سایبان بازویی
سایبان بازویی نصب شده در ویلا شهرک
11/24/2018
سایبان پوششی
سایبان پوششی نصب شده در ویلا
11/26/2018
نمایش همه
سایبان بازویی

سایبان بازویی (سایبان برقی) از نمای زیرین

0
(0)

سایبان بازویی

سایبان بازویی بالکن ضمن ایجاد سایه و جلوگیری از ورود اضافی گرما و سرما زیبایی ظاهری نیز دارد.

سفارش سایبان برای بالکن

سایبان بازویی نصب شده در تراس منزل چه مزایایی دارد؟

نصب سایبان بازویی امروزه به علت آپارتمان نشینی افراد و پیشرفت فرهنگ آپارتمان نشینی بسیار رواج پیدا کرده است. به علت محدود بودن فضای آپارتمان افراد به دنبال آن هستند تا جای خالی حیاط را در آپارتمان خود پر کنند. بالکن ها این نیاز را برای افراد رفع می کنند.

سایبان برقی ضمن ایجاد سایه و جلوگیری از ورود اضافه ی گرما و سرما سبب زیبایی بالکن نیز می شود. چراکه سایبان بازویی در طرح و رنگ های مختلف قابل طراحی و تولید است.

سایبان فنری با پیشرفت معماری و طراحی نمای ساختمان جزو ابزاری برای (دکوراسیون و نمای ساختمان ها) قرار گرفته است. سایبان انتخابی شما باید با بالکن و خود ساختمان هماهنگی داشته باشد. سایبان خوب چه از (لحاظ ابعاد و اندازه) و چه از (لحاظ نوع پارچه ی انتخابی)، باید متناسب با محل زندگی شما و شرایط آب و هوایی باشد.

خرید سایبان برای بالکن

خرید سایبان برای بالکن

سایبان بازویی نصب شده در بالکن منزل می تواند به صورت دستی و یا برقی باشد. انتخاب سایبان برقی و یا دستی بستگی به نیاز و انتخاب شما دارد. به این علت که مراحل تولید سایبان برقی با دستی متفاوت است هزینه سایبان برقی بیشتر می شود. در سایبان برقی از (موتور توبلار) استفاده می شود که همین امر سبب می شود این سایبان در صورت لزوم مثل قطعی برق به صورت دستی نیز کار کند.

مزایای سایبان بازویی نصب شده در بالکن منزل :

مزیت های استفاده از سایبانهای بازویی  به شرح زیر است :

  • خنک شدن فضای داخلی بالکن در تابستان
  • جلوگیری از رسوخ برف و باران در فصول سرد سال
  • جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  • استفاده از پارچه های مقاوم و ضد رطوبت مانند برزنت
  • اثرگذار در زیبایی بالکن و دکوراسیون منزل
  • استفاده ی بهینه از فضای بلا استفاده بالکن

سایبان بازویی نصب شده در منزل زمانی شامل خدمات پس از فروش می شود که نصب توسط نصابان خود شرکت انجام شود. بدین ترتیب نصب اصولی انجام شده و اگر مشکلی حین نصب به وجود آید توسط خودشان رفع می شود.

سایبان بازویی قابلیت نصب در هر نوع بالکنی را دارد اما بهتر از قبل از ثبت سفارش حتما با (مشاورین شرکت) صحبت کرده و راهنمایی های لازم را کسب کنید. پس از مشاوره به راحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و پس از 5 الی 6 روز سایبان خود را تحویل بگیرید.

نصب سایبان برای بالکن

نصب سایبان برای بالکن

تفاوت بالکن و تراس در چیست؟

آیا (سایبان بازویی نصب شده در بالکن منزل) با (سایبان بازویی نصب شده در تراس منزل) یکی هستند؟ بعضا افراد بالکن و تراس را یکی می دانند و بر این عقیده هستند که این دو تفاوتی با هم ندارند. اما خوب است بدانید بین بالکن و تراس تفاوت هایی وجود دارد.

بالکن جزو زیربنای آپارتمان به حساب می آید و فضایی است که مسقف است که از یک یا دو طرف به بیرون اشراف دارد. اما تراس فضایی مسقف ندارد و مساحت آن جزو مساحت آپارتمان به حساب نمی آید.

سایبان بالکچری مکانی دنج محیا می کند تا شما برای اوقات فراغت و استراحت از آن استفاده کنید.

سایبان بازویی نصب شده در بالکن منزل , سایبان بازویی , نصب بازویی , اجرا سایبان بازویی , انواع سایبان بازویی

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×