سایبان حیاط
سایبان حیاط
24 بهمن 1401
خرید سایبان چتری
خرید سایبان چتری
24 بهمن 1401
نمایش همه
تبلیغات روی سایبان چتری

تبلیغات روی سایبان چتری

5
(1)

تبلیغات روی سایبان چتری

تبلیغات روی سایبان چتری یک روش تبلیغاتی بسیار موثر و کم هزینه برای کسب و کارهای نسبتا کوچک و سیار محسوب می شود. چتر تبلیغاتی در انواع پایه وسط و پایه کنار قابل تولید است. که البته در سال های اخیر نوع پایه کنار با استقبال بیشتری نسبت به پایه وسط روبرو شده است.

سفارش تبلیغات روی سایبان ☎️ 09121694829

تبلیغات روی سایبان چتری از چند سال پیش تبدیل به یک پدیده جدید بازاریابی شده است. چتر تبلیغاتی نیز مانند چادر تبلیغاتی می تواند کمک زیادی برای بازاریابی محیطی یک کسب و کار باشد. البته چترهای تبلیغاتی در اغلب موارد برای کسب و کارهایی که سیار هستند. و در فضای باز همه فعالیت های مربوط به آن انجام می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. تبلیغات هم روی پایه چتر و هم روی روکش چتر امکان پذیر است.

تبلیغات روی سایبان چتری مانند تبلیغات روی چادر مغازه نیاز به دستگاه و تجهیزات خاصی جهت چاپ تبلیغات دارد، معمولا شرکت های بزرگ تولید کننده سایبان تبلیغاتی مانند آقای سایبان بهترین دستگاه ها برای چاپ تبلیغات را تهیه می کنند تا از این طریق کیفیت چتر تبلیغاتی را افزایش دهند. البته شرکت های تولیدی سایبان تبلیغاتی بر اساس نیاز مشتری می توانند هر نوع طرحی را اعم از شلوغ یا خلوت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف بر روی چتر تبلیغاتی انجام دهند. و از این بابت هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

""</a

آشنایی با انواع سایبان چتری

چتر پایه وسط

یکی از قدیمی ترین نمونه از چترهای تبلیغاتی که هنوز هم استفاده از آن رایج است، چتر پایه وسط است. تبلیغات روی سایه بان چتری پایه وسط این امکان را فراهم می کند تا بتوان هم از سایه چتر بهره مند شده هم بتوان از مزایای تبلیغاتی آن بهره مند شد. در برخی موارد ممکن است پایه این چترها مانع از فعالیت راحت تجاری شود.

چتر پایه کنار

چتر تبلیغاتی پایه کنار یکی از مدرن ترین نمونه از چترهای تبلیغاتی به شمار می رود. که در سال های اخیر با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این نوع چترهای تبلیغاتی بسیار شیک و مدرن هستند و برای هر نوع کسب و کاری مفید می باشند. جنس پایه و روکش این نوع چترهای به نحوی انتخاب شده است. که کمترین وزن ممکن را داشته باشند تا حمل و نقل آنها بسیار راحت شود. با توجه به اینکه کسب و کارهایی که از این محصول استفاده می کنند نیاز به جمع کردن روزانه دارند، سبک بودن و راحت بودن باز و بسته شدن آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. طرح و رنگ های بسیار متنوعی را می توان برای ساخت چتر تبلیغاتی پایه کنار مورد استفاده قرار داد.

چتر پایه کنار تبلیغاتی

 

تولید و فروش انواع چتر تبلیغاتی

شرکت ایران سایبان که بهترین تولید کننده سایبان تبلیغاتی در کشور محسوب می شود، توانسته با تولید انواع چتر تبلیغاتی مشتریان بیشتری را ساپورت نماید. چاپ تبلیغات روی سایبان چتری با بهترین نرم افزارهای گرافیکی و دستگاه های چاپ صورت می پذیرد تا ثبات بیشتری داشته باشند و از طرفی جذابیت کافی را داشته باشند. فروش انواع چتر تبلیغاتی به صورت آنلاین کمک می کند تا همه افرادی که به این محصول نیاز دارند، در اسرع وقت و بدون صرف هزینه های اضافی بتوانند چتر تبلیغاتی مورد نظر خود را تهیه کرده و برای رونق بیشتر کسب و کار و همچنین آسایش بیشتر خود از آن استفاده نمایند.

خرید سایبان چتری تبلیغاتی

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×