم می باشد. برای مثال خرید سایبان چتری قطر3 مخاطبان بسیار زیادی در شهرهای مختلف دارد. خرید سایبان چتری قطر4 برای افرادی که نیاز به سایبان بزرگتری دارند، گزینه بسیار مطلوبی به شمار می رود. البته برای خرید چتر قطر4 باید هزینه بیشتری نسبت به خرید چتر قطر3 پرداخت کرد. برای افرادی که به دنبال خرید انواع سایبان چتری می باشند، خرید اینترنتی سایبان چتری با ابعاد مختلف نیز امکان پذیر می باشد.

سایبان چتری حیاط

سایبان چتری حیاط

مزایای خرید سایبان چتری

خرید سایه بان چتری دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین و کاربردی ترین مزایای خرید سایه بان چتری را برای شما همراهان عزیز بیان کنیم. با شناخت این مزایا می توانید انتخاب خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید. یکی از مهمترین مزایای خرید سایبان تراس طول عمر و دوام بسیار زیاد می باشد. این ویژگی باعث می شود تا استفاده از این نوع سایبان ها مقرون به صرفه باشد. با توجه به طولانی بودن مدت زمان استفاده از این سایبان ها، از نظر اقتصادی خرید این نوع سایبان ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قابل استفاده در تمام شهرهای کشور

امکان استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی یکی دیگر از مزایای خرید سایبان چتری به شمار می رود. در کشور ما اقلیم های مختلف آب و هوایی وجود دارد. به همین خاطر نیاز است تا محصولاتی مثل سایه بان به نحوی ساخته شوند. تا بتوان در اقلیم های مختلف آب و هوایی از آن استفاده کرد. دوام بالا در برابر رطوبت و نور مستقیم آفتاب باعث شده است. تا استفاده از سایبان چتری برای همه افراد در شهرهای مختلف امکان پذیر باشد.

استفاده راحت 

از مزایای دیگر خرید سایبان چتری، استفاده راحت و عدم نیاز به تعمیر و نگه داری خاص می باشد. این نوع سایبان ها ساختار نسبتا ساده ای دارند، همین موضوع باعث شده تا استفاده از آنها بسیار راحت باشد. سایبان چتری معمولا به ندرت دچار خرابی می شود، همین موضوع باعث شده تا تعمیر و نگه داری این محصولات با مشکل خاصی مواجه نباشد. البته شرکت سازنده در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد، یعنی با انتخاب شرکت متخصص در حوزه مربوطه، می توان از کیفیت این محصولات اطمینان خاطر پیدا کرد.

سایبان چتری رستوران

سایبان چتری رستوران

نحوه مراقبت از سایبان چتری

بعد از خرید سایبان چتری باید به فکر مراقبت از آن باشید تا بتوانید برای سال های طولانی از آن استفاده نمایید. مراقبت از این نوع سایبان ها کار چندان دشواری نیست و همه افراد می توانند به راحتی نکات مربوط به مراقبت از این سایبان ها را رعایت نمایند. برای اینکه بتوان از خرابی این نوع سایه بان ها جلوگیری کرد، باید بدانید چه موقع بهتر است این سایبان ها باز باشند و در چه مواقعی باید بسته شوند.

بستن سایبان در مواقع باد

بهتر است سایبان های چتری در زمانی که شرایط جوی نامناسب می باشد، کاملا بسته شوند. از جمله مواردی که می تواند آسیب جدی به سایبان چتری برساند، وزش شدید باد می باشد. باد شدید و طوفان می تواند هم به پایه و هم به چادر یا روکش این نوع سایه بان ها آسیب جدی وارد نماید. بهتر است باز و بسته کردن سایبان نیز با رعایت اصول و قواعد مربوطه انجام شود تا مشکلی برای سایه بان در اثر باز و بسته شدن به وجود نیاید.

نگهداری مناسب از سایبان 

اگر می خواهید از خرید سایبان چتری رضایت کامل داشته باشید و از خرید خود پشیمان نشوید، باید مراقبت از آن را جدی بگیرید. نصب اصولی سایبان را نیز می توان یکی از اقدامات مراقبتی برای این سایبان ها در نظر گرفت. اگر سایبان چتری به درستی و با رعایت اصول و قواعد مربوطه نصب نشود، عمر کمتری خواهد داشت. بدین ترتیب به هیچ عنوان نباید نصب سایبان چتری را دست کم گرفت. ممکن است برخی از افراد گمان کنند خودشان می توانند این کار را با کیفیت بالا انجام دهند اما در واقعیت این چنین نمی باشد. بهترین کار این است که نصب سایبان چتری را به افراد حرفه ای و آموزش دیده بسپارید.

کاربردهای سایه بان چتری

خرید سایبان چتری در سال های اخیر با اهداف مختلفی انجام گرفته که یکی از مهمترین آنها استفاده در رستوران ها و کافی شاپ های روباز می‌باشد. رستوران و کافی شاپ روباز در مناطقی که هوای پاک، فضای زیبا و آب و هوای مطبوع  دارند بسیار مرسوم است. استقبال از این نوع رستوران و کافی شاپ ها باعث شده تا در سال های اخیر تعداد آنها افزایش چشمگیری داشته باشد. با نصب سایبان چتری در این مکان ها هم فضا شیک و لاکچری می شود و هم افراد می توانند در یک محیط ایده آل و دور از تابش مستقیم نور آفتاب و یا بارش باران لحظات خود را سپری کنند.

تبلیغات روی سایبان چتری 

نمایشگاه داران از دیگر افرادی هستند که باید به فکر خرید سایبان چتری باشند. سایبان تبلیغاتی از نوع چتری می‌تواند گزینه ای ایده آل برای نمایشگاه های رو باز باشد. معمولا در نمایشگاه ها غرفه های زیادی وجود دارد که با استفاده از سایبان چتری می توان به راحتی یک غرفه شیک و جذاب برپا کرد. برای این منظور هم می توان از چتر پایه کنار استفاده کرد و هم چتر پایه وسط، البته چتر پایه کنار گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

سایبان ویلا 

افرادی که نیاز به یک آلاچیق در فضای سبز خانه، باغ و ویلای خود دارند نیز می توانند به خرید سایبان چتری فکر کنند. خرید سایبان برقی می تواند کمک کند تا استفاده از این آلاجیق ها راحت تر باشد و از طرفی سایبان های برقی بسیار شیک و زیبا نیز می باشند. افرادی که به دنبال خرید سایبان تراس می باشند نیز می‌توانند سایبان چتری را انتخاب کنند. سایبان چتری برای مکان هایی مثل روف گاردن نیز گزینه ای بسیار کاربردی به شمار می رود. بدین ترتیب در ساختمان های مدرن امروزی نیز این سایه بان ها کاربرد گسترده ای دارند.

سایبان شیک

عوامل موثر در قیمت سایبان چتری

افرادی که قصد خرید سایبان چتری را دارند، بهتر است با عوامل موثر بر قیمت آن نیز آشنایی کامل داشته باشند. این آشنایی باعث می شود تا افراد بتوانند بهترین موقعیت برای خرید چادر مغازه و انواع سایبان چتری را بشناسند. یکی از موثرترین عوامل در قیمت سایبان چتری، انتخاب متریال می باشد. معمولا سایبان هایی که پایه آهنی دارند از سایبان های آلومینیومی قیمت بسیار مناسب تری دارند. از طرفی دیگر روکش ها نیز انواع مختلفی داشته که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. برای مثال روکش هایی که پارچه ای هستند از نظر قیمت بسیار مناسب می باشند.

مهارت نیروی انسانی در ساخت سایبان

هزینه های مربوط به ساخت یکی از عواملی است. که در هنگام خرید سایبان چتری باید به آن توجه داشت. این موضوع که کارخانه تا چه حد از نظر تجهیزات مجهز باشد. تاثیر زیادی بر روی قیمت تمام شده سایبان دارند. البته باید توجه داشت که موارد ذکر شده بر روی کیفیت سایبان نیز بسیار موثر می باشند. بدین ترتیب باید این انتظار را داشت که هر چقدر سایبان بی عیب و نقص تر و باکیفیت باشد، قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

تاثیر نوسانات بازار روی قیمت چتر و سایبان

از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت سایبان چتری می توان به تغییرات لحظه ای نرخ ارز اشاره کرد. با توجه به اینکه این روزها همه محصولات تحت تاثیر تغییرات نرخ ارز قرار گرفته اند. سایبان چتری نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. مواد اولیه مورد نیاز با افزایش قیمت ارز، دچار تغییرات شدید میشوند. این موضوع بر روی قیمت تمام شده، تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

خرید اینترنتی سایبان چتری

نکات مهم در هنگام خرید سایبان چتری

در هنگام خرید سایبان چتری باید به نکات بسیار زیادی توجه کرد تا بتوان بهترین خرید ممکن را تجربه کرد. یکی از نکات بسیار مهمی که هر فردی در هنگام خرید سایبان مغازه یا هر نوع سایبان دیگری باید به آن توجه نماید، ابعاد سایبان می باشد. اندازه گیری دقیق باعث می شود تا افراد بتوانند از خرید خود رضایت کافی داشته باشند. بزرگ یا کوچک بودن سایبان موردی است که اگر به آن توجه کافی نداشته باشید، ممکن است با مشکلات جدی مواجه شوید. بدین ترتیب بهتر است حتما با افراد با تجربه و متخصص قبل از خرید مشورت لازم را داشته باشید.

نکته دیگری که در هنگام خرید سایبان چتری باید به آن توجه داشته باشید، شرایط آب و هوایی منطقه می باشد. بهتر است متریال مورد نیاز را بر اساس نوع اقلیم آب و هوایی انتخاب نمایید. برای مثال اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید بهتر است از روکش های مقاوم در برابر نور آفتاب استفاده نمایید، این در حالی است که برای مناطق سردسیر نیز متریالی باید انتخاب شود که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم می باشند، برای مثال بهتر است پایه سایبان از جنس آلومینیوم باشد تا با زنگ زدگی و خوردگی مواجه نشود.

نکته دیگری که در هنگام خرید سایبان چتری باید به آن توجه کرد، کیفیت ساخت آن می باشد. برای اینکه بتوانید سایبان باکیفیت تری داشته باشید باید از شرکت هایی که سابقه بیشتری در ساخت سایبان دارند، خرید خود را انجام دهید. شرکت هایی مثل ایران سایبان با سابقه ای بیش از 50 سال می توانند محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و به دست مصرف کننده برسانند.

سایبان چتری

خرید اینترنتی سایبان چتری

در سال های اخیر با توجه به وابستگی شدید اقشار مختلف به اینترنت، کسب و کارهای مختلف از جمله شرکت های تولیدی سایبان نیز محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه می کنند. این کار باعث می شود تا خریدار بدون صرف وقت و هزینه اضافه بتواند سایبان مورد نیاز خود را تهیه کند. عرضه اینترنتی سایبان محدود به نوع چتری نمی شود شما به راحتی می توانید سایبان مغازه، سایبان تراس، سایبان تبلیغاتی و… را نیز به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر شما نیز به دنبال خرید اینترنتی انواع سایبان می باشید، همین حالا می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید اینترنتی سایبان چتری

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×