تاريخچه سايبان برقی
تاريخچه سايبان برقی
26 تیر 1396
سایبان چتری
سایبان چتری
26 تیر 1396
نمایش همه
سایه بان تبلیغاتی-سایبان بازویی

سایه بان تبلیغاتی-سایبان بازویی

5
(1)

تبلیغات روی سایبان

تبلیغات روی سایبان مغازه یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از این نوع سایه بان ها می باشد. شاید تا به حال مشاهده کرده باشید که برخی از مغازه ها برای تبلیغ و افزایش مشتریان خود، بنر هایی را در سطح شهر در مکان هایی که شهرداری تعیین کرده نصب می کنند و هزینه هایی را پرداخت می کنند.

با استفاده از سایه بان مغازه می توان تبلیغات مورد نظر را بر روی روکش سایه بان فروشگاه چاپ کرد. چاپ کردن تبلیغات روی سایه بان مغازه باعث می شود تا نام تجاری، برند، لوگو، شعار تبلیغاتی و هر چیزی که بر روی سایه بان نقش بسته، هر روز در مقابل دیدگان مشتریان و حتی افرادی که خرید نمی کنند و از مقابل مغازه عبور می کنند، باشد.

این موضوع می تواند در مدت زمان نه چندان زیادی باعث افزایش چشمگیر مشتریان یک مغازه شود.

در هنگام چاپ تبلیغات روی سایبان فروشگاه اگر توجه بیشتری به رنگ های مورد استفاده بشود، این مزیت را فراهم می کند که تبلیغات تاثیر بسیار بهتری بر روی مخاطب داشته باشند.

تنوع رنگ ها باید به گونه ای باشد که عموم افراد آن را بپسندند، و یا اگر حوزه کاری شما مشتریان خاصی داشته، انتخاب رنگ ها باید بر اساس سلیقه مشتریان انتخاب شود. چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه می تواند از هزینه های تبلیغاتی هر کسب و کاری بکاهد. با توجه به اینکه هر چه هزینه های روزمره یک مغازه یا فروشگاه کاهش یابد و میزان مشتریان افزایش یابد، سود دهی مغازه بیشتر شود، لذا استفاده از سایبان مغازه می تواند برای همه مغازه ها مفید و کاربردی باشد. چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه ایران سایبان کمک می کند تا بتوان حتی مغازه های تازه تاسیس را نیز در مدت زمانی نه چندان زیاد جا انداخت. جا افتاد بسیار بیشتر از قبل شده است.

سایبان تبلیغاتی (1)

سایبان تبلیغاتی

 سایبان‌ تبلیغاتی ایران سایبان 

سايبان‌ تبليغاتي ايران سايبان علاوه بر حفاظت از  محصولات، در برابر باران و آفتاب،تبلیغات شرکت و کسب و کار خود را نیز می توانید گسترش دهید. سايبان‌تبليغاتي ما براي نصب سر درب مغازه،رستوران،جلوی پنجره ها و هرکابرد تبليغاتي ديگري، ايده‌آل هستند.ايران سايبان، سايبان‌هاي خود را از باکيفيت‌ترين مواد موجود می سازد.

پارچه آن را از پارچه كره اي 2 رو، پي وي سي، فلكسي يا بنر بسيار مرغوب تهيه مي‌کنيم تا سايباني بادوام همراه با چاپ  باکيفيت و ماندگار بر روي آن به دست آيد.يک فضاي مجلل در محوطه‌هاي سرباز استفاده مي‌شوند، يک راهکار بسيار خوب براي تبليغ شرکت، محصولات يا خدمات شما مي‌باشد.شما مي‌توانيد سايبان تبليغاتي منحصر به فرد خود را از بين مدل‌هاي متعدد ما که در رنگ‌ها و طرح‌هاي بسيار متنوعي عرضه شده‌اند، انتخاب کنيد.

سايبان‌ تبليغاتي براي ويترين‌ها که نام، لوگو و عکس‌هاي تبليغاتي شما بر روي آن چاپ شده است و يا چترها و سايبان‌هايي که براي تدارک
ما اعتقاد داريم که کيفيت در هر کاري حرف اول را مي‌زند و نيز تأکيد بسيار زيادي بر عرضه انتخاب‌هاي متعدد و متنوع براي مشتريان خود داريم تا مشتري بتواند هر نياز و کاربردي که دارد به راحتي برآورده نمايد.

چرا  سایبان‌ تبلیغاتی  را برای تیلیغات محصولات خود انتخاب ‌کنيم؟
سایبان‌ تبلیغاتی بنابر چند دلیل کلیدی، بهترین ابزار برای تبلیغ به شمار می‌روند. اول اینکه سایبان‌تبلیغاتی که بر روی ویترین مغازه‌ها نصب می‌شود، در صورتی که طراحی و کیفیت خوبی داشته باشد، تا مدت‌های طولانی عمر می‌کند و به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصولاً ماهیت سایبان تبلیغاتی به گونه‌ای است که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل هم لوگو یا پیام تبلیغاتی شما توسط تعداد بسیار بیشتری از مخاطبان دیده می‌شود.
همچنین سایبان‌تبلیغاتی از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه بوده و ابزارهای باکیفیتی برای بازاریابی و تبلیغات محصول شما محسوب می‌شود.
ویژگی‌های سایبان تبلیغاتی:
* سهولت استفاده چاپ در سایبان‌ تبلیغاتی
*  طرح‌ها و اندازه‌های متنوع چاپ در سایبان‌ تبلیغاتی
* دوام و استحکام بالا سایبان تبلیغاتی
* طراحی چشمگیر و جذاب چاپ در سایبان‌ تبلیغاتی
* وزن سبک سایبان تبلیغاتی
* عدم نیاز به نگهداری و مراقبت‌های خاص در سایبان تبلیغاتی
مساحت ناحيه‌اي که توسط سایبان‌ تبلیغاتی تحت پوشش قرار مي‌گيرد بسیار بزرگ‌تر از آن سطحی است که توسط سایر هدایا و کالاهای تبلیغاتی پوشش داده می‌شود و به همین دلیل سایبان تبلیغاتی از نظر تأثیرگذاری بر مخاطب و میزان دیده شدن در نگاه مشتریان از هر کالای تبلیغاتی دیگری بهتر است.

سایبان تبلیغاتی ایران سایبان، بهترین و ارزانترین نوع تبلیغات محیطی محسوب می شود.

سایه بان تبلیغاتی

سایه بان تبلیغاتی

تبلیغات روی سایبان مغازه

ايران سايبان طیف وسیعی از سایبان‌های مختلف برای هر نوع کار تبلیغاتی را عرضه می‌کند. سایبان‌ تبلیغاتی ایران سایبان با قیمت‌های کاملاً رقابتی عرضه می‌شوند و دانش و مهارت ما در این زمینه نیز قابل رقابت با بهترین تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی در سطح جهان می‌باشد.

 سایبان‌ تبلیغاتی ایران سایبان،شامل مدل‌های مختلفی می باشد. از جمله سایبان‌ كالسكه اي ، سایبان‌ بازويي، سایبان‌برقي و… .

مشتریان ما می‌توانند انواع متعددی از بهترین های سایبان‌ تبلیغاتی که در بازار وجود دارد را با قیمت‌های کاملاً رقابتی از ما تهیه کنند. سایبان تبلیغاتی ايران سايبان در رنگ‌ها، شکل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود و در مناطق مختلف قابل استفاده می‌باشد. سایبان تبلیغاتی ما شامل سایبان‌ برقی و تبلیغاتی،سایبان‌ تبلیغاتی کالسکه ای، چتر تبلیغاتی و سایبان‌های مخصوص تراس و بالکن می‌باشد.

سایبان تبلیغاتی (2)

سایبان تبلیغاتی کالسکه ای

سایبان‌ برقی و تبلیغاتی ایران سایبان:

یکی از عوامل شهرت ایران سایبان در بازار تبلیغات، عرضه طیف وسیعی از انواع سایبان‌برقی و تبلیغاتی با قیمت‌های کاملاً رقابتی می‌باشد. سایبان برقی و تبلیغاتی در مکان‌های مختلفی از قبیل هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌ها، تفرجگاه‌ها، مزارع و مجتمع‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، سایبان‌ برقی و تبلیغاتی ایران سایبان را می‌توان در طرح‌های سفارشی و مطابق با نیاز و شرایط مورد نظر مشتری تهیه کرد.

در بازار سایبان برقی و تبلیغاتی ایران سایبان به خاطر قابلیت‌های زیادی که دارند از جمله ایجاد محیطی مسقف برای محافظت محصولات پشت ویترین  و جلوی درب مغازه ها در برابر آفتاب و رنگ‌پریدگی  و همچنین برف و باران شناخته شده‌اند.
ویژگی‌های سایبان برقی و تبلیغاتی ایران سایبان:
* سهولت  در نگهداری سایبان برقی و تبلیغاتی ایران سایبان
* سهولت نصب و مونتاژ  درسایبان برقی و تبلیغاتی ایران سایبان
* طراحی زیبا و چشم‌نواز در سایبان برقی و تبلیغاتی ایران سایبان

 سایبان‌ تبلیغاتی كالسكه اي:

ما در زمینه تولید انواع بسیار زیادی از سایبان‌های کالسکه ای نیز تخصص داریم. سایبان‌ تبلیغاتی كالسكه اي را می‌توان به راحتی در نقاط مختلف نصب کرد. سایبان‌ تبلیغاتی كالسكه اي شرکت ایران سایبان  به دلیل قابلیت اطمینان بالا و دوره طولانی خدمات پس از فروش، با استقبال روزافزونی توسط مشتریان مواجه شده است. این سایبان‌ها نسبت به گرما، آفتاب، رطوبت و سایر عوامل نامساعد آب و هوایی مقاومت بالایی دارند. علاوه بر آن، سایبان‌تبلیغاتی ما از قدرت و استحکام بالایی برخوردارند و می‌توان آنها را با قیمت‌های رقابتی و بسیار مناسب نسبت به قیمت‌های معمول بازار تهیه کرد.

ویژگی‌های سایبان‌ تبلیغاتی کالسکه ای:
* سهولت نصب در سایبان تبلیغاتی کالسکه ای
* استحکام و دوام بالا  در سایبان تبلیغاتی کالسکه ای
* مقاومت به آفتاب و رطوبت در سایبان تبلیغاتی کالسکه ای
ما انواع مختلفی از سایبان تبلیغاتی کالسکه ای باکیفیت را برای سایه‌اندازی بر روی شیشه‌ها و ویترین‌ها به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. این سایبان‌ها در ابعاد سفارشی و مطابق با نیاز مشتریان ساخته می‌شوند. در واقع ما سایبان‌های شیشه و ویترین را در ابعاد، طرح‌ها، شکل‌ها و جنس‌های مختلف، مطابق با سفارش شما تولید می‌کنیم. سایبان تبلیغاتی ، هم برای فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری و هم برای واحدهای مسکونی بسیار مناسب می‌باشند و جلوه و شکوه خاصی به فضایی که در آن نصب می‌شوند، می‌بخشند. علاوه بر آن، این مدل از سایبان‌های ما به خاطر طرح‌های بسیار جذاب و ویژگی‌های منحصر به فرد خود به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. مهم‌ترین ویژگی‌های این سایبان‌ تبلیغاتی عبارت است از:
* مقاومت به رطوبت و آب در سایبان‌ تبلیغاتی
* دوام و استحکام بالا در سایبان‌ تبلیغاتی
* طراحی زیبا و چشم‌نواز در سایبان‌ تبلیغاتی
* مقاوم به شرایط آب و هوایی نامساعد در سایبان تبلیغاتی

این مطلب برایتان مفید بود؟

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

×