قيمت سايبان كالسكه اي-1
قيمت سايبان كالسكه اي
08/23/2017
نصب سایبان مغازه آفتابگیر
نصب سایبان آفتابگیر
11/12/2018
نمایش همه
سایبان برقی

سایبان برقی-تبلیغات شرکا کاله روی سایبان برقی

0
(0)

قيمت سايبان تبليغاتی

قيمت سايبان تبليغاتی با توجه به تنوع زیادی که دارد متنوع است. با توجه به برآوردهای میدانی صورت گرفته، هزینه تبلیغات روی سایبان در مقایسه با نتیجه و تاثیر آن در کسب و کار شما، بسیار ناچیز خواهد بود. لذا افزایش فروش و بهبود عملکرد فروشگاه شما بسیار بیش تر و با ارزش تر از هزینه ای است که برای سایبان تبلیغاتی پرداخته می شود. تیم تبلیغاتی مجرب ایران سایبان قادر است. با توجه به بودجه ای که شما مشتری گرامی در نظر دارید. تبلیغات بسیار هدفمند و مفیدی را نیز بر روی سایبان های فروشگاه و مغازه شما طراحی و اجرا نماید.

خرید سایبان تبلیغاتی

آشنایی با سایه بان تبلیغاتی

سايبان تبليغاتي یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در زمره تبلیغات محیطی محسوب می شود. و قدرتی غیرقابل انکار برای معرفی محصولات و خدمات شرکت ها دارند. که با اشکال و ایده های خاص می توانند بیننده را به تفکر در خصوص نگرش ها ، اهداف و مقصود نهایی طراحان و ایده پردازان ترغیب کنند. و صاحبان کالا و خدمات را در نهایت به فروش بیشتر برسانند.

سايبانهاي تبلیغاتی ارزانترين، در دسترس ترين و به صرفه ترين ابزار تبليغات محيطي به حساب مي آيد.

خرید سایبان تبلیغاتی

خرید سایبان تبلیغاتی

قیمت سایبان تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قيمت سايبان تبليغاتي برحسب نوع سايبان ،جنس پارچه مورد استفاده در سايبان و تعداد مورد درخواست متفاوت خواهد بود.

ايران سايبان تبليغات برندهاي مهمي را برعهده داشته است. و براين اساس تجربه زيادي در تبليغات روي سايبان اندوخته است. ما همواره در تلاش هستيم با ارايه سايبان با كيفيت و در عين حال قيمت مناسب و چاپ عالي روي آن، بهترين تبليغ را در منظر مشتريان به نمايش بگذاريم.

قیمت سایبان را میتوانید در سایت ما ملاحظه فرمایید و برای سفارش انواع سایبان تبلیغاتی کالسکه ای و سایبان تبلیغاتی بازویی از تخفیفات ما بسته به تعداد سفارشتان بهره مند شوید.

سایبان مغازه تبلیغاتی

سایبان مغازه تبلیغاتی

استراتژی موثر در قيمت سايبان تبليغاتی

شرکت ایران سایه بان پکیج کاملی از محصولات خود را برای انجام تبلیغات برندها و شرکتهای محترم ارایه نموده است. تا تصمیم گیرندگان در شرکتها به راحتی بتوانند. محصول هدف خود را با توجه به بودجه بندی سالانه انتخاب و بطور مستمر ارایه دهند. شرکت ایران سایبان معتقد است. تبلیغات مستمر با تعداد معینی از محصولات تبلیغاتی بطور ماهانه تاثیر گذار تر از تبلیغات یکجا با مقیاس بالا میباشد.

 

مجموعه ایران سایه بان بر این اساس چند نوع سایبان تبلیغاتی با قیمتها و کاربردهای متنوع را ارایه نموده است. ویژگی منحصر به فرد سایبان تبلیغاتی در مقابل تابلو تبلیغاتی کاربردی بودن آن است. چرا که سایبان مغازه در فصول سرد برای جلوگیری از برف و باران کاربرد دارد. و در فصول گرم سال برای جلوگیری از تابش آفتاب، علاوه بر آن همانند تابلو تبلیغاتی در سردب مغازه ها هزینه نگهداری ،هزینه برق و یا حتی مشمول هزینه عوارض سالیانه هم نمیشود.

قیمت انواع سایبان تبلیغاتی 

قيمت سايبان تبليغاتی کالسکه ای 

ویژگی سایه بان کالسکه ای داشتن کناره های سایبان میباشد. که علاوه بر دید مقابل دید از اطراف را نیز در اختیار قرار میدهد. سایبان تبلیغاتی کالسکه ای  ارزانترین مدل سایبان تبلیغاتی ایران سایبان میباشد.

سایبان تبلیغاتی (مدل کالسکه ای)

قيمت سايبان تبليغاتی بازویی 

این نوع سایبان با بازشوندگی تقریبا دوبرابری نسبت به سایبان کالسکه ای دید مستقیم بیشتری در اختیار قرار میدهد. سایبان فنری (سایبان بازویی) تماما آلومینیوم بوده و با تکنولوژی جدید تری در مجموعه ایران سایبان تولید میشود. به همین علت از سایبان بازویی تبلیغاتی استقبال بالاتری توسط صاحبان فروشگاه صورت میپذیرد.

سایه بان تبلیغاتی بازویی

سایه بان تبلیغاتی بازویی

قيمت سايبان تبليغاتی برقی

 سایه بان برقی در اصل همان سایبان بازویی میباشد. که به موتور برقی،ریسیور و ریموت تجهیز شده است. وقتی عرصه رقابت برای شرکتها تنگ میشود و گزینه های جذابتری بایستی برای صاحب فروشگاه ارایه شود این نوع سایبان راهگشا است.

سایبان تبلیغاتی بازویی

سایبان تبلیغاتی بازویی

قیمت سایبان چتری تبلیغاتی  

چتر تبلیغاتی : در کنار سایبانهای تبلیغاتی که روی سردرب مغازه نصب میشوند. چتر تبلیغاتی برای فضاهای باز مقابل فروشگاهها،رستورانها و یا حتی استندها گزینه مناسبی است. سایبان چتری مربعی قیمت پایینتری حتی از سایبان کالسکه ای نیز دارد و به تعداد بالا تبلیغات محیطی مثمر ثمری ایجاد مینماید .

چتر تبلیغاتی

چتر تبلیغاتی

قیمت چتر تبلیغاتی

چتر تبلیغاتی پایه کنار: این نوع چتر تبلیغاتی بسیار لوکس میباشد. و کاملا برند شما را متمایز خواهد نمود.

قیمت آلاچیق تبلیغاتی  

آلاچیق : ایران سایبان آلاچیق تبلیغاتی را در کنار تبلیغات روی چتر برای فضاهای باز مکمل و موثر میداند.

آلاچیق-تبلیغاتی

آلاچیق-تبلیغاتی

انجام تبلیغات روی سایبان توسط ایران سایبان :

ایران سایبان تبلیغات برندهای معتبری نظیر :

ایرانسل

همراه اول

کاله

دامداران

سامسونگ

ال جی

کلاسنو

صباح

دوکا

طراوت

لیمون

هدهد و … را در رزومه کاری خود اندوخته است.

بر این اساس و با داشتن تجربه طولانی و با شعار “با ما بهتر دیده شوید” آماده همکاری با شرکتها،صنایع،کارخانجات و برندها جهت انجام تبلیغات روی سایبان میباشد.

نمونه کارهای سایبان

سفارش سایبان تبلیغاتی

پس از انتخاب نوع سایبان مورد نیاز میتوانید با کارشناسان ایران سایبان تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت سایبان تبلیغاتی، سفارش خود را ثبت نمایید.

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x
×