سایبان دستی
سایبان دستی مغازه
10/18/2020
سایبان رستوران
سایبان رستوران
10/22/2020
نمایش همه
تولیدی ایران سایبان

تولیدی ایران سایبان

0
(0)

ماموریت ایران سایبان

ماموریت ایران سایبان در سال ابتدایی تاسیس تالیف گردید. از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود.ایران سایبان هموراه رعایت اصول اخلاقی و انسانی را بعنوان بالاترین معیار انسانیت نصب العین خود قرار داده است.جلب رضایت مشتریان را در طول سالها اولویت  خود دانسته و میداند.

تاریخچه ایران سایبان

ماندگاری و پابرجا بودن و ادامه فعالیت تا بحال را نیز پس از الطاف الهی، مدیون رعایت همین اصول و کسب رضایت مشتریان متعدد خود میداند. ایران سایبان فعالیت خود را با سایبانهای معروف به سایبان معمولی آغاز نمود این سایبانها امروزه در کمتر جایی باقی مانده است،

تولید بعدی ایران سایبان،سایبان کالسکه ای بوده که کماکان تا بحال بازار خود را حفظ نموده است.ایران سایبان به مرور با افزودن متخصصان تحصیلکرده به مجموعه خودو تلفیق دانش با پرسنل با تجربه خود ،همینطور با مهندسی معکوس محصولات سایر کشورها ، سایبان برقی،آلاچیق، چتر پایه وسط، چتر پایه کنار، سایبان بازویی،سایبان پوششی ،سقف برقی، شیدرول و … را نیز به محصولات تولیدی خود افزود و دامنه تولیدات و بازار خود را گسترش داد.

سایبان مغازه ایران سایبان

رسالت ایران سایه بان

رسالت ایران سایبان در خصوص سایبان تبلیغاتی این است که بتوانیم با این شیوه تبلیغ محیطی، سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی  را ، طولانی مدت تر،ارزانتر ، بهتر و در دسترس تر در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهیم. ما توانسته ایم با بهره گیری از هوش و استعداد جوانان تحصیلکرده و خلاق این مرز و بوم و همچنین تاکید بر حمایت از تولید ایرانی پیشتاز این صنعت در کشور باشیم.

ما موفق به بومی سازی دانش و تکنولوژی روز دنیا این صنعت در کشور عزيزمان شده ايم. اختراع” دنده برقی ویژه سایبان ” برای اولین بار در کشور، گواه این مدعاست.
ما با تمركز زياد بر امور ضروري، به صورت مداوم بدنبال اجراي ابتكارات عمده در راستاي دستيابي به چشم اندازمان مي باشيم. بدين منظور سعي بر آن داريم با خلاقيت و برتري عملياتي در هر گوشه اي از شركت، تعهداتمان را به مشتريانمان در جهت بهتر ديده شدن بروز دهيم. افتخار می کنیم که با طراحی، تولید ، نصب و اجراء بیش از 500 هزار دستگاه از انواع محصولات در زمره پر سابقه ترین ها در این صنعت محسوب می شویم.

سایبان تبلیغاتی ایران سایه بان

موسسه ایران سایبان تا کنون با شرکت های متعددی از جمله ال جی، سامسونگ، صباح، ايرانسل و … همکاری نموده است.
لیست بلند مشتریان موسسه، بهترین ضامن كارداني ،کیفیت،مشتری مداری ،صداقت و تعهد ما می باشد.

سایبان ها علاوه بر زیبایی ظاهری و تاثیر بسزایی که در دکوراسیون فضا دارند. در تمام فصول سال برای جلوگیری و کنترل نور خورشید و مقاومت در برابر افزایش دما، کاهش بار برودتی  و همچنین مقاوم در برابر برف و باران، سازه ای مناسب با طراحی ویژه می باشند. به نظر می رسد انواع سایبان های تعبیه شده در فضای داخلی و محدوده منزل و اداری در کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی ایفا می کنند.

محصولات تولیدی

ایران سایبان، با سالها تجربه در ساخت و طراحی انواع سایه بان های مورد نیاز در فضای عمومی و داخلی و با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در زمینه ساخت  و اجرای بی نظیر سایبان، همواره در این حرفه، حرفی برای گفتن دارد. مجموعه ایران سایبان  همگام با تکنولوژی روز دنیا و با به کار گیری تجهیزات مدرن و بروز،  با داشتن ایده هایی جذاب و زیبا در طراحی  و نصب انواع سایه بان های ساختمانی و غیر ساختمانی، تزیینی، پوششی، بازویی،  سایبان کالسکه ای، تاشو، ، اتوماتیک، چتری متحرک، افتابگیر،  سایه بان تبلیغاتی، سایه بان پارکینگ، سایبان پاسیو،سایبان خودرو انفرادی و گروهی  و…  با در نظر گرفتن قیمت موجه و مناسب توانسته است در این صنعت تصویر ذهنی مناسب و جایگاه ویژه ای را از آن خود کند. که در این راستا مدیریت ارتباط بلند مدت با مشتری،  پشتیبانی و ضمانت کامل به تعهدات مجموعه را رسالت و برنامه کاری خود  قرار داده است.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×