سایه بان پاسیو 

سایه بان پاسیو را می توان در رده سایبان تراس یا سایبان بالکن قرار داد. زیرا کیفیت، کارایی و نحوه استفاده از آنها دارای شباهت های بسیار زیادی می باشد. سایبان پاسیو برای مناطقی که دارای آب و هوای گرم می باشند، کاربرد بسیار بیشتری نسبت به مناطق با آب و هوای سرد دارد. زیرا این سایه بان ها از ورود آفتاب و گرم شدن هوا تا حدود زیادی جلوگیری می کنند. نصب و استفاده از سایبان پاسیو مانند سایبان تراس یا سایبان بالکن بسیار راحت می باشد.

تماس با کارشناس فروش سایه بان

مزایای سایبان پاسیو

خنک شدن محیط با سایبان پاسیو 

سایه بان پاسیو باعث کاهش حرارت تابشی خورشید به داخل اتاق میشود. مصرف بهینه انرژی، را می توان با کمک سایه بان های تعبیه شده در قسمت خارجی شیشه به 90 درصد و درسایه بان های تعبیه شده در قسمت داخلی پنجره به 25 درصد بر آورد نمود.

سایه بان های داخلی تعبیه شده در فضای محدود باعث انتقال حرارت و محبوس شدن گرما در داخل اتاق  می شوند، که البته  این مشکل با انتخاب صحیح شیشه های انعکاسی  به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت.  و همچنین دانش و تبحر کافی طراح سایه بان در این مواقع کاملا مشهود خواهد بود.

طراحی و انتخاب صحیح رنگ سایبان با فضای مورد نظر، زیبایی و جذابیت خاصی را به بیننده منتقل خواهد کرد و نقش موثر سایه بان در دکوراسیون را به وضوح نشان خواهد داد.

طراحی و ساخت سایه بان بالکن، سایبان تراس، چادر حیاط، سایبان استخر و… در فصول گرم سال باعث خواهد شد  در طول روز نیز بتوان راحت تر و بهتر ازاین فضاها استفاده کرد و لذت کافی برد.

سایه بان پاسیو  با نصبی راحت در تراس و حیاط های کوچک عاملی برای ارامش و زیبایی محیط خواهند شد.

سایبان برقی پاسیو

تفاوت سایبان پاسیو با سایبان تراس و سایبان بالکن

معمولا به فضاهایی مانند حیات خلوت و نورگیر خانه ها پاسیو گفته می شود. البته مسقف کردن بخشی از حیاط را نیز که برای نشستن در فضای آزاد و لذت بردن از آن تعبیه شده باشد را نیز پاسیو می گویند. سایبان بالکن و سایبان پاسیو تفاوتهایی ظاهری با سایبان پاسیو دارند .

مشخصات فنی سایبان پاسیو

سایبان بازویی ایران سایبان با چند کیفیت مختلف عرضه میشود ، سایبان بازویی کلاسیک،سایبان بازویی مدرن و سایبان بازویی فول باکس که هر سه نوع این سایبانها قابلیت تجهیز به موتور برقی و ریموت کنترل را دارند.

سایبان پاسیو را میتوان از نوع سایبان بازویی و همینطور سایبان کالسکه ای در نظر گرفت.

چادر پاسیو چه مشخصاتی دارد؟

سایه بان پاسیو شاید برای بسیاری از افراد ناشناخته باشد. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی با سایبان پاسیو آشنایی کاملی نداشته باشند. سایه بان پاسیو می تواند برای پوشاندن حیات خلوت و یا نورگیر ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا در برخی از فصول سال حیات خلوت و یا نورگیر ها باعث می شوند تا محیط داخلی خانه بیش از حد روشن یا گرم شود. بدین ترتیب نیاز به سایبان پاسیو در اغلب خانه ها به شدت احساس می شود.

سایبان پاسیو علاوه بر پوشش دادن نورگیر و حیات خلوت خانه ها این قابلیت را دارد که بخشی از حیاط خانه که فضای باز بوده را مسقف کرده و برای نشستن در فضای آزاد و لذت بردن از محیط دلنشین و طبیعت مورد استفاده قرار داد. بدین ترتیب در بسیاری از موارد افراد مختلف تمایل دارند از سایبان پاسیو بهره مند شوند. بهتر است در انتخاب ابعاد و رنگ و طرح سایبان پاسیو دقت بسیار زیادی بشود. این موضوع باعث می شود تا بتوان برای مدت زمانی بسیار طولانی از سایبان پاسیو بهره مند شد.

با این توضیحات تا حدودی با مزیت ها و کاربردهای سایبان پاسیو آشنا شده اید. سایبان پاسیو همانند سایه بان تراس دارای مزایای بسیار زیادی بوده که یکی از بهترین و کاربردی ترین آنها، جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد.

نمونه کارهای سایه بان پاسیو

تولید و نصب سایبان پاسیو برای شرکت فزار صنعت در میدان هفت تیر 

سایه بان-پاسیو-شرکت فراز صنعت

 

قیمت سایبان پاسیو 

برای استعلام قیمت سایبان پاسیو لطفا با کارشناسان ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

سفارش سایبان پاسیو

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×