سایبانها
سایبانها
11 شهریور 1402
خرید سایبان
خرید سایبان
11 شهریور 1402
نمایش همه
سایبان چتری گرد

سایبان چتری گرد

5
(1)

سایبان چتری گرد

سایبان چتری گرد یکی از متداول ترین نوع سایبان ها می باشد که بسیاری از افراد آن را به نمونه های دیگر ترجیح می دهند.

خرید سایبان گرد

سایبان چتری یکی از مدل های زیبای سایبان ها می باشد که طرفداران زیادی دارد. این سایبان ها یکی از متداول ترین سایبان ها می باشند که در موقعیت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. نور خورشید همواره باعث آزار و اذیت افراد می شود. این چتر پایه کنار می تواند حس آرامش را علی الخصوص در روز های گرم تابستان ایجاد نماید. در کافه های سیار، لب ساحل، گروه های فیلمبرداری، فضاهای باز، رستوران ها و… از این سایبان ها استفاده فراوانی میکنند. این سایبان ها دارای ابعاد مختلفی هستند و با توجه به نیاز خود می توانید از سایز های مختلف آن بهره ببرید.

سایبان چتری

سایبان چتری

انواع سایبان های چتری گرد

سایبان های چتری گرد در دو دسته بندی ثابت و متحرک قرار می گیرند. برخی از سایبان های چتری گرد به صورت دائم و ثابت مورد استفاده قرار می گیرند. پایه های این سایبان ها به زمین متصل هستند و قابلیت جا به جایی ندارند. از مزایای این سایبان ها می توان به با دوام بودن و استقامت زیاد آنها اشاره داشت. سایبان های ثابت و چتری گرد در هر نوع آب و هوایی کاربرد دارند و پوشش دهی خوبی انجام می دهند. به این صورت که در مقابل تابش شدید خورشید از اشعه فرابنفش و در برابر بارش های شدید از قطرات باران حفاظت می کنند. این سایبان های چتری گرد برای محیط های بزرگ و یا حتی کوچک یک گزینه بسیار عالی می باشند.

خرید سایبان چتری گرد

برخی از نمونه های سایبان های گرد نیز متحرک می باشند و می توانید آنها را به راحتی حمل کنید و در هر نقطه که دوست داشتید مورد استفاده قرار دهید. این سایبان ها وزن زیادی ندارند از همین رو برای حمل و نقل آنها با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

""</a

موارد مصرف سایبان چتری 

از موارد کاربرد سایبان چتری گرد می توان به استفاده در باغ ها و ویلاها اشاره کرد. در باغ ها نیاز به سایبان به شدت احساس می شود و متداول ترین نوع سایبان ها، که افراد زیادی آن را می پسندد سایبان های گرد می باشد. در ورودی درب دانشگاه ها، مراکز آموزشی و حتی هتل ها نیز استفاده از این نوع سایبان بسیار مرسوم می باشد. سایبان چتری گرد مصارف و کاربرد فراوانی دارد و با توجه به در دسترس بودن و قابل حمل بودن این سایبان ها بهترین گزینه برای اکثر مشاغل می باشد.

نمونه کارهای سایبان

مشخصات چتر پایه کنار 

از مشخصات سایبان چتری می توان به ستون و اهرم تنظیم ارتفاع اشاره داشت. به این معنا که شما با توجه به مکان مورد نظر خود می توانید ارتفاع سایبان را تغییر دهید. این سایبان ها قابل نصب بر روی میز و یا حتی به صورت جداگانه بر روی سطح زمین می باشند. جنس پارچه بکار رفته در این نوع از سایبان ها مشمای ضد آب می باشد که رنگبندی مختلفی نیز دارند. در برخی از مدل های این سایبان ها چرخ هایی تعبیه گردیده که قابلیت حمل و نقل آن را بسیار تسهیل می کند. این سایبان ها تحمل وزن زیادی را دارند و در آب و هوا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×